سلام وقتتون بخیر ببخشید هی مزاحمتون میشم
ولی واقعا پسرم خیلی بی اشتها شده
قبلا طول ۲۴ساعت دقیقا ۷۲۰تا۷۵۰سی سی شیر میخورد ولی الان طی ۲۴ساعت به زور ۵۰۰تا ۶۰۰سی سی شیر میخوره بیقراری و گریه نمیکنه
طب شیر هم نداره وقتیم گشنشه با اشتها میخوره نمیشه گفت از طعم شیرش بدش میاد
برای اشتهاش سه روز ،روزی ۱سی سی مولتی ویتامین پدیا بست دادم ولی مولتی ویتامین رفلاکسی که خوب شده بود رو تشدید کرد و خیلی جهنده بالا اورد منم قطع کردم .قابل اشارش که روزای که مولتی ویتامین میخورد خیلی بهتر شیر میخورد ولی خوب بالا میاورد
پیشنهاد شما چیه من باید چیکار کنم ؟
اگه ببرم دکتر چطور مشکله بچمو بگم که بهتر راهنماییم کنه؟
سوال بعدی چه دکتری ببرمش که بهتر متوجهش بشه چون بچه سالمه هیچ مشکلی نداره .میخوام ببرم بگن سالمه ببر خونتون
پرسش (1401/08/14):
کم اشتهایی شیرخوار
475
71
1401/08/14
سوال کننده
0
1401/08/14
سوال کننده
وزن تولدش سه کیلو و سیصد و سی و پنج کیلوگرم
وزن دو ماهگیش ۶کیلو
وزن دو ماه و ۱۴روزش ۶.۲۰۰کیلو
وزن دو ماهگیش ۶کیلو
وزن دو ماه و ۱۴روزش ۶.۲۰۰کیلو
0
1401/08/14
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
پسر منم ی هفته 10.روزه همین شده بخاطر رفلاکسش نمیتونه خوب شیر بخوره. مطمعنی ک رفلاکس نداره؟ شیر میخوره اذیت نمیشه؟ مثلا پسر من دلش میسوزه گشنشه شیرو میگیره بعد قورت ک میده سوزش داره. گریه اش میگیره
0
1401/08/14
سوال کننده
از ساعت ۱شب تا ۶صب لب به شیر نمیزنه حتی بزور
0
1401/08/14
سوال کننده
نه اصلا بی قراری نداره
0
1401/08/14
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
ماشالله وزن گیریش خوب بوده
0
1401/08/14
sogol .
من دوهفته بیشتردرگی بااین شیرنخوردن دکترم بردم گفت هرجقدمیخوره بده واقعاکلافم یروزخوب یروزبد
0
1401/08/14
مامان آیلین .
فائزه جان مولتی ویتامین چی به پسرت میدی
وازچندماهگی بهش میدی؟
منم میتونم بگیرم برا دخترم؟
وازچندماهگی بهش میدی؟
منم میتونم بگیرم برا دخترم؟
0
1401/08/14
نیلوفر .
عزیزم وزن گل پسرت مثله وزن الانه دختر منه خیلی سخت نگیر فقط اگه دیدی بعد به هفته وزنش شروع به نزول کرد ببر دکتر
0
1401/08/14
نیلوفر .
دختر من ۸ ماه و دو روزشه ۶۲۰۰
0
1401/08/14
سوال کننده
حس میکنم تو اذیته عزیزم
مثلا الان که شیر میخورد شروع به گریه درد ب گفته دوستمون انگار معدش میسوزه
مثلا الان که شیر میخورد شروع به گریه درد ب گفته دوستمون انگار معدش میسوزه
0
1401/08/14
سوال کننده
الان که شیر میخورد اونجوری کرد فک کنم معده درد داره
0
1401/08/14
سوال کننده
من از دو ماه و ۱۶روزگی دادم چون رفلاکسشو تشدید کرد دیگه ندادم مارکشم پدیا بست بود
0
1401/08/14
سوال کننده
یکی هست نام کاربریش مامان نیکان هس انگار استاد ادبیاته پسر اونم کم اشتها هست ولی زیاد پزن زیاد میکنه پسر منم اونجوری شده
0
1401/08/14
سوال کننده
وزن
0
1401/08/14
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
معدشون اسیدی میشه سر دلشون میسوزه. وقتی شیر میخورن بیشتر میسوزه واسه همین اینجوری شده زورکی شیر میخوره.
سرشو همش ب پشت میکنه حالت کمان؟ اب دهن زیاد میریزه؟؟ دستشو میخوره؟؟ ب خودش میپیچه؟ اینا علائم پسر من بوده.
