سلام خدمت خانم دکتر و دوستان
خانوادم ینی مامان و بابام وخواهر برادرم سرماخورده حالا یا انفولانزا گرفتن
از چهارشنبه هفته قبل دیگه علائمشون شروع شد و حالشون خیلی بد شد ینی تا امروز تقریبا ده روز
بعد الان انگار فقط سرفه هاشون مونده چون چن باره پشت سرهم سرماخورده میشن و هنوز سرفه هاشون خوب نشده دوباره مریض میشن
الان با این وضعیت سرفه هاشون میتونم برم پیششون واگیر نداره برا من و دخترم دیگه بعد ده روز چون دخترم بهونشون میگیره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



373
1401/08/13





