سلام دکتر جان
من چند روز پیش هم سوال پرسیدم میخام بدونم اینجوری بالا آوردنش مربوط ب رفلاکسه؟
آخه حتی تو اوج رفلاکسشم بالا میآورد این رنگی نبود
پسرم امروز خیلی کسل و بیحال بود سرش داغ میشد و خنک میشد.
تب نداره ۳۶.۱ بود ،دوس داره بیشتر بخابه
غذا ک اصلا نمیخوره
اس امپرازول هرروز بهش میدم.
امروز کمتر از روزای قبل هم شیر خورد
ظهر بهش موز دادم بعد از حدود یکساعت همشو با خلط بالا آورد
الانم اینجوری بالا آورده😔 عکس میزارم
یچیزای زردی توش بود هیچی غیر شیر نخورده
عکس سوال قبلم رو هم میزارم ک شرایطش و مفصل تر توضیح دادم
ممنونم😔🙏
پرسش (1401/08/18):
بی حالی و بالا آوردن پسرم
406
38
1401/08/18
سوال کننده
0
1401/08/18
سوال کننده

0
1401/08/18
سوال کننده
پسرم دوهفته شبا خیلی هم بی قراره. دیشب شاید ۱۰_۱۲بار بیدار شد تا صبح
0
1401/08/18
سوال کننده

این سوال قبلیمه شرایطش و مفصل تر توضیح دادم
0
1401/08/18
Arsham z
شاید خلطه یاعفونت هست
0
1401/08/18
. .
ببرش دکتر عزیزم
0
1401/08/18
سوال کننده
اون موقع ک مریص بود ازمایشس عفونت نشون داد دکتر گفت ۵ روز سفکسیم بده
بهش دادم
بهش دادم
0
1401/08/18
سوال کننده
دکتر خودش نبود ک آوردمش جای دیگه😔😔
0
1401/08/18
سوال کننده
چه ویروسه کوفتیه😔
0
1401/08/18
پارمیس جون
مولتی ویتامین ندادی که با شیرآورده بالا این شکلیه
0
1401/08/18
🕊☘ELI RAD
این خلط باشیره احتمالا سرفه داره
0
1401/08/18
فریده فروتن
سلام
پسر منم درگیر این ویروس جدیده شده الان سه روزه از دیروزه بالا میاره خلطی ،بعضی شربتاشو یاوقتی آب میدم بهش و خوابش میبره
ولی این بالا آوردنه با بالا آوردن رفلاکسش فرق میکنه کلی عق میزنه بچم انگار دلو رودش میخاد بیاد بیرون خیلی اذیت میشه بیحاله شبا نمیتونه بخابه دماغش کیپ شده
فقطم شیر خودمو میخوره غذا نمیخوره بخوره بالا میاره
دقیقا همین شکلی خلطی و زرده
پسر منم درگیر این ویروس جدیده شده الان سه روزه از دیروزه بالا میاره خلطی ،بعضی شربتاشو یاوقتی آب میدم بهش و خوابش میبره
ولی این بالا آوردنه با بالا آوردن رفلاکسش فرق میکنه کلی عق میزنه بچم انگار دلو رودش میخاد بیاد بیرون خیلی اذیت میشه بیحاله شبا نمیتونه بخابه دماغش کیپ شده
فقطم شیر خودمو میخوره غذا نمیخوره بخوره بالا میاره
دقیقا همین شکلی خلطی و زرده
0
1401/08/18
سوال کننده
صبح مولتی خورده
0
1401/08/18
سوال کننده
سرفه هاش خیلی بهتر شده امروز اصلا سرفه نداشت
بی حال دراز کشیده بود یهو عق زد
بی حال دراز کشیده بود یهو عق زد
0
1401/08/18
سوال کننده
عزیزم ایشالا زود زود خوب بشه
من نگرانم گ نکنه مریضیش از اول شروع شده باشه😔😔
من نگرانم گ نکنه مریضیش از اول شروع شده باشه😔😔
0
1401/08/18
فریده فروتن
خدا نکنه اینجوری باشه
خیلی بده ان شاالله خوب شه زودی ،گناه دارن بچه ها
خیلی بده ان شاالله خوب شه زودی ،گناه دارن بچه ها
0
1401/08/18
سوال کننده
آره طفلی پسرم آب شد
خیلی اذیت شد
دیگه تحملشو ندارم ببینم انقد اذیت میشه
ایشالا هیچ بچه ای مریض نشه😔🤲
خیلی اذیت شد
دیگه تحملشو ندارم ببینم انقد اذیت میشه
ایشالا هیچ بچه ای مریض نشه😔🤲
0
1401/08/18
پارمیس جون
همونه
0
1401/08/19
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
مامان گل باتوجه به بالا آوردن و بی حالی بهتر است مجددا مراجعه کنید متاسفانه بیماری ویروسی اخیر دوره های نوسان دارد یعنی شرایط خوب شده و بعد دوباره بیماری خود را نشان میدهد ممکن است نیاز به دریافت درمان دارویی باشد🌹
مامان گل باتوجه به بالا آوردن و بی حالی بهتر است مجددا مراجعه کنید متاسفانه بیماری ویروسی اخیر دوره های نوسان دارد یعنی شرایط خوب شده و بعد دوباره بیماری خود را نشان میدهد ممکن است نیاز به دریافت درمان دارویی باشد🌹
0
1401/08/19
سوال کننده
دکتر جان امشب بچمو پیش ی دکتر دیگه بردم چون دکتر خودش نبود
گوش و حلق و نگاه کرد یکم پایین شکمشو فشار داد
گفت بنطر نمیاد عفونتی تو بدنش باشه و احتمالا بخاطر رفلاکسه. داروی رفلاکس رو ادامه بده.
