باسلام،لطفا بفرمائید من کپسول آسیفن رامیتونم دردوران شیردهی بعنوان مسکن واسه دندان درداستفاده کنم؟ضرری واسه نوزادم نداره؟(نوزادم دوهفتشه)
یااگراون نمیشه چه مسکنی میتونم استفاده کنم واسه دندان درد؟
(تازه عصب کشی کردم خیلی دردداره دندونم)
باتشکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



241
1401/08/16


