سلام خانم دکتر
وقت بخیر من یک هفته است که دچار عفونت واژن شدم فقط هم سوزش دارم سه شنبه رفتم دکتر شیاف کلیندامایسین داد استفاده کردم خوب نشدم
من هفته شش بارداری هم همین عفونت رو داشتم ک دکتر قرص سفکسیم 500داد خوردم چهار روزه خوب شدم
میتونم باز قرص سفکسیم و بخورم ؟ توصیه شما واسه داروی جدید چیه و چی میتونم مصرف کنم ک خوب بشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



517
1401/08/15



