سلام وقت بخیر دکتر محترم و دوستان عزیز پسر ۲.۵ ساله من ۱۹ تا دندون داره و یکی از دندون های نیش پایین درنیومده. چیکار باید بکنم؟ این یعنی دندون دائم هم نداره؟
سلام به روی قشنگتون مامان جان وقتتون بخیر 🌹 عزیزم ما توقع داریم به صورت معمول تا حوالی 23 ماهگی دندان های نیش بالا و پایین درآمده باشند و بنابراین بهتر است یک نوبت به دندانپزشک اطفال مراجعه کنید 💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.