دوستای گلی که این تاپیک رو میبینین بیاین باهم ازتجربه و علایمتون بگین آشنا بشیم...حرف بزنیم باهم .
پرسش (1401/08/21):
مامانای ۱۰ هفته بیاین آشنا بشیم باهم
588
186
1401/08/21
سوال کننده
0
1401/08/21
razieh sh
سلام خوبی
0
1401/08/21
razieh sh
امیدوارم بارداری خوبی داشته باشی و به سلامتی در آغوش بگیریش
1
1401/08/21
سوال کننده
سلام عزیزدلم ، مرسی همچنین شما 🥰
0
1401/08/21
سوال کننده
راضیه جان از علائمت بگو.
کمردرد داری ؟
کمردرد داری ؟
0
1401/08/21
razieh sh
من چون به بار سقط کردم از همون هفته 6دکتر بهم شیاف داد 24ساعت بک بار بعدش به خاطر شاغل بودن کردش 12ساعت یکبار
به خاطر شیاف درد کمر را خیلی کم حس میکنم مگر روزایی که کارم زیاد باشه
به خاطر شیاف درد کمر را خیلی کم حس میکنم مگر روزایی که کارم زیاد باشه
1
1401/08/21
razieh sh
در صورتی که تغییر پوزیشن بدی مثلا سرپا ایستادی بعد دراز میکشی درد کم میشه یا از بین میره مشکلی نیست و طبیعیه
0
1401/08/21
سوال کننده
من بارداری اولمه، هرچی میخورم معدم درد میگیره .
تازه از تهوع خلاص شده بودم ک بلافاصله کمردرد و معده دردم شروع شد
تازه از تهوع خلاص شده بودم ک بلافاصله کمردرد و معده دردم شروع شد
0
1401/08/21
razieh sh
علائم که هر روز ممکنه یه جاییت حس خفیف دردی نبضی گرفتگی باشه که همشون طبیعیه وقتی تغییر حالت میدی از بین برن
حس حالت تهوع هم که هست اما بیشتر به بوی غذا حساسم و حالمو بد میکنه
معده درد ببین به خاطر. استفاده از لبنیات مثل شیر نیست چون من اوایل شیر میخوردم شبا یا روز معدم داغون میشد به جاش بادام جایگزین کردم
حس حالت تهوع هم که هست اما بیشتر به بوی غذا حساسم و حالمو بد میکنه
معده درد ببین به خاطر. استفاده از لبنیات مثل شیر نیست چون من اوایل شیر میخوردم شبا یا روز معدم داغون میشد به جاش بادام جایگزین کردم
0
1401/08/21
razieh sh
کمر درد را اگر دیدی ادامه داره با دکترت مشورت کن شاید بهت شیاف داد
0
1401/08/21
razieh sh
بعد معده وقتی گرسنه بمونه دردش و سوزشش بیشتر میشه سعی کن غذاهاتو به چندین وعده تغییر بدی تا سه وعده مثلا بشه 6وعده کوچیک
0
1401/08/21
سوال کننده
منم شیر روزی یه لیوان میخورم...کلا لبنیات دوغ و پنیر کره و ماست روزی یک بار حتما میخورم. بادام هم چندروزه میخورم .
گرسنه نمیمونم اما کوچیکترین چیزی ک میخورم کلا معدم بهم میریزه .
میخورم ی جور نمیخورم هم ضعف میکنم .
گرسنه نمیمونم اما کوچیکترین چیزی ک میخورم کلا معدم بهم میریزه .
میخورم ی جور نمیخورم هم ضعف میکنم .
0
1401/08/21
سوال کننده
از کدوم شهری راضیه جان ؟
1
1401/08/21
razieh sh
من تهرانم
1
1401/08/21
سوال کننده
آهان، منم کرجم.
