سلام پزشک اوما و خانم ها..دوستان من چند دوره هست لک بینی دارم چند روز قبل از پریودی بعدش پریود میشم ..روز اخری ک پاک شدم ۱۲مهر یعنی از اول مهر لک بینی داشتم تا ۵مهر بعدشم پریود شدم..دیروز هم ک ۱۲ابان بود یکم خون دیدم (کلا بی بی چک همچندتا زدم منفی بود)باید داروی ای یو ای مصرف کنم..نمیدونم چیکار کنم از سوم پریودی باید دارو استفاده کنم ..به نظرتو چیکار کنم ک خون بیاد .از صبح هیچی نبوده فقط خودموک پاک میکنم لک هست اگه تجربه داریدخواهشا راهنمایی کنید ک چیکار کنم
0
1401/08/13
مروارید .
عفونت داری
0
1401/08/13
سوال کننده
نه ن خارش نه سوزش نه ترشح بد بو
0
1401/08/13
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
عزیزم یعنی تاخیر دارید و الان لکه بینی؟
عزیزم یعنی تاخیر دارید و الان لکه بینی؟
0
1401/08/13
سوال کننده
بله ..به نظرم تاخیر دارم طبق ماه قبل و اینکه بی بی هام منفی هست
0
1401/08/13
پزشک اوما
فاطمه جانم تا شنبه صبوری کرده و اگر خونریزی در حد و اندازه پریود شروع نشد آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود ، اگر منفی بود دمنوش زیره سبز برای کمک به شروع خونریزی مصرف کنید 💗💗
0
1401/08/13
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر یعنی روی بی بیچک اعتماد نکنم؟
0
1401/08/13
پزشک اوما
خیر جانم پاسخ منفی بی بی چک معتبر نیست 🌹
0
1401/08/13
سوال کننده
وای خیلی گرمیجات خوردم ک
0
1401/08/13
سوال کننده
ممنونم از پاسخگویتون
0
1401/08/14
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم نگران نباشید اما بعد این همیشه مبنا را روی جواب آزمایش خون بگذارید 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



338

