سلاممتخصص عزیز من این ماه وارد سیکل iui شدم اما چون روز ۱۲ سیکلم فولیکام بزرگ شده بود به iui نرسید وهمون روز آمپول آزاد زدم به گفته پزشک یکه از فولیکام ۲۷ بود و تبدیل به کیست شده
الان ۶ روز از موعدم میگذره اما از روز ۲ موعدم لکه بینی قهویی دارم و خونریزیم شروع نشده
فقط دیروز که روز ۵ موعدم بود سمت راستم کیست وجود داشت درد بدی گرفت بعد از اون من لکه بینیم بیشتر شده امروز تیتر بتا دادم و منفی بوده
میخواستم بدونم علت پریود نشدنم چیه ؟؟
پرسش (1401/08/14):
لکه بینی مداوم به جای پریودی
482
18
1401/08/14
سوال کننده
0
1401/08/14
سوال کننده
الان این لکه ها پای پریودی بزارم یا منتظر پریودی باشم؟؟
0
1401/08/14
سوال کننده
رنج آزمایشگاه
4>مشکوک
13>مثبت
جواب آزمایش منم
2>
بوده
4>مشکوک
13>مثبت
جواب آزمایش منم
2>
بوده
0
1401/08/14
سوال کننده

این نمونه قبلی آزمایش که داخل همین آزمایشگاه انجام دادم اما این دفعه به جای 2.0> 2>بود
1
1401/08/14
پزشک اوما
سلام به ماهتون فاطمه جانم
باتوجه به نتیجه بتا شما باردار نیستید، علت پریود نشدن نیز میتواند عوارض داروها و تشکیل کیست باشد، سونوگرافی جهت تعیین شرایط انجام دهید ❤️
باتوجه به نتیجه بتا شما باردار نیستید، علت پریود نشدن نیز میتواند عوارض داروها و تشکیل کیست باشد، سونوگرافی جهت تعیین شرایط انجام دهید ❤️
0
1401/08/14
سوال کننده
ممنون دکتر جان
0
1401/08/14
سوال کننده
منظورتون با توجه به عکسه ؟؟؟
0
1401/08/14
سوال کننده
یا این جواب؟؟
0
1401/08/14
پزشک اوما
باتوجه به این نتیجه جانم، اما باز هم میتوانید عکس برگه را ارسال کنید تا ببینم دقیق تر بگویم
0
1401/08/14
سوال کننده
متاسفانه برگه ندارم
0
1401/08/14
سوال کننده
ممنون از پاسخگویتون ❤❤❤❤
0
1401/08/15
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ، اگر دقیقا در همین آزمایشگاه انجام شده منفی است
1
1401/08/15
سوال کننده
بله در همین آزمایشگاه انجام شده . ممنونم از پاسخگویتون❤
1
1401/08/15
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من ❤️❤️❤️
1
1401/08/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|194_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




