سلام عزیزم تا 60 روز هم طبیعی هست که خونریزی یا لکه بینی داشته باشی
منم اینجوری بودم اینا همش مربوط به سزارین هست فعلا پریود نیست و طبیعیه خودش قطع میشه.
من تا دوماه و نیم اینو داشتم و از ماه چهارم پریود شدم که نامنظمم هستم فعلا
من دقیقا ۳۵ روز مثل شما بودم
منم تا دوماه داشتم دیگه بعد از اون پریود نشدم تا حالا
من ۷۰ یا ۸۰ روز دقیق یادم نیس این لکه بینی رو داشتم بعد خوب شدم
وای منم خونریزی دارم مثل تکه های جیگر اما کوچولو.... نماز هم هنوز نخوندم ... اعصابم خراااب
من ک هنو پریود نشدم هفته دیگه بچم میره تو ۴ ماه😑
من ۲ روز خوت ریزی ۱۰ روز لکه بینی داشتم.
الانم هنوز پریود نشدم.
براشما چه قدر طولانی شده نمیدونم🤔
سلام مامان جان
وقتتون بخیر🌹
خونریزی های بعد زایمان حتی تا 60 روز هم ممکن است تداوم داشته باشند، به شرط آنکