سلام دکتر جان میخواستم ازتون بپرسم بهترین زمان سونو رشد کی هست؟دکتر برام سونو نوشت ولی تاریخ نزد از دستیارش پرسیدم گفت بین ۲۸ تا ۳۰ میشه انجام داد
میخواستم از شما بپرسم کی برم بهتره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



421
1401/08/16