0
1401/08/21
سوال کننده
چندسالته؟
0
1401/08/21
razieh sh
ماست پنیر و خامه خیلی باعث مشکل معده نمیشه اما شیر چرا میشه
طبیعیه اولش که غذا میخوری کمی حس بد داری اما سعی کن با چیزی بخوریش که میلت به اون میکشه مثلا اگر لیمو دوس داری کمی لیمو و کاهو بزار کنارش تحملش برا معده راحتتر میشه
یا اگر حالت و بد کرد خوردن غذا بعدش یه دانه بیسکویت خشک مث ساقه طلایی بخور شاید بهتر شد
طبیعیه اولش که غذا میخوری کمی حس بد داری اما سعی کن با چیزی بخوریش که میلت به اون میکشه مثلا اگر لیمو دوس داری کمی لیمو و کاهو بزار کنارش تحملش برا معده راحتتر میشه
یا اگر حالت و بد کرد خوردن غذا بعدش یه دانه بیسکویت خشک مث ساقه طلایی بخور شاید بهتر شد
0
1401/08/21
razieh sh
امسال وارد 33سالگی شدم
0
1401/08/21
سوال کننده
چه خوب که از تجربه هات میگی ، به غذا خیلی حساس نیستم همه چی میخورم اشتهام خوبه اما معدم انقدر درد میگیره ک پشمون میشم.
0
1401/08/21
razieh sh
طبیعیه اینا
مادر بودن یعنی صبور بودن تا جایی که بشه
اما من این کارارو کردم حال معدم بهتر شده احساس میکنم یه دو سه هفته دیگه شرایط خیلی بهتر بشه و معده کمی سازگار تر بشه باهامون
البته امیدوارم 😁
مادر بودن یعنی صبور بودن تا جایی که بشه
اما من این کارارو کردم حال معدم بهتر شده احساس میکنم یه دو سه هفته دیگه شرایط خیلی بهتر بشه و معده کمی سازگار تر بشه باهامون
البته امیدوارم 😁
0
1401/08/21
razieh sh
تمایلت به شیرینی جاته یا ترشیجات !؟
0
1401/08/21
سوال کننده
آره فکرکنم با بالا رفتن سن بارداری بهتر بشه حالمون...چون من صبح ها وقتی ک بیدار میشدم حالت تهوع شدید داشتم اما الان یک هفته ای میشه ک دیگه ندارم .
0
1401/08/21
سوال کننده
من میلم به شیرینیجات بیشتر میکشه...مخصوصا دو سه شب پیش شدید هوس باقلوا کردم .
هرکدومشو ک میخوردم انگار تو بهشت بودم 😁
شما چطور ؟
هرکدومشو ک میخوردم انگار تو بهشت بودم 😁
شما چطور ؟
0
1401/08/21
razieh sh
منو ول کنن نمک میزنم رو نان میخورم با دوغ و کمی ترشی
اما سعی میکنم کنترل کنم و شیرینی هم میخورم که کنترل بشه
اما آجیل را هم شور میخورم قبل از بارداری اصلا تو عمرم آجیل شور نخوردم بدم میومد،،...
تمام مدت سعی میکنم تا جایی که بشه کنترل کنم و کمتر شور و ترش بخورم
اما سعی میکنم کنترل کنم و شیرینی هم میخورم که کنترل بشه
اما آجیل را هم شور میخورم قبل از بارداری اصلا تو عمرم آجیل شور نخوردم بدم میومد،،...
تمام مدت سعی میکنم تا جایی که بشه کنترل کنم و کمتر شور و ترش بخورم
0
1401/08/21
razieh sh
جالبه بارداری هرکس متفاوته از لحاظ تمایل به غذا
0
1401/08/21
سوال کننده
من قبل بارداری غذاهای تند و شور خیلی دوست داشتم اما الان اصلا دوست ندارم .
0
1401/08/21
سوال کننده
تمایل ب ترشی یا شوری فکرکنم ب جنسیت نی نی مربوط باشه .
