سلام ،من ۳۹ودوروزم هست ازبعدازظهرشکمم سفت میشه البته بیشتربالای نافم هست زیرشکم کمتره قبلن هم داشتم این حالتوولی موقع سرپابودن بودولی الان درازم کشیدم همونجوریه حرکتای بچه خوبه بالای شکمم عین سنگ شده لازمه برم امشب بیمارستان؟
چهارشنبه بخاطرکمردردرفتم که گفتن دهانه رحم بسته س nstوسونوبیوفیزیکالم خوب بود
یه سوال دیگ من اصن ترشح ندارم بااینکه چندروزمونده تاپرکردن هفته ۴۰اخه میگن نزدیکای زایمان بیشترمیشه
پرسش (1401/08/14):
سفتی شکم توهفته اخربارداری
531
62
1401/08/14
سوال کننده
0
1401/08/14
❤azita❤ rb
اگ درد نداری سفت شدن شکم طبیعیه
1
1401/08/14
سوال کننده
دردکه وقتی استراحت میکنم ندارم
0
1401/08/14
سوال کننده
خسته شدم همش منتظرم علائم زایمان داشته باشم برم بیمارستان ولی هیچی😢
فک کنم تا۴۱بمونم ازاخرم بادهانه رحم بسته بدون دردبستری بشم
فک کنم تا۴۱بمونم ازاخرم بادهانه رحم بسته بدون دردبستری بشم
0
1401/08/14
مامان بچه ها m
سلام منم ۳۷ هفته سفت سفت بود شکمم دکتر گفت انقباضه
0
1401/08/14
مامان بچه ها m
اصلنم درد نداشتم
0
1401/08/14
مامان بچه ها m
چنروز بعدش کیسه ابم پاره شد و زایمان کردم
0
1401/08/14
سوال کننده
کل شکمتون؟
من بشتردورناف وبالای نافمه
من بشتردورناف وبالای نافمه
0
1401/08/14
سوال کننده
بعدهمون موقع ک دکتررفتین بستری شدین ؟
0
1401/08/14
pure 🤰👑👸❤
وای منم امروز سمت چپ شکمم اینجوری میشد از غروبی میزد دور نافم درد میکنه و تیر میکشه
0
1401/08/14
pure 🤰👑👸❤
حالا مثلا میخوام تا ۳۹ هفته دووم بیارم که روز سالگرد ازدواجم زایمان کنم🤦♀️🤦♀️
0
1401/08/14
سوال کننده
طبیعی یاسز؟
0
1401/08/14
pure 🤰👑👸❤
سزارین
0
1401/08/14
سوال کننده
اهاخوبی سزارین همینه که وقتشو میدونی بلاتکلیف نیستی
0
1401/08/14
pure 🤰👑👸❤
شکم منم احساس میکنم ی دفعه از حالت فرمش درمیاد ی ور سفت ی ور شل نمیدونم خودش رو جمع میکنه ی طرف گیج شدم
0
1401/08/14
سوال کننده
نه ایشالاک همون موقع برسی واسه زایمان
0
1401/08/14
سوال کننده
اونکه بچه خودشوجمع میکنه
0
1401/08/14
pure 🤰👑👸❤
اره برای ۹ ام تا ۱۲ ام آذر وقت زایمان زده دکترم ولی گفت اگه مشکلی پیش نیاره برای ۱۵ ام نگه میدارم
0
1401/08/14
pure 🤰👑👸❤
از اول بارداری هر روز ی چیز جدید کشف میکنم
0
1401/08/14
pure 🤰👑👸❤
مرسی گلم همچنین❤️🌺
0
1401/08/14
محدثه S.M
منم همش شکمم سفت میشه
0
1401/08/14
محدثه S.M
مخصوصا وقتایی که راه میرم
0
1401/08/14
سوال کننده
بارداری اول همینجوریه
0
1401/08/14
pure 🤰👑👸❤
منم دقیقا بعضی وقتا که دارم راه میرم ی دفعه همچین میشه ها هرجا باشم وایمیستم یا میشینم
0
1401/08/14
محدثه S.M
لیلا جان شما طبیعی هستی؟؟؟
0
1401/08/14
سوال کننده
اره عزیزم
0
1401/08/14
محدثه S.M
سلامتی ایشالا
0
1401/08/14
سوال کننده
خیلیم استرس دارم ولی میخام زودتربرم زایمان کنم
0
1401/08/14
محدثه S.M
اره دقیقا،،عزیزم شما بچت الان چن کیلوعه
0
1401/08/14
محدثه S.M
ایشالا به سلامتی عزیزم،استرس نده ب خودت،دییییگه لحظه وصال نزدیکه
0
1401/08/14
سوال کننده
ممنون💟ایشالاشماهم بسلامتی سرموعدش زایمان کنی
0
1401/08/14
محدثه S.M
ممنونم گلم،ایشالا
0
1401/08/14
pure 🤰👑👸❤
