سلام
من 18 هفتمه
میگم من امروز رفتم دکتربهش گفتم یکم ترشحات دارم
گفت برا احتیاط که عفونت نباشه
یه دوره آزیترومایسین 250 بهم دارد
که ورق قرص فقط شش عدد داخلشه
یعنی دیگه بعد این 6 تا نخورم؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



259
1401/08/15