0
1401/08/21
razieh sh
من روزی یه بار و میام اینجا
هستم اینجا گذاشتمش رو اعلان پیام اگر پیام بدی میبینم از این به بعد
خودمم سوالی حرفی داشتم میام میزنم
خوشحالم که کنار همین
هستم اینجا گذاشتمش رو اعلان پیام اگر پیام بدی میبینم از این به بعد
خودمم سوالی حرفی داشتم میام میزنم
خوشحالم که کنار همین
0
1401/08/21
razieh sh
تمایل به غذا یا ضربان قلب یا نمیدونم اینا به نسبت زیادی بی ربطه در موردش خوندم
اکثرا عامیانه است و دلیل علمی نداره اصلا
اکثرا عامیانه است و دلیل علمی نداره اصلا
0
1401/08/21
سوال کننده
منم همینطور عزیزم...چک میکنم با هم حرف بزنیم .
0
1401/08/21
razieh sh
کسی هست ترشی دوس داره بچه اش پسره ممکنه باز یکی باشه شیرینی دوس داشته باشه بچه پسر و بالعکس برای دخترم همینطور
1
1401/08/21
razieh sh
من خواهر خودم ضربان قلب دخترش ۱۳۰ بود پسرش ۱۶۰
در حالی تو همه جا برعکس این هست که دختر بالاس پسر پایین
در حالی تو همه جا برعکس این هست که دختر بالاس پسر پایین
0
1401/08/21
سوال کننده
نمیدونستم ، من کلا اطلاعات زیادی ندارم .
در حد همین چیزایی ک از مامانا شنیدیم وگرنه درباره ی صحت علمیش نمیدونم 😁
در حد همین چیزایی ک از مامانا شنیدیم وگرنه درباره ی صحت علمیش نمیدونم 😁
0
1401/08/21
سوال کننده
دوست داری جنسیت نی نی چی باشه ؟
0
1401/08/21
razieh sh
کلا به نظرم بی ربطه مثل قضیه فالگیراس
یهو میبینی یه چندتا چیز میگه وسطش یهو یکیش درست درمیاد
0
1401/08/21
سوال کننده
راضیه جان درباره ی خوابت هم بهم بگو .
بی خواب میشی اصلا ؟
بی خواب میشی اصلا ؟
0
1401/08/21
razieh sh
من بچه اولمه خیلی برام فرقی ندارد اما چون داداش نداشتم خودم اگر ازم بپرسن صرف یه درصد فقط بیشتر میگم پسر باشه اونم چون خودم داداش نداشتم
اما اگر دختر باشه که بیشتر رو سرم جا داره چون دختر برام از لحاظ روانی همیشه ارزشمندتر بوده
و من خودم جز افرادیم که برای زن ارزش خیلی خیلی خاصی قائلم
اما اگر دختر باشه که بیشتر رو سرم جا داره چون دختر برام از لحاظ روانی همیشه ارزشمندتر بوده
و من خودم جز افرادیم که برای زن ارزش خیلی خیلی خاصی قائلم
0
1401/08/21
razieh sh
من اوایل همش خواب میدیدم و گاهی از خواب میپریدم خواهرم گفت دعا بگیر ببند اعتقاد نداشتم اما خودش برام گرفت بد نبود
بعدش با آرامش خوابیدم حالا یا تلقین بود یا اثر اون نمیدونم
بعدش با آرامش خوابیدم حالا یا تلقین بود یا اثر اون نمیدونم
0
1401/08/21
razieh sh
اما چون شاغلم صبح زود بیدار میشم به نسبت شبا خسته ام و میخوابم
0
1401/08/21
سوال کننده
منم بچه اولمه...دقیقا مثل شما اما من چون خواهر نداشتم ترجیحم دختره 🥰
0
1401/08/21
razieh sh
انشاالله به آرزوهامون برسیم 🥰
0
1401/08/21
سوال کننده
من معذرت میخوام ، تکرر ادرار دارم شبا شاید یک ساعت یه بار برم دستشویی.
