سلام وقتتون بخیر نحوه صحیح خوابیدن تو بارداری به خصوص تو هفته های من چه جوریه فقط باید به پهلو بخوابیم من گاهی طاق باز هم میخوابم ولی شنیدم خطر داره باعث میشه بند ناف بچه بپیچه دور گردنش آیا درسته؟؟
آخه همش به پهلو بودنم دشواره واقعا این مسعله ی خوابیدن واسم خیلی حساس شده میشه راهنماییم کنید ممنونم❤️
پرسش (1401/08/14):
نحوه صحیح خوابیدن تو بارداری چه جوریه؟؟
772
41
1401/08/14
سوال کننده
0
1401/08/14
🥰 فاطمه 🥰
طاق باز در حد ۵ دقیقه اشکال نداره
0
1401/08/14
🥰 فاطمه 🥰
ولی باید پهلو باشی دیگه
0
1401/08/14
سوال کننده
مرسی❤️
0
1401/08/14
الی 😍T_K
خیلی سخته خدایی
همش به پهلو
استخون لگنم داره میترکه از درد
اصن سر شده انگار میگی
همش به پهلو
استخون لگنم داره میترکه از درد
اصن سر شده انگار میگی
0
1401/08/14
سوال کننده
وای منم همینطور
0
1401/08/14
الی 😍T_K
ولی باید باشی به پهلو بهتره
0
1401/08/14
سوال کننده
من گاهی میشه خیلی بیشتر طاق باز بخوابم پس خطر دارا
1
1401/08/14
الی 😍T_K
نخوابی بهتره عزیزم
من الان موقع نشستن هم مشکل دارم
یه پشتی میذارم پشتم یکم حالت دراز کش هستم
من الان موقع نشستن هم مشکل دارم
یه پشتی میذارم پشتم یکم حالت دراز کش هستم
0
1401/08/14
سوال کننده
مرسی گلی
منم حواسم خیلی جمعه ولی این مدل خوابیدن خیلی رفته بود رو مخم 🤭
منم حواسم خیلی جمعه ولی این مدل خوابیدن خیلی رفته بود رو مخم 🤭
0
1401/08/14
محدثه S.M
کلا باید به پهلو باشی گلم و پهلوی چپ بیشتر
0
1401/08/14
محدثه S.M
تازه اولشه،منم از درد لگن دیگه خسته شدم،واقعا اذیتم میکنه
0
1401/08/14
محدثه S.M
به پهلو خونرسانی به جنین بهتره عزیزم،حتما به پهلو بخاب
0
1401/08/14
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/08/14
سوال کننده
وای اره منم انگار پاهام و پهلوم سر میشه کلا
0
1401/08/14
محدثه S.M
دقیقا
0
1401/08/14
سوال کننده
مرسی عزیزم
اره دیگه طاق باز خوابیدن تموم 🤭
اره دیگه طاق باز خوابیدن تموم 🤭
1
1401/08/14
محدثه S.M
خواهش میکنم گلم
0
1401/08/14
غزاله ........
تا ۱۵ ۱۶ هفته آزادی هر جوری دوست داری بجز روی شکم
از ۱۵ ۱۶ هفته به بعد پهلو
پهلوی چپ هم بهتره خونرسانی به جنین بهتر انجام میشع
از ۱۵ ۱۶ هفته به بعد پهلو
پهلوی چپ هم بهتره خونرسانی به جنین بهتر انجام میشع
0
1401/08/14
سوال کننده
ممنونم
0
1401/08/14
elnaz sph
یعنی الان تو هفته من هم نباید ب شکم خوابید؟
0
1401/08/14
سوال کننده
نه رو شکم که کلا خطر داره
0
1401/08/14
elnaz sph
وای پس من همش ب شکم میخوابم
0
1401/08/14
elnaz sph
تا اونجوری نخوابم خوابم نمیبره
0
1401/08/14
سوال کننده
منم همینطور بودم ولی از همون اول گزاشتمش کنار چون خیلی خطر داره یه هفته سخته بعدش عادت میکنی
0
1401/08/14
سوال کننده
طاق باز میخوابیدم که میگن اونم خطر داره به پهلو خوابیدن واقعا مشکله
0
1401/08/14
elnaz sph
اخه من فک کردم هفته های پایین اشکال نداره
0
1401/08/14
elnaz sph
خوب شد گفتین
0
1401/08/14
Sahar Davoodi
من سه ماه اخر بارداریم رفتم رو مبل راحتی خوابیدم هر چند مبل پوکید ولی تنها جایی بود که راحت خوابم میبرد به یه سمت دراز میکشیدم و پشتم و جای خالی کمر و زیر شکمم رو پتو هل میدادم دیگه کمر درد نمیگرفتم.. اینجوری هم طاق باز نمیشدم هم کامل رو به پهلم نبود که پهلو درد بگیرم
0
1401/08/14
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/08/14
سوال کننده
اوهوم خطر داره
0
1401/08/14
Elli M
بیشتر پهلو باش مخصوصا چپ
1
1401/08/14
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌸
در حد رفع خستگی برای مدت کوتاه میتوانید طاق باز بخوابید جانم ولی مجموعا باید به پهلو و
بخوابید، از زمانی که شکم کاملا بزرگ شود اگر خودتان بخواهید هم نمیتوانید به صورت طاق باز بخوابید 🌹🌹
وقتتون بخیر 🌸
در حد رفع خستگی برای مدت کوتاه میتوانید طاق باز بخوابید جانم ولی مجموعا باید به پهلو و
بخوابید، از زمانی که شکم کاملا بزرگ شود اگر خودتان بخواهید هم نمیتوانید به صورت طاق باز بخوابید 🌹🌹
1
1401/08/15
سوال کننده
ممنون دکتر مهربون❤️
0
1401/08/15
غزاله ........
به شکم نخوابی بهتره
1
1401/08/15
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیز دوست داشتنی ❤️❤️
0
1401/08/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|106_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




