سلام گلم برای بچه من ۱۲ روزگی افتاد.خودش میافته عجله نکن
من تا روز 8 اصلا تغییری نکرده بودم یکم چرب کردم بعدم بردمش حموم مم کشید افتاد
واسه پسرمنم ۱۲روزگی افتاد
من یادمه داداشم ۱۳ روزه افتاد
نگران نباش. پسرمنم ۱۸ روزش بود افتاد
برا همه زود نمی افته. من دکتر پسرم گفت تا ۱۹ روز هم مشکلی نداره. من داشتم خودمو آماده میکردم که فرداش دوباره ببرم دکتر که صبح روز هجدهم افتاد
سلام مامان جان
نگران نباشید و صبوری کنید زیرا هنوز فرصت هست. اگر تا ۲۱ روز بعد از تولد دلبندتان، بند ناف همچنان در جای خود باقی ماند، آن گاه لازم است جهت بررسی شرایط و علت به متخصص اطفال مراجعه کنید. همچنان نکات بهداشتی را با دقت مانند گذشته رعایت کرده و مراقب باشید تا بند ناف دچار عفونت نشود🌹🌹