برای همین کلا خوابمم خراب میشه.
برای همین کلا خوابمم خراب میشه.
0
1401/08/21
سوال کننده
انشاالله عزیزم .
مهم اینه که سالم بیان تو بغلمون وگرنه جنسیت اصلا مهم نیست .
مهم اینه که سالم بیان تو بغلمون وگرنه جنسیت اصلا مهم نیست .
0
1401/08/21
razieh sh
اگر عفونت نداری تکرر ادرار طبیعیه اما سعی کن یکساعت قبل از خوابیدن حداقل دیگه آب نخوری شاید بیدار نشدی دیگه
من خودم دیدم یکی دو شب بیدار شدم به خاطر دستشویی دیگه یکی دو ساعت قبل از خوابیدن آب نخوردم توطول روز زیاد میخورم
من خودم دیدم یکی دو شب بیدار شدم به خاطر دستشویی دیگه یکی دو ساعت قبل از خوابیدن آب نخوردم توطول روز زیاد میخورم
0
1401/08/21
razieh sh
صد درصد همینه چون من تجربه سقط هم داشتم
آرزوی سلامتی برای هم بچه ها هم مادر بچه ها داریم از خدا 👌
آرزوی سلامتی برای هم بچه ها هم مادر بچه ها داریم از خدا 👌
0
1401/08/21
سوال کننده
نه عفونت ندارم .
امتحان میکنم ، انشاالله که جواب بده.
امتحان میکنم ، انشاالله که جواب بده.
0
1401/08/21
razieh sh
من برم یه کاری دارم انجام بدم
فعلا عزیزم روز بخیر 🌹🥰
فعلا عزیزم روز بخیر 🌹🥰
0
1401/08/21
سوال کننده
انشاالله...
به کارت برس عزیزدلممم، فعلا 😘
به کارت برس عزیزدلممم، فعلا 😘
0
1401/08/21
پروین 🩷
سلام عزیزان، ان شاء الله ب سلامتی بگذرونیم این 9 ماه رو.
خدا بهمون یه نی نی تپل مپل سالم بده 💚💚💚💚
خدا بهمون یه نی نی تپل مپل سالم بده 💚💚💚💚
0
1401/08/21
پروین 🩷
اخرین روز پریودیتون کی بود؟
0
1401/08/21
پروین 🩷
من 17 شهریور
0
1401/08/21
سوال کننده
سلام مامان نیلا خوبی ؟
0
1401/08/21
سوال کننده
من ۱۶ شهریور آخرین پریودم بود.
0
1401/08/21
سوال کننده
انشاالله ک بارداری خوبی داشته باشی عزیزم 🥰😘
0
1401/08/21
razieh sh
من 18شهریور
0
1401/08/21
سوال کننده
چه جالب بچه ها .
فکرکنم بچه هامون تقریبا با هم به دنیا بیان .
فکرکنم بچه هامون تقریبا با هم به دنیا بیان .
0
1401/08/21
پروین 🩷
همچنین عزیزم
0
1401/08/21
پروین 🩷
ان شاء الله عزیزم ،خرداد ماهی میشن
0
1401/08/21
سوال کننده
بچه ها جنسیت تو هفته چندم مشخص میشه ؟
0
1401/08/21
پروین 🩷
شماها کلا یکبار واسه تشکیل قلب سونو دادید.؟
0
1401/08/21
پروین 🩷
اکثرا تو غربالگری اول 12 هفته 80درصد درست میگن، ولی 16 هفته دیگ کاملا مشخصه
0
1401/08/21
سوال کننده
من دوبار.
یک بار ۴ هفتگی سونو دادم برای تشکیل ساک حاملگی داخل رحم .
یک بار هم صدای قلبشو شنیدم و دیدمش 🥰
یک بار ۴ هفتگی سونو دادم برای تشکیل ساک حاملگی داخل رحم .
