سلام دکتر جان و پشتیبان عزیز
وقت بخیر.
من تاریخ اولین روز از آخرین پریودیم 18ام تیر هست (البته بین 15تا 18 خاطرم نیست چون اومای بنده پرید و مجدد اطلاعات دادم، الان هم نرم افزار هنگ میکنه و برای ارسال پیام و نظر مشکل دارم) اگر سیستم بتونه چک کنه کی بوده خوب میشه.
و اینکه اگر 18تیر بزنم میزنه 19 هفته ولی بهداشت رفتم گفت 17 هفته که دوباره خودم اوما رو تغییر دادم. سونوها هم متفاوت هستن.
اگر لطف کنید سن دقیق بارداری رو بفرمایید در نرم افزار درست کنم چون هفته 18 باید سونو آنومالی برم و نمیدونم کدوم هفته و چه روزی برم
پرسش (1401/08/14):
تنظیمات اومای من درست کار نمیکنه و سن بارداری اشتباه میزنه
370
13
1401/08/14
سوال کننده
0
1401/08/14
مامان ی خانم کوچولو
سلام عزیزم میگن سونو انتی دقیقتره و ممکنه یکی دو هفته با پریودی تفاوت داشته باشه که اشکال نداره.شکابر اساس سونو انتی برن
0
1401/08/14
سوال کننده
سونو ان تی هم تاریخ پریودی پرسید که 18ام گفتم، براساس همون 20ام مهر سونو ان تی 13هفته و یک روز زده
0
1401/08/14
مامان ی خانم کوچولو
چون سونو انتی من که نپرسید و بر اساس سایز جنین زد
0
1401/08/14
گل بهار 🌺
سونو ان تی بر اساس سایز جنین و قدش بهت میگه چند هفته ای ، روی مانیتورشون طول و عرض جنین چک میکنن همونجا خودش هوشمند مینویسه مثلا ۱۳ هفته و یه روز،نه بر اساس پریودی . توی سونوت نگا کن ببین چند هفته زده بعد بر اساس همون سونو آنومالی برو بین ۱۸ هفته تا ۲۰ هفته کاری به اوما نداشته باش .
0
1401/08/14
گل بهار 🌺
دکتر هم که بری اون دقیق بهت میگه کی بری .
0
1401/08/14
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
وقتتون بخیر 🌹🌹
سونوگرافی ان تی و سونوگرافی های قبل آن را به همراه تاریخ انجام ارسال کنید تا ببینم
وقتتون بخیر 🌹🌹
سونوگرافی ان تی و سونوگرافی های قبل آن را به همراه تاریخ انجام ارسال کنید تا ببینم
0
1401/08/14
سوال کننده
آزمایش بتا اول 19ام مرداد عددش 160 بود
29ام مرداد 5هفته و 2روز
19ام شهریور 8هفته
سونو ان تی 20ام مهرماه 13هفته و 3روز
29ام مرداد 5هفته و 2روز
19ام شهریور 8هفته
سونو ان تی 20ام مهرماه 13هفته و 3روز
1
1401/08/14
پزشک اوما
عزیزم طبق تمام سونوگرافی ها 16 هفته و 2 یا 3 روز هستید، بر اساس این برنامه را تنظیم کنید 🌹
1
1401/08/14
سوال کننده
ممنون عزیزم 💓
0
1401/08/14
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌸🌸
0
1401/08/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|110_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




