سلام خدمت پزشک محترم اوما خانم دکتراین ازمایشهامال دوستمه بطفا واسش تفسیرکنید وبگید آیامیتونه واسه بارداری اقدام کنه؟؟؟مشکلی ندارن؟؟؟؟دوستم واسه بچه دوم میخواداقدام کنه...باتشکررر
0
1401/08/21
سوال کننده

0
1401/08/21
سوال کننده

0
1401/08/21
سوال کننده

0
1401/08/21
سوال کننده

0
1401/08/21
سوال کننده

0
1401/08/21
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون غزل عزیزم
دوست مهربان،. در آزمایشات این خانم نازنین همه نکات بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است. برای دو ماه هفته ای یک عدد پرل ویتامین دی 50 هزار (به جز هفته قبل از موعدشان که نمیدانند باردار هستند یا خیر) مصرف کرده و سپس آزمایش را تکرار کنند. اگر در این مدت باردار شدند قطع کرده و به جای آن روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنند.
2. بپرسید مشکلات ادراری ندارند ؟ شرایط نمونه گیری آزمایش ادرار رعایت شده بود ؟
3. در تست پاپ اسمیر نیز نمونه گرفته شده برای ارزیابی رضایت بخش بوده و خوشبختانه هیچ نوع بدخیمی و یا تغییر سلولی که به نفع بدخیمی باشد، مشاهده نشده است. اما التهاب متوسط ذکر شده که این التهاب میتواند ناشی از عفونت باشد جهت درمان مراجعه کنند و تا درمان کامل نشده اقدام نداشته باشند 🌹
دوست مهربان،. در آزمایشات این خانم نازنین همه نکات بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است. برای دو ماه هفته ای یک عدد پرل ویتامین دی 50 هزار (به جز هفته قبل از موعدشان که نمیدانند باردار هستند یا خیر) مصرف کرده و سپس آزمایش را تکرار کنند. اگر در این مدت باردار شدند قطع کرده و به جای آن روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنند.
2. بپرسید مشکلات ادراری ندارند ؟ شرایط نمونه گیری آزمایش ادرار رعایت شده بود ؟
3. در تست پاپ اسمیر نیز نمونه گرفته شده برای ارزیابی رضایت بخش بوده و خوشبختانه هیچ نوع بدخیمی و یا تغییر سلولی که به نفع بدخیمی باشد، مشاهده نشده است. اما التهاب متوسط ذکر شده که این التهاب میتواند ناشی از عفونت باشد جهت درمان مراجعه کنند و تا درمان کامل نشده اقدام نداشته باشند 🌹
0
1401/08/21
سوال کننده
خیلی ممنون دکتر نازنین بهسون میگم بهتون میگم ببینم مشکل ادرادی دارن یانه
0
1401/08/21
سوال کننده
خانم دکتر دوستم میگن که مشکل ادراری ندارن وتمام نکات قبل از ازمایشم رعایت کردن...الان دوستمنگرانه میگه که بهتون بگم چراگفتیدمشکل ادراری داریدیانه
0
1401/08/21
سوال کننده
خانم دکتردوستم میگن که عفونت ادراری داشتن واین داروهاروقبلاخوردن
0
1401/08/21
سوال کننده

0
1401/08/22
پزشک اوما
جان دلم بدلیل وجود باکتری در ادرار پرسیدم، مایعات بیشتر بخورند، به هیچ عنوان ادرار خود را نگه ندارند تا مستعد عفونت نشوند 🌹🌹
1
1401/08/22
سوال کننده
ممنون خانم دکتر عربزم
0
1401/08/22
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من💜💜💜
0
1401/08/22
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



236