یک بار هم صدای قلبشو شنیدم و دیدمش 🥰
0
1401/08/21
پروین 🩷
چند هفته بودی واسه تشکیل قلب؟
0
1401/08/21
پروین 🩷
بارداری اولتونه؟
0
1401/08/21
سوال کننده
دکتر شما گفت کی برید واسه غربالگری ؟
0
1401/08/21
پروین 🩷
12 آذر میشم 12 هفته و سه روز
0
1401/08/21
سوال کننده
شنبه رفتم واسه قلب ، ۱۴هم
0
1401/08/21
سوال کننده
بله ، من بارداری اولمه.
0
1401/08/21
پروین 🩷
خب سونو گفت چند هفته ای؟
0
1401/08/21
پروین 🩷
ان شاء الله ب سلامتی 💚من بارداری دوممه بعد 4 سال انتظار دخترم 6سالشه
0
1401/08/21
سوال کننده
من انقدر ذوق زده شدم اصلا نمیشنیدم دکتر چی میگه.
حتی اصلا نفهمیدم کی باید برم برای غربالگری .
باید برم دکتر برام بنویسه بعد برم غربالگری ؟
حتی اصلا نفهمیدم کی باید برم برای غربالگری .
باید برم دکتر برام بنویسه بعد برم غربالگری ؟
1
1401/08/21
سوال کننده
خدا حفظشون کنه عزیزم انشاالله نی نی به سلامتی بغل کنی .
0
1401/08/21
سوال کننده
بچه ها شما واکسن آنفولانزا زدین ؟
0
1401/08/21
پروین 🩷
اره صددر صد هم ازمایش واست مینوسه هم سونو
0
1401/08/21
سوال کننده
مرسی پس اول میرم پیش دکتر .
0
1401/08/21
پروین 🩷
من نزدم
0
1401/08/21
negin bano
من ازتون بزرگترم
ولی سلام
ولی سلام
0
1401/08/21
negin bano
امیدوارم بارداری خوبی رو تجربه کنید
0
1401/08/21
negin bano
بچه هاتونم ب بهترین و راحت ترین شکل بیان بغلتون
0
1401/08/21
سوال کننده
من خیلی شدید سرما میخورم ، برام واکسن نوشت دکتر اما دیدم چند نفر گفتن با واکسن سقط کردن ترسیدم بزنم.
0
1401/08/21
سوال کننده
سلام عزیزم همچنین، انشاالله به سلامتی و دلخوشی نی نی رو بغل کنی 🥰
1
1401/08/21
negin bano
ممنون
0
1401/08/21
سوال کننده
نگین جان بارداری اولته ؟
ساکن کجایی ؟
ساکن کجایی ؟
0
1401/08/21
پروین 🩷
سلام عزیزم اخرین پریودت کی بود
0
1401/08/21
پروین 🩷
مرسی همچنین شما 💚💚💚💚
0
1401/08/21
سوال کننده
مامان نیلا شما ساکن کجایی ؟
0
1401/08/21
پروین 🩷
وا تا جایی که من میدونم سه ماه اول واکسن نمیزنن
0
1401/08/21
پروین 🩷
تهرانم
0
1401/08/21
سوال کننده
من تو این ۲ ماهی ک گذشت چندبار سرما خوردم ، ابریزش بینی خیلی شدید داشتم دکتر گفت واکسن بزنی بهتره اما یکم که کامنتارو خوندم ترسیدم بزنم .
