سلام خدمت مامانا و دکتر اومای عزیز.بچه من یک ماه و خرده ایشه و از پوشک مای بی بی استفاده میکنه امروز که باز کردم دیدم ناحیه تناسلیش زخم شده ترسیدم گفتم مسئله ی جدی نباشه گفتم بیام ازتون بپرسم بنظرتون چیه؟ ایا نگزان کننده اس چون تاحالا اینجوری نشده بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



541
1401/08/20






