سلام
نینی من برای رفلاکس امپرازول میخوره که تقریبا خوب شده بود
۲ روز برای دل درد کولیک ایز خورده و دوباره رفلاکس شدید شده و علائم زمان رفلاکس رو داره آیا به دلیل خوردن قطره کولیک ایز است یا نه،؟
خوابشن دوباره خیلی کوتاه شده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



204
1401/08/16


