وقتی که شیرشو خورد بلافاصله بلندش نکن بزار یکم بگذره ولی حواست بهش باشه بعد بندازش رو شونت از وسط کمرش تا بالا دستتو آروم بکش بیار بالا چن بار تکرارکن بعد چن بار آروم بزن به پشتش دوباره همین دو حرمتو تکرار کن
من اینجوری آروغشو میگرفتم
زیاد نمیخوره؟؟
و اینکه شیر حالت پنیری اگه بالا میاره بد نیس
معده اش رو شونه باشه و اروم بزن
به من دکتر بهداشت یاد داده خدا خیرش بده
من دوستم میگفت پسرش تا ۴۰ دقیقه بعد از شیرش اروغ نمیزده ..اونم تا اروغش رو نمیگرفته بچه رو ول نمیکرده ولی خوبیش این شده که بچش دچار نفخ و کولیک نشد خداروشکر
یکم محکم تر بزن پشتش آروم میزنی نمیزنه منم پسرم آروغ نمیزد دکتر گفت نازش نکن که یکم محکم بزن
اول بزار رو شونت چنربار بزن پشتش بعد بزارش زمین چند ثانیه بعد دوباره بردار بزن پشت زود آروغ میزنه
نه بد نیست. آروغ هم نزد موقع دراز کشیدن شیب دار بخوابونش
سلام مامان گل
حتما دقت کنید که معده نوزاد بر روی شانه شما قرار بگیرد و شدت ضربه ها نیز خیلی ملایم نباشد بخ علاوه میتوانید فرزندتان را روی دست قرار دهید به شکلی که معده روی ساق دست قرار گرفته و سر و گردن با کف و مچ دست حمایت شوند بعد به پشت ضربه بزنید🌹