0
1401/08/21
سوال کننده
پس نمیزنم کلا
1
1401/08/22
مهربان ف
دقیقا منم همین تاریخ آخرین پریودمه♥️
0
1401/08/22
پروین 🩷
👍😊😊
1
1401/08/22
پروین 🩷
شما چندسالتونه؟ ساکن کدوم شهری
0
1401/08/22
مهربان ف
من ۳۰ .قم
1
1401/08/22
مهربان ف
برا من اینکی خدا خاسته شده🙄
2
1401/08/22
پروین 🩷
ب سلامتی خدا حفظشون کنه برات
2
1401/08/22
مهربان ف
ممنونم همچنین دسته گلای خودت😚
0
1401/08/22
سوال کننده
سلام بچه ها چطورین ؟
نیستین ؟
نیستین ؟
0
1401/08/23
مهربان ف
سلام دخترا خوبین
0
1401/08/23
مهربان ف
شما تکرر ادرار دارین؟من سر دوتا بارداری قبلم داشتم .سر این ندارم .هم خوشحالم هم تعجب کردم😁
0
1401/08/23
سوال کننده
سلام عزیزم ، من شبا خیلی تکرر ادرار دارم ، کلافه شدم 😔
0
1401/08/23
مهربان ف
من سر پسرم خیییلی زیاد بود .بعدا که آزمایش دادم عفونت ادرار داشتم.زیر دلم سمت راست به اندازه یه نخود یهو میسوخت
0
1401/08/23
پروین 🩷
برو حالشو ببر منم سر این یکی اصلا تکرر ادرار ندارم خداروشکر
سر دخترم همش عفونت ادرار میگرفتم از تکرر ادرار
سر دخترم همش عفونت ادرار میگرفتم از تکرر ادرار
0
1401/08/23
مهربان ف
اره خداروشکر😚
0
1401/08/23
سوال کننده
یعنی من عفونت دارم ؟
0
1401/08/23
مهربان ف
ن خدانکنه.من یکساعت یبار دسشویی بودم .زیر دلم میسوخت
0
1401/08/23
پروین 🩷
نه ولی باید خیلی مواظب باشی من زیر دلم تیر میکشید هیچ علائم دیگ ی نداشتم، یه بارم سه روز بیمارستان بستری شدم
0
1401/08/23
سوال کننده
من اصلا سوزش یا علائم دیگه ای ندارم...ضمن اینکه قبل بارداری هم تقریبا زیاد دستشویی میرفتم.
الان تعدادش بیشتر شده جوری ک بخاطر اینموضوع شبا خوابم خراب میشه .
الان تعدادش بیشتر شده جوری ک بخاطر اینموضوع شبا خوابم خراب میشه .
0
1401/08/25
razieh sh
سلام خوب هستین
0
1401/08/25
razieh sh
من کمر درد نداشتم اصلا
0
1401/08/25
razieh sh
چندشب پیش بحثم شد عصبی شدم خیلی فرداش بیدار شدم کمرم درد میکرد روزی دوتا شیاف هم استفاده میکنم شاغلم هستم خیلی سرپام
حالا نمیدونم به خاطر عصبی بودنم بوده یا کار و بالا رفتن هفته بارداری
با تغییر پوزیشن مثلا ایستاده به نشسته یا درازکش به ایستاده کمتر میشه اما هست به نسبت مداوم
حالا نمیدونم به خاطر عصبی بودنم بوده یا کار و بالا رفتن هفته بارداری
با تغییر پوزیشن مثلا ایستاده به نشسته یا درازکش به ایستاده کمتر میشه اما هست به نسبت مداوم
0
1401/08/25
razieh sh
حالا نمیدونم چیکار کنم
0
1401/08/25
razieh sh
آیا به خاطر سرما هم میتونه باشه چون شغلم طوریه 5ساعتش تو محیط باز هستم در روز
0
1401/08/25
razieh sh
اگر کسی تجربه ای داره ممنون میشم بگه
2
1401/08/25
پروین 🩷
دردی که با استراحت خوب میشه درد نگران کننده نیست، بیشتر باید حواست باشه سرپا سعی کن زیاد واینستی ، اگ میتونی یه سونو هم بده ببین وضعیت جفت وجنین در چه حالیه، ربطی ب عصبی بودن هم نداره
0
1401/08/25
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی ؟
من هفته ی پیش یوگای بارداری ثبت نام کردم و سه جلسه رفتم دقیقا بعد تمرین ها کمردردم شروع شد ، دیگه نرفتم چون خیلی سنگین بود برام .
