سلام خانم دکتر الان چند روزه صبح ها هنگام بلند شدن از خواب دچار دلپیچه میشم همراه با مدفوع شل و گاهی آبکی میشم نمیدونم اسهال هست یا نه اونم فقط دو سه بار اول صبح
علت این دلپیچه چیه؟؟
متاسفانه سر بارداری قبلیم هم دچار این مشکل شدم ک به دکترم گفتم و داروی پنتوپرازول داد ک فایده ای نداشت مجبور بودم تا اخر تحمل کنم الان سر این بارداریم بازم دچار دلپیچه شدم علت این دلپیچه چیه؟؟؟؟؟؟
پرسش (1401/08/19):
علت دلپیچه در اول صبح چیه؟؟؟؟؟؟
662
18
1401/08/19
سوال کننده
0
1401/08/19
nafas 🌺🌸
سلام
از شیاف پروژسترون استفاده میکنین؟
از شیاف پروژسترون استفاده میکنین؟
0
1401/08/19
الهام الییی
منم تو هفته های شما که بودم صبح ها که پا میشدم دچار دل درد میشدم . تا میرفتم دسشویی و خالی میکردم و راحت میشدم . ینی اگر یکم دیرتر میرفتم کل شکم جوووری درد میگرفتاااا . یه بار انقدر زیااااد درد گرفت که خم میشدم . نمیتونم راست وایسم .چون یکم دیر بیدار شده بودم از خواب و دسشوییم دیر شده بود
0
1401/08/19
الهام الییی
و تو بارداری معمولا مدفوع شل تر میشه نسبت به قبل بارداری
0
1401/08/19
سوال کننده
نه اصلا
0
1401/08/19
ماندانا ☺️
منم از وقتی شیافو مقعدی استفاده میکنم ،گلاب به روت اسهال شدم، نمیدونم از اونه یا نه
از شیاف متنفرم😭
شاید چیزی خوردی مسموم شدی، سیستم ایمنی بدن ما الان ضعیفه زود به همه چی واکنش نشون میده
از شیاف متنفرم😭
شاید چیزی خوردی مسموم شدی، سیستم ایمنی بدن ما الان ضعیفه زود به همه چی واکنش نشون میده
0
1401/08/19
سوال کننده
نه ربطی به مسمومیت نداره
تو بارداری قبیلم هم اینجوری بودم از پنج ماهگی دچار این مشکل میشم
تو بارداری قبیلم هم اینجوری بودم از پنج ماهگی دچار این مشکل میشم
0
1401/08/19
مرجان رنجبر
سلام منم اکثرا همینجوری هستم هم قبل بارداری..وهم الان که رفتم توماه ۶..۳ماهه اول که شکمم اصلن کارنمیکرد الانم یک هفته ای هست که شدم مثل قبل بارداریم..فک نمیکنم مشکلی باشه
0
1401/08/19
سنجد و کنجد 😍
اره شیاف ها مدفوع روشل میکنه
0
1401/08/19
پزشک اوما
سلام مامان گل
اگر هیچ مشکلی جز این ندارید، مکمل ژری لاکت که پروبیوتیک هست را شروع کنید میتواند به تنظیم عملکرد دستگاه گوارش کمک کند و نتیجه را گزارش دهید 💜
اگر هیچ مشکلی جز این ندارید، مکمل ژری لاکت که پروبیوتیک هست را شروع کنید میتواند به تنظیم عملکرد دستگاه گوارش کمک کند و نتیجه را گزارش دهید 💜
0
1401/08/19
عسل م
عزیزم من اتفاقا تو هفته شما یه تاپیک زدم که موفوع نرم و ...دارم، الان دوباره یه هفتست حالت یبوست شدم فک کنم طبیعیه
0
1401/08/19
سوال کننده
دیابت بارداری دارم مشکلی نیست ک مصرفش کنم
0
1401/08/19
سوال کننده
؟؟؟
0
1401/08/19
سوال کننده
چون برا من سر بارداری قبلیم دلیپیچه دایم بود از 5ماهگی شروع شد تا پایان بارداریم
نگرانم مبادا مث بارداری قبلیم بشم اذیت کننده اس.
نگرانم مبادا مث بارداری قبلیم بشم اذیت کننده اس.
0
1401/08/19
مرجان رنجبر
همین دارویی که خانم دکتر اوما گفتن بخور..حتمن خوب میشی..فک کنم برای منم خوبه..چون من شیرم میخورم دلپیچه میگیرم
0
1401/08/19
سوال کننده
باید منتظر جوابشون باشم چون دیابت بارداری دارم نمیدونم میشه خوردش یانه
0
1401/08/19
مرجان رنجبر
آهان راس میگین..ان شالله که چیزی نیست وبهتربشین عزیزم
0
1401/08/19
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/08/19
پزشک اوما
جان دلم اتفاقا برای کنترل دیابت هم خوب است و مشکلی ندارد 💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دلپیچه بعد از زایمان سزارین
- دلپیچه و صدای ناجور از شکمم😢😢
- درمان دل پیچ در هفته ۳۴ بارداری
- سلام دلپبچه شدید. دارم چرااا
- دل پیچه در بارداری
- سلام علت دلپیچه شدیدچیه؟
- دل پیچه در دوران سه ماهه آخر بارداری
- دل درد بعد غذای کمکی
- دل درد و دلپیچه نوزاد ده روزه
- سلام خانمای خوزستانی لطفا بیاید درمورد داروی گیاهی یه سوال دارم