سرشو همش ب پشت میکنه حالت کمان؟ اب دهن زیاد میریزه؟؟ دستشو میخوره؟؟ ب خودش میپیچه؟ اینا علائم پسر من بوده.
0
1401/08/14
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
عزیزم بچتون وزنش نرمال پیش میره گه گاه ار این لج کردنا وبد قلقیا دارن حالا یا برای رفلاکس یا جهش رشد و... اما تا زمانی که نرمال وزن میگیره اصلا نگران نباش
0
1401/08/14
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
منم دخترم تا به این سن روزی هزار ادا سرم درآورده طیعیه
0
1401/08/14
زینب س
عزیزم وزن بچه ب این خوبی چ اصراری داری بیشتر شیر بخوره
0
1401/08/14
زینب س
همون بستشه خب
0
1401/08/14
سوال کننده
پسر من این علایمو نداره بخدا موندم
0
1401/08/14
سوال کننده
الان دو هفته بیشتر بد غذا شده دغ داده منو
0
1401/08/14
سوال کننده
باور کن این وزن خوب برای وقتی که تایم به تایم یر میخورد الان شیرش خیلی کم شده
این معدش داره بزرگ میشه طبیعتن باید بیشتر بخوره
این معدش داره بزرگ میشه طبیعتن باید بیشتر بخوره
0
1401/08/14
سوال کننده
شیر
0
1401/08/15
sogol .
همه ایناروپسرمن داره بازبابددکتردیگ ببرم،اینقددستشومیخوره لباسش خیس میسه ،
مهسابرارفلاکس داروچی میدی ؟دارومیخوره شیرخوردنسم بهترمیسه؟
مهسابرارفلاکس داروچی میدی ؟دارومیخوره شیرخوردنسم بهترمیسه؟
0
1401/08/15
سوال کننده
برعکس این علایم پسر من موقع خواب خیلی زور میزنه و چنگ میندازه .یا یجایش درد میکنه یا هم که مقاومت در مقابل خواب هست
0
1401/08/15
❤mahur❤ ❤mahak❤
سفید برفی کوچولو😘😘
0
1401/08/15
sogol .
زوزدنوچنگ انداختن علائم کولیک پسرمن اوایل اینطوربود
0
1401/08/15
سوال کننده
اخه باید گریه هم بکنه دیگه .
0
1401/08/15
سوال کننده
پسر من افتخار گریه نمیدن 😂😂😂
1
1401/08/15
sogol .
پسرمنم گریه نمیکرد
0
1401/08/15
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
پودر اس امپرازول با ی قطره . اره خداروشکر بدون دارو اصن نمیتونه شیر بخوره
0
1401/08/15
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
شما مراحم هستید گل من 💖💖
عزیزم عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم ، میزان دفع ادرار کمتر از 6 بار نشده؟
شیرخشک AR میدهید ؟بابت رفلاکس تحت درمان هست؟
شما مراحم هستید گل من 💖💖
عزیزم عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم ، میزان دفع ادرار کمتر از 6 بار نشده؟
شیرخشک AR میدهید ؟بابت رفلاکس تحت درمان هست؟
0
1401/08/15
سوال کننده
من در طول 24ساعت 4یا پنچ تا مای بی بی عوض میکنم اگه پی پی هم کنه که جدا
دفع دستشویی بزرگش یک روز در میان یا دو روز یکبار هست
ولی چون کم شیر میخوره امروز مای بی بی خالی بود تقریبا دو بار نهایتش جیش کرده بود اونم زرد بود بوی زننده داشت عین ادارار ناشتایی
دفع دستشویی بزرگش یک روز در میان یا دو روز یکبار هست
ولی چون کم شیر میخوره امروز مای بی بی خالی بود تقریبا دو بار نهایتش جیش کرده بود اونم زرد بود بوی زننده داشت عین ادارار ناشتایی
0
1401/08/15
سوال کننده
نخیر هیچ دکتری قبول نکرد پسرم رفلاکس داره و شیرو دارو ندادن
0
1401/08/15
سوال کننده
شیرش آپتامیل هست
0
1401/08/15
سوال کننده