برای شما بخاطر سرپا موندن زیاد هم هست سعی کن استراحتتو بیشترکنی.
من وقتی تو سرما هم میمونم پهلو هام درد میگیره...بیشتر مراقب خودت باش ❤🌹
من هفته ی پیش یوگای بارداری ثبت نام کردم و سه جلسه رفتم دقیقا بعد تمرین ها کمردردم شروع شد ، دیگه نرفتم چون خیلی سنگین بود برام .
برای شما بخاطر سرپا موندن زیاد هم هست سعی کن استراحتتو بیشترکنی.
من وقتی تو سرما هم میمونم پهلو هام درد میگیره...بیشتر مراقب خودت باش ❤🌹
0
1401/08/25
سوال کننده
👍👍
0
1401/08/27
razieh sh
کاش آدم زودتر متوجه میشد جنینش چیه میرفت براش وسیله میخرید 🤠
0
1401/08/27
سوال کننده
توی هفته چندم مشخص میشه ؟
0
1401/08/27
razieh sh
۱۸ هفته
0
1401/08/27
سوال کننده
وای چ دیر.
0
1401/08/27
پروین 🩷
کمرت چطوره بهتر شدی؟ استراحت میکنی؟
0
1401/08/27
razieh sh
با استراحت بهتر میشه اما با کار کردن کلا درد میگیره
0
1401/08/28
سوال کننده
من ک کارای خونمم درست حسابی نمیتونم انجام بدم...چطوری هم خونه هم بیرون کار میکنی☹
0
1401/08/28
razieh sh
واقعا سخته اما کاری نمیشه کرد باید به خودت روحیه بدی که بتونی بگذرونی وگرنه اگر خودتم نتونی قوی باشی خیلی سریعتر از پا دزمیای
1
1401/08/28
سوال کننده
خسته نباشی واقعا عزیزم...خدا بهت سلامتی بده .
0
1401/09/04
razieh sh
سلام ۱۲هفته و چند روز بهتره رفت سونو آن تی ؟
0
1401/09/04
razieh sh
شما اطلاعی ندارید ببینم بیمه سونو آن تی و آزمایش غربالگری را تحت پوشش قرار میده یا نه
0
1401/09/04
سوال کننده
سلام برای من میفته ۱۲ هفته و سه روز.
از دکتر اوما سوال کردم گفت اونموقع بهترین وقته.
از دکتر اوما سوال کردم گفت اونموقع بهترین وقته.
0
1401/09/04
سوال کننده
این سوال منم هست.
0
1401/09/04
سوال کننده
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم در آن زمان 12 هفته و چند روز هستید که بهترین زمان برای انجام غربالگری مرحله اول است نگران نباشید 🌹🌹
عزیزم در آن زمان 12 هفته و چند روز هستید که بهترین زمان برای انجام غربالگری مرحله اول است نگران نباشید 🌹🌹
0
1401/09/04
razieh sh
یعنی12هفته کامل بشه دیگه الان داخلش هستیم
وقتی کامل شد تازه بعد از چندروزش باید رفت درسته
وقتی کامل شد تازه بعد از چندروزش باید رفت درسته
0
1401/09/04
سوال کننده
دکترت گفت کی بری؟
0
1401/09/04
razieh sh
گفت 12هفته و چند روز
0
1401/09/04
سوال کننده
برای منو که حساب کرد گفت دوازدهم بیا .
0
1401/09/05
پروین 🩷
یکشنبه هفته دیگ برو
0
1401/09/05
razieh sh
برا چهارشنبه اش وقت گرفتم دکتر میگفت تا سیزده هفته و یک روز جا داره اما قبلش بری بهترن
0
1401/09/06
مهربان ف
سلام دخترا شما آزمایش سه ماهه اول بارداری رو رفتین؟
0
1401/09/06
مهربان ف
من بجز بی بی چک که گزاشتم تا الان هیچ کاری نکردم😐راستش نه وقتشو دارم نه حوصلشو
0
1401/09/06
مهربان ف
تو همین ان تی دکتر ماهر باشه میگه
1
1401/09/06
سوال کننده
سلام عزیزم .
