قطره بتامتازون ۱ درصد بریز
پسر منم کیپ بود فقط این قطره بازش کرد
شیر خودتم بدوش با قطره چکون یکی دو قطره تو هر سوراخ بینیش بریز بعد بینیشو ماساژ بده تخلیه میشه میاد پایین بعد با پوآر بگیرش
ببرش حموم سرشو خم کن که صورتش رو به زمین باشه بعد یه کاسه آب ولرم بریز رو سرش یه تشت هم بزار زیر سرش که آب بریزه توش . آب که ریختی با اون یکی دستت صورتشو دست بکش که احساس خفگی نکنه و به دماغش هم مثل فین کردن دست بزار. چند بار این کارو کن باز میشه هر چی تو دماغش بود میفته تو تشت من همیشه همینکارو میکنم
سلام به گلتون مامان جان
در خانه بخور سرد بگذارید و حتما بعد استفاده از قطره بینی را به کمک فین گیر یا پوار تخلیه کنید تا شرایط بهتر شود 🌹🌹
قطره بتامتازون استفاده کنم براش بلامانع هستش؟
خواهش میکنم مامان گل 💖برای مدت کوتاه منعی ندارد