0
1401/08/15
سوال کننده

0
1401/08/15
سوال کننده
اینا برا بهداشته تا دو ماهگی ولی تا دو ماهگی پسر من خیلی خوب شیر میخورد تایم به تایم
0
1401/08/15
سوال کننده
مشکل ما بعد واکسن و اخرین چکاپ رخ داد
0
1401/08/15
سوال کننده

0
1401/08/15
سوال کننده

0
1401/08/15
سوال کننده

0
1401/08/15
سوال کننده

0
1401/08/15
سوال کننده
اینم بگم پسر من بیشتر این که مک بزنه سر شیشه رو میجوعه .سر شیشم عوض کردم مناسب سه ماه به بالا خریدم
0
1401/08/15
سوال کننده
از ساعت 8.45دقیقه الان 60تا شیر خورده اونم با ادا
0
1401/08/15
سوال کننده
گاهن تو خواب سرفه میکنه انگار یه چی پریده گلوش
0
1401/08/15
سوال کننده

0
1401/08/15
سوال کننده

0
1401/08/15
سوال کننده
بالا که میاره یه همچین خلتای داره توش
0
1401/08/15
سوال کننده
دماغشم که همیشه خدا گرفتس اسپری سدیم کلراید 0/9درصد استفاده میکنم به مدت کوتاه باز میکنه دوباره میگیره
0
1401/08/15
سوال کننده
وقتایی که شیر خوب بخوره خیلی راحت آروغ میزنه بدون کمک هم اروغ میزنه خودش
0
1401/08/15
پزشک اوما
مامان گل شواهد کمی به نفع رفلاکس هست اما باید متخصص اطفال در مورد شروع دارو درمانی تصمیم بگیرند، اول دهان را از نظر برفک کنترل کنید و اگر موردی وجود نداشت، شیرخشک را تعویض کنید اگر این بی اشتهایی ادامه یابد باید آزمایش ادرار هم لازم است چون عفونت ادراری یکی از عللی است که میتواند منجر به این شرایط شود🌹
0
1401/08/15
سوال کننده
گل بدنشو چک کردم بچه از نظر ضاحری کاملا سالمهذ
0
1401/08/15
سوال کننده
فردا از دکتر وقت گرفتم
0
1401/08/15
FAEZEH 👨👩👧
چ جوری اومات مشکی کردی
ببخشید وسط سوال تخصصیت🥺
ببخشید وسط سوال تخصصیت🥺
0
1401/08/15
سوال کننده
از تنظیمات گوشی سیستم گوشیو دراک کردم همه برنامه هام مشکی هستن
0
1401/08/15
سوال کننده

0
1401/08/15
FAEZEH 👨👩👧
منم سیستم گوشیم مشکی ولی اومام نشد🥺
0
1401/08/15
FAEZEH 👨👩👧
برم ببینم چی داره گوشیم مرسی گلم
0
1401/08/15
سوال کننده
اون پایینی دورشو خط زدما از اونجا برنامه اومارو فعال کن
0
1401/08/15
سوال کننده
فدات
0
1401/08/15
سوال کننده

0
1401/08/15
FAEZEH 👨👩👧
من این گزینه رو ندارم
0
1401/08/15
پزشک اوما
مامان مهربان عفونت ادراری علامت ظاهری ندارد ولی کم اشتهایی میتواند ناشی از آن باشد
1
1401/08/15
سوال کننده
فردا میرم دکتر حتما میگم آزمایش بنویسه
1
1401/08/15
پزشک اوما
احسنت به شما که پیگیر هستید مامان گل 🌹🌹🌹
1
1401/08/15
پزشک اوما
stk: |~|12|~|192
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- نگرفتن سینه توسط نوزاد
- سزارین و کم بودن شیر و جای بخیه
- گریه نوزاد و بیقراری
- بالا آوردن نوزاد بعد از شیرخوردن
- تاریخ انقضا شیرخشک آپتامیل
- خانوما کیا از شیر خشک گیگوز استفاده کردن؟
- راه های افزایش شیرمادر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- حساسیت به پروتئین گاوی که میگن چجوریاس؟




