سلام به اومایی های عزیزم.دخترم الان 4ماه و 7روز سن داره لثش شروع کرده به خارش و آب از دهنش میریزه البته 1ماهی هست که اینجوریه ولی نمیتونه دندونی با دستاش بگیره اگه راهکاری دارید بهم بگید ممنون میشم.
1
1401/08/18
پندار بیات
ژل دندون بگیر براش بزن . باریج خیلی خوبه .
0
1401/08/18
پندار بیات
دندونی ک توش مایه داره بگیر بزار فریزر یخ بزنه بده
0
1401/08/18
سوال کننده
ممنونم عزیزم🙏
0
1401/08/18
پندار بیات
اب دهن ک چاره نداره . اما برای خارش و دردش مفیده
0
1401/08/18
پندار بیات
خواهش عزیزم
0
1401/08/18
سوال کننده
بله استفاده کردم ولی چون کوچیکه هنوز نمیتونه با دست بگیره خودم براش میذارم حالت تهوع میگیره
0
1401/08/19
سوینا معصومی
مگه قبل ۶ماه دندون میارن؟؟ بچه منم همینطوره یعنی واسه دندونشه؟؟
0
1401/08/21
سوال کننده
بله ممکنه توو همون 4ماه دندون دربیاره ممکنه هم دیرتر باشه ولی دختر من از 3ماهگی خارش لثه داشت آب دهنش میریخت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



268

