سلام عزیزم هرچی سنو میگه درسته این اوما هم هفته بیشتر میگه هم اتدازه ها رو زیاد دقت نکن به این چیزا گلم
عزیز جان از الان بخوای به این چیزا توجه کنی که ۹ ماه بارداری واست ۹ سااااال میگذره
اصلا اهمیت نده ، تو این هفته ها اصلا اندازه و اینا ملاک نیست
از بارداریت لذت ببر ، بعدا دلت واسش تنگ میشه
مرسی عزیزانم یدونه سقط داشتم بخاطر اون یکم میترسم
اون سقط تموم شده رفته .
به آینده خوش بین باش 🌷🌷
سلام نازنینم
عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
عزیزم مهم دیده شدن جنین است و ممکن است لقاح دیر رخ داده باشد اما باید منتظر سونوگرافی های بعدی بمانید تا وضعیت تشکیل قلب مشخص گردد🌹🌹