دکترجان،بیشترازهرچی نگران پاپ اسمیرم هستم،چون موقع نمونه گیری،بهم گفت خیلی ترشح داری
سلام به روی قشنگتون زهرا بانو جانم
وقتتون بخیر 🌹🌹
همه چیز در آزمایش شما عالی و طبیعی است و در تست پاپ اسمیر هم نمونه گرفته شده برای ارزیابی رضایت بخش بوده و خوشبختانه هیچ نوع بدخیمی و یا تغییر سلولی که به نفع بدخیمی باشد، مشاهده نشده است. اما التهاب شدید ذکر شده که این التهاب میتواند ناشی از عفونت باشد، از آنجا که من شما را معاینه نکرده ام، نمیتوانم نوع عفونت را تشخیص داده و درمان مناسبی به شما بدهم. بنابراین برای دریافت درمان به پزشک خود مراجعه کنید🌸🌸
سلام مجدد دکترعزیز
خیلی ممنونم بابت راهنماییتون🌹😘
فقط یه سوال دیگه ای
من دقیقا پارسال درهمین ازمایشگاه،ازمایشAMHدادم که عددش4,7بود
ولی الان4,1شده
پس داره ذخیره پایین میاددرسته؟
باتوجه به آندومتریوزی ک دارم
اخه یادمه مجردی هام۶بود این عدد
خواهش میکنم عزیزجانم ❤️❤️
برای همه همینطور است گل من در هر سال ذخیره تخمدانی روند کاهشی در خانم ها دارد و برای همین اصرار میشود قبل 35 سال برای اولین بارداری اقدام شود. بازهم خداروشکر ذخیره خوبی دارید 🌹