من یک بار برای تشکیل ساک حاملگی رفتم سه هفته بعدش برای شمیدن صدای قلبش رفتم.
سونو و غربالگری هم دوازدهم میرم
من یک بار برای تشکیل ساک حاملگی رفتم سه هفته بعدش برای شمیدن صدای قلبش رفتم.
سونو و غربالگری هم دوازدهم میرم
0
1401/09/15
razieh sh
سلام دوستان سونو آن تی رفتین ب
0
1401/09/15
razieh sh
انشاالله که سالم و خوب بوده شرایط بچه هاتون
0
1401/09/15
razieh sh
تشخیص جنسیت ندادن براتون
0
1401/09/15
سوال کننده
سلام عزیزم من رفتم جنسیت رو نگفتن بهم...به شما گفتن ؟
0
1401/09/15
razieh sh
من خیلی دیر رفته بودم فک میکردم 12هفته و سه روزم اما تو 14هفته بودم آره تا حدود زیادی با قطعیت گفت
0
1401/09/15
سوال کننده
به سلامتی جنسیتش چی بود ؟
1
1401/09/15
razieh sh
من بچه ام خیلی به سختی تکان خورد آنقدر که دیگه دکتر سونو داشت عصبی میشد بعد یهو دوبار تکان خورد گفت چه عجب تکان خورد این پسر 😁خندیدم گفتم دکتر سونو خوشگله میخواد هی نگاش کنه تکان نمیخوره که دیرتر بره
اما بازم بهم گفت به کسی نگو شاید درصد خیلی کمی خطا داشته باشه
اما بازم بهم گفت به کسی نگو شاید درصد خیلی کمی خطا داشته باشه
0
1401/09/15
razieh sh
اما الان تو اوما میگن دختره
1
1401/09/15
سوال کننده
وای ب سلامتی عزیزم چ خوب ک الان فهمیدی.
واسه منم ک عکس سونوش رو فرستادم اکثر خانوما گفتن پسره .
واسه منم ک عکس سونوش رو فرستادم اکثر خانوما گفتن پسره .
0
1401/09/15
razieh sh
هرچی باشه سالم باشه من قبلا یه دانه از دست دادم خدا هرچی بده راضیم و خوشحال
من سونوتو ندیدم
من سونوتو ندیدم
0
1401/09/15
razieh sh
یعنی تایپیک سونو را نفهمیدم
0
1401/09/15
سوال کننده

0
1401/09/15
سوال کننده
دوستان گفتن از برجستگی استخوان پیشونیش.
0
1401/09/15
razieh sh
خیلی سخته تشخیص چون زوم نشده روش
0
1401/09/15
سوال کننده
ب نظرمنم هنوز قابل تشخیص نیست
0
1401/09/15
razieh sh
کلا باید از 14بگذره من دیر رفته بودم به سختی آن تی را هم دید میگفت بزرگ شده نمیتونم ببینم
0
1401/09/15
سوال کننده
انشاالله ب سلامتی و دلخوشی بغل بگیریش عزیزم
0
1401/09/15
razieh sh
همچنین شما دوست خوبم 🥰🥰🌹
0
1401/09/15
سوال کننده
عزیزی❤
0
1401/09/15
مهربان ف
سلام بچه ها
منم فرداشب نوبت دارم.
منم فرداشب نوبت دارم.
1
1401/09/15
سوال کننده
سلام عزیزم به سلامتی...انشاالله ک شرایط نی نی خوب باشه 🌹
1
1401/09/16
مهربان ف
ممنونم عزیزدلم
0
1404/12/18
محدثه اردستانی
من خیلی حالت تهوع دارم همه چی انگار زیر گلومه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