الان رو نمیدونم ولی تو سی و یک هفته و ۴ روز رفتم سونو گفت ۱کیلو و پونصد و خورده ای ولی کمه دیگه من شکمم خیلی کوچیکه نمیدونم حالا وزن میگیره یا نه به دکترم گفتم گفت اشکال نداره نگران نباش ولی خودم میترسم وزنش پایین باشه
0
1401/08/14
pure 🤰👑👸❤
همه چیزش خوب بود دکتر سونوگرافی گفت فقط دور شکمش کوچولوعه یعنی از دهک صدی وزنش تو رده ۲۵ صدم قرار داره
0
1401/08/14
محدثه S.M
ایشالا که خوبه وزنش،چیزای مقوی بخور از الان،
الان به بعد بیشتر وزن میگیره بچه
الان به بعد بیشتر وزن میگیره بچه
0
1401/08/14
pure 🤰👑👸❤
توکل بخدا والا همه چی میخورم ولی معده ام از همون اول اذیت میشد هنوزم اذیت میکنه اره میگن ماه آخر وزن میگیره بشرطی که زود بدنیا نیاد دیگه🤦♀️
0
1401/08/14
pure 🤰👑👸❤
نی نی شما چند کیلو بود؟
0
1401/08/14
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من ۳۴ هفته بودم شکمم سفت شد مث سنگ شد
درد اصلا نداشتم رفتم بیمارستن ان ای تی گرفتن گفتن انقباض بدون درد دارم
با دارو خداروشکر جلو زایمان زودرسمو گرفتن
درد اصلا نداشتم رفتم بیمارستن ان ای تی گرفتن گفتن انقباض بدون درد دارم
با دارو خداروشکر جلو زایمان زودرسمو گرفتن
0
1401/08/14
محدثه S.M
دو کیلو نیم عزیز
0
1401/08/14
pure 🤰👑👸❤
من چرا تشخیص نمیدم پس🤦♀️🤦♀️🤦♀️
0
1401/08/14
pure 🤰👑👸❤
خدا رو شکر خیلی خوبه هزار ماشاالله 😍
0
1401/08/14
elahe jk
سلام عزیزم چقدر شرایطتت مثه منه من تو اینهفته چندبار رفتم نوار قلب و بیوفیزیکال دادم شکمم یهو میشه سفت مثه سنگ روز پنجشنبه ماما معاینه تحریکیم کرد یه دردی اومد سراغم ک گفتم دیگه تا جمعه زایمان میکنم ولی نشد فقط در طول روز چندباری شکمم سفت میشه یه درد چندثانیه ای میریزه زیر دلم و بعد ول میشه تشرحات صورتی و قهوه ای هم دارم
0
1401/08/14
سوال کننده
اره واقعن😂اخرین تاریخ زایمانتوبراکی زده؟
برامن۲۰ام زده ولی خب دکترگفته اگه مشکلی نداشتم تا۲۷ام وایستم🤦♀️
برامن۲۰ام زده ولی خب دکترگفته اگه مشکلی نداشتم تا۲۷ام وایستم🤦♀️
0
1401/08/14
سوال کننده
شایدترشحات بخاطرمعاینه بوده
0
1401/08/14
سوال کننده
سفت شدنوگفتن انقباضه؟
0
1401/08/15
elahe jk
من 16 زده
0
1401/08/15
elahe jk
الان بنظرم دیگه درذهای زایمانم هست هر ده دقه ربع ساعت شده
0
1401/08/15
elahe jk
برام دعا کنید
0
1401/08/15
پزشک اوما
سلام مامان گل
در حال حاضر شرایطتان چطور است ؟
در حال حاضر شرایطتان چطور است ؟
0
1401/08/15
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
برو که آخرشی😍
0
1401/08/15
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
انشالله به سلامتی زایمان کنی
0
1401/08/15
سوال کننده
سلام بیمارستان رفتم nstانجام دادن ک خوب بودگفتن فعلن یک ونیم سانت دهانه رحم بازشده
0
1401/08/15
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
خداروشکر
0
1401/08/15
سوال کننده
ممنونم
0
1401/08/15
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم ، پیاده روی داشته باشید، با همسرتان نزدیکی کرده و. مایع منی داخل واژن تخلیه گردد، دوش آب گرم بگیرید و شکم و کمر را ماساژ دهید تا روند زایمان تسریع گردد 🌹
1
1401/08/15
سوال کننده
مرسی ازراهنماییتون😊🌸
0
1401/08/16
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ❤️❤️❤️
0
1401/08/16
پزشک اوما
stk: |~|11|~|114_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




