سلام خانم دکتر عزیزم و مامانای اومایی
درمورد معاینات دوره ای کوچولوهاتون سوال داشتم،اینکه نوزادتون رو معاینات دوره ای میبرین یا زمانی که مشکلی داشته باشه میبرین پزشک متخصص ویزیت کنه؟
پرسش (1401/08/18):
معاینات دوره ای نوزاد
413
34
1401/08/18
سوال کننده
0
1401/08/18
آوا جون ...
من هر ماه میبرم پیش متخصص البته به خاطره رفلاکسشم خودش وقت میداد
0
1401/08/18
سوال کننده
دختر منم رفلاکس داره متاسفانه اما دکترش نه واسه کولیک و نه رفلاکس دارو نمیده فعلا
0
1401/08/18
آوا جون ...
وا چرا نبابد دارو بده
کولیک که خب کولیکز میدن معمولا
خودت بگیر بده یا گریپ میکسچر
کولیک که خب کولیکز میدن معمولا
خودت بگیر بده یا گریپ میکسچر
0
1401/08/18
آوا جون ...
رفلاکسم یا شیر خشک ar یا پودر امپرازولو اینا
0
1401/08/18
سوال کننده
آره عزیزم گرفتم،یه مدت گریپ میکسچر میدادم بعد کولیکید که تاثیری نداشت چندروزه کولیکیز میدم و سگانوز،با رعایت بعضی کارا که خودم انجام میدم بهتر شده خداروشکر
0
1401/08/18
سوال کننده
میگه رفلاکس نیست ،چون بیش از اندازه شیر میخوره واسه همین مقداریش رو باید بالا بیاره.در کل با دارو میونش خوب نیست،بهترین متخصص اطفال استانه و همه قبولش دارن
0
1401/08/18
آوا جون ...
اینا رو تا ۳ ماه بده اکثر بچه ها ۳ ماه کولیک رو دارن
0
1401/08/18
آوا جون ...
خب شاید درست میگه هر بالا اوردنی که رفلاکس نیس
از قدیمم همه بچه ها بالا میاوردن و رفلاکسی در کار نبود و طبیعی هم بود
از قدیمم همه بچه ها بالا میاوردن و رفلاکسی در کار نبود و طبیعی هم بود
0
1401/08/18
gol barg
سلام بله من میبرم
از همون اول که برای زردی بردم از دکترش پرسیدم کی بیارم دوباره برای چکاپ و تقریبا هر ماه یکبار بردم
از همون اول که برای زردی بردم از دکترش پرسیدم کی بیارم دوباره برای چکاپ و تقریبا هر ماه یکبار بردم
0
1401/08/18
سوال کننده
مرسی عزیزم،نوبت میگیرم براش
1
1401/08/18
gol barg
هوا سرده بنظر من بهتر که مرتب دکتر برن بچه ها از نظر التهاب چک بشن
0
1401/08/18
سوال کننده
درسته عزیزم
0
1401/08/18
gol barg
خواهش میکنم خداحفظش کنه دختر گلتو
1
1401/08/18
سوال کننده
قربونت مهربون،خدا کوچولوی شمارو هم خفظ کنه👄👄
0
1401/08/18
mamy nafas b
منم هر ماه تا ۶ ماهگی بردم بعدشم هر دوماه یکبار میبرم
0
1401/08/18
سوال کننده
اوکی عزیزم،ممنون از راهنماییت🙏❤️
0
1401/08/18
mamy nafas b
😘😘
1
1401/08/18
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من ک نبردم😆
فقط همون اولش برای زردی بردم و بعدم ختنه یکی دوبارم سوال یاخداینکرده مشکلی بودبردم
فقط همون اولش برای زردی بردم و بعدم ختنه یکی دوبارم سوال یاخداینکرده مشکلی بودبردم
1
1401/08/18
مامان آروشا کوچولو
من اوایل میبردم بعد یه دکتر بهم گفت الکی بچتو هی نیار دکتر دیگه نبردم
فقط وقتی مریض بشه میبرم
فقط وقتی مریض بشه میبرم
0
1401/08/18
مامان آروشا کوچولو
الان مطب خودشون الودن
0
1401/08/18
مامان آروشا کوچولو
بچه سالم نبرید مطب
0
1401/08/18
مامان آروشا کوچولو
من بچم سرما خورده بود بردمش اینقد بچه های مریض بودن ک همش ب خودم گفتم کاش نمیاوردم
ترس اینو داشتم بچم ویروس جدید بگیره
ترس اینو داشتم بچم ویروس جدید بگیره
0
1401/08/18
سوال کننده
چه خوب،ایشالله هیچوقت مریض نشه❤️
0
1401/08/18
سوال کننده
ای بابا،زندگیامون شده فقط ترس و دلهره
1
1401/08/19
پزشک اوما
سلام به روی زیباتون مامان گل
معاینات دوره ای بهتر است انجام گردد، اما فواصل معاینات برحسب شرایط هر شیرخوار تعیین خواهد شد ❤️
معاینات دوره ای بهتر است انجام گردد، اما فواصل معاینات برحسب شرایط هر شیرخوار تعیین خواهد شد ❤️
1
1401/08/19
سوال کننده
ممنون خانم دکتر جان،حتما بصورت مرتب میبرمش جهت ویزیت🙏🙏🙏
0
1401/08/19
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی و. آفرین به شما که مادر آگاهی هستید ❤️❤️
0
1401/08/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




