سلام مامان گل به روی ماهتون
نتیجه سونوگرافی داپلر خوشبختانه اختلال در خونرسانی را نشان نداده است اما صدک های رشدی باید بهتر شوند. در حال مصرف لیدی میل هستید ؟
وزنش نسبت به هفته بارداریم خوبه
عزیزم سونوگرافی ان تی را به همراه تاریخ انجام ارسال کنید تا ببینم، سونوگرافی فعلی چندم انجام شده ؟
سونوگرافی دیروز دادم گلم داپلر
عزیزم 33 هفته و 5 روز هستید. بر این اساس روند. رشدی دلبندتان خوب است اما وزن او باید هنوز هم مقداری بهتر شود نگران نباشید و روال تغذیه ای را با جدیت ادامه دهید
ممنونم عزیزم چه چیزای بخورم؟؟؟؟
جان دل گوشت ها را به شکل کبابی مصرف کنید . انواع حبوبات، به ویژه لوبیا و عدس را بیشتر مصرف کنید. قارچ کبابی بخورید. آجیل خام و انواع مغزیجاتی که خام هستند را به صورت روزانه مصرف کنید. موز، مغز تخمه خام و همچنین میوه آووکادو، را بیشتر بخورید، همچنین حتماً برای حداقل چند نوبت در هفته تخم مرغ(مصرف روزانه اگر مشکل کبد چرب ندارید مجاز است) و ماهی (ماهی دو بار در هفته و از انوع کم جیوه)، بخورید 🌹