و احتمال بیحالی و بی قراری روبرای دندون دادن.
میخام بدونم با این میزان معاینه میشه تشخیص داد عفونت تو بدنش هست یا نه؟؟؟؟؟.لازمه پیش دکتر دیگه ای ببرم یا آزمایشی ازش بگیرم؟
گوش و حلق و نگاه کرد یکم پایین شکمشو فشار داد
گفت بنطر نمیاد عفونتی تو بدنش باشه و احتمالا بخاطر رفلاکسه. داروی رفلاکس رو ادامه بده.
و احتمال بیحالی و بی قراری روبرای دندون دادن.
میخام بدونم با این میزان معاینه میشه تشخیص داد عفونت تو بدنش هست یا نه؟؟؟؟؟.لازمه پیش دکتر دیگه ای ببرم یا آزمایشی ازش بگیرم؟
0
1401/08/19
سوال کننده
آخه هر صبح بهش مولتی میدم😐
0
1401/08/19
پزشک اوما
مامان گل اگر تب ندارد فعلا میتوان به این معاینه اعتماد کرد اما اگر مشکلات تداوم داشتند انجام آزمایش هم توصیه میشود، فعلا غذای سنگین ندهيد و مثلا همان موز را هم در میزان کم بدهید اما میتوانید دفعات بیشتری بدهید یعنی در چند وعده اما به میزان کم بدهید
0
1401/08/19
سوال کننده
نه خداروشکر تب نداره
مرسی
یک دنیا ممنون
😍🙏🌹
مرسی
یک دنیا ممنون
😍🙏🌹
0
1401/08/19
پارمیس جون
منظورم این نیست که بخاطر مولتی ویتامین استفراغ میکنه منم هر روز به دخترم مولتی میدم ولی اگه شیربالا بیاره رنگیه منظورم رنگشه
0
1401/08/19
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل و امیدوارم که گل پسرمان همیشه سلامت باشد💓💓
0
1401/08/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/08/19
سوال کننده
آره گلی منظورتون رو متوجه شدم.
منطور من این بود هیچ وقت اینجوری بالا نیورده بود
نمیدونم شاید هم همینه ک شما میگید چون هیچی نخورده بود غیر مولتی و شیر و موز
ک موزم بالا آورد
منطور من این بود هیچ وقت اینجوری بالا نیورده بود
نمیدونم شاید هم همینه ک شما میگید چون هیچی نخورده بود غیر مولتی و شیر و موز
ک موزم بالا آورد
1
1401/08/19
سوال کننده
ممنونم از شما
انشالله همه بچه ها همیشه سالم باشن🤲🌹
انشالله همه بچه ها همیشه سالم باشن🤲🌹
1
1401/08/19
پزشک اوما
انشالله عزیزدلم ❤️❤️
1
1401/08/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/08/22
فریده فروتن
سلام عزیزم
پسرت بهتر شد؟
پسرت بهتر شد؟
0
1401/08/22
فریده فروتن
هنوز هم بالا میاره؟
0
1401/08/22
سوال کننده
سلام عزیزم
ممنون از احوالپرسیت
نه خداروشکر فعلا ک بهتر شده
دیروز اسهال بود ولی امروز نبود
ممنون از احوالپرسیت
نه خداروشکر فعلا ک بهتر شده
دیروز اسهال بود ولی امروز نبود
0
1401/08/22
سوال کننده
انگار حال خوب یا بدش ثبات نداره
0
1401/08/22
فریده فروتن
پسر منم یکم بهتر میشه باز میبینی بی حال افتاده و تب داره و سرفه های خلطی 😞
0
1401/08/24
سوال کننده
انگار خاصیت ویروسشه
خدا کنه تموم شه
شنیدم تا بهمن ماه هستش ویروسه😔
خدا کنه تموم شه
شنیدم تا بهمن ماه هستش ویروسه😔
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- استفراغ بعداز رابطه چيه
- استفراغ خونی در هفته ۲۲
- سلام.پسرم رفلاکس داره ی دکتر خوب تو اهواز معرفی کنید ک متخصص اطفال باشه
- بالا آوردن زردآب توی ۱۱هفتگی
- حالت تهوع در بارداری
- استفراغ خونی دلیلش چیه؟
- علت دیدن خون همراه استفراغ در بارداری
- استفراغ نوزاد بعد از شیر
- حالت تهوع و استفراغ در هفته ۱۶ طبیعیه؟
- حالت تهوع و استفراغ از عوارض ال دی هست؟




