باسلام و وقت بخیر خدمت خانم دکترعزیز
من میخوام بدونم برای اقدام به بارداری چه آزمایش هرمونی بایدانجام بدم؟اخه اختلال هرمونی دارم صورتم بعدازاتمام پریودی جوش میزنه به خصوص چانه و پیشانی موهای زائدصورت ،لکه بینی هم دارم به همین دلیل باردارنمیشم خواستم ازمایش انجام بدم گفتن آزمایش های هرمونی خیلی زیادن دکترمتخصص هم دقیق نگفتن چه ازمایش هرمونی.....ممنون میشم دراین مورد راهنمایی بفرمایید🙏🏻💐
پرسش (1401/08/13):
برای اقدام به بارداری چه ازمایش هرمونی بایدانجام بدم؟
456
17
1401/08/13
سوال کننده
0
1401/08/13
سوال کننده
هورمون تحریک کننده فولیکولی FSH، هورمونLH، استروژن، تیروئید، پرولاکتین، تستوسترون، هورمون آنتی مولرین AMH و سایر هورمونهای مربوط به تخمدان
0
1401/08/13
سوال کننده
عذرمیخوام این ازمایش ها کدام را بایدانجام بدم لازمه همه را انجام بدم؟
0
1401/08/14
پزشک اوما
سلام جان دلم به روی قشنگتون
وقتتون بخیر 🌹
از بین موارد گفته شده این موردها ارزیابی شوند :
Fsh
LH
TSH
T4
T3
پرولاکتین
DHEAS
تستوسترون
این موارد را انجام دهید و سونوگرافی حتما برای ارزیابی عملکرد تخمدان ها و. تخمک گذاری انجام گردد ، خود متخصص درخواست دهند 🌹
وقتتون بخیر 🌹
از بین موارد گفته شده این موردها ارزیابی شوند :
Fsh
LH
TSH
T4
T3
پرولاکتین
DHEAS
تستوسترون
این موارد را انجام دهید و سونوگرافی حتما برای ارزیابی عملکرد تخمدان ها و. تخمک گذاری انجام گردد ، خود متخصص درخواست دهند 🌹
0
1401/08/14
سوال کننده
سیکلم ۲۷یا۲۸روز میشه،کِی بایدآزمایش هرمونی انجام بدم؟
0
1401/08/14
سوال کننده

0
1401/08/14
سوال کننده

0
1401/08/14
سوال کننده
سونوگرافی رحم و تخمدان امروز انجام دادم، روز۱۴سیکلمه
0
1401/08/14
پزشک اوما
جان دل بین روز دو تا پنج پریود و به صورت ارجح روز سوم انجام دهید. خوشبختانه فولیکول بالغ دارید حتما اقدام کنید 🌹🌹
1
1401/08/14
سوال کننده
چشم خانم دکتر،خیلی ممنونم ازراهنماییتون خیلی لطف کردید🙏🏻💐❤️
0
1401/08/14
سوال کننده
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/08/14
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹زنده باشید ❤️❤️
0
1401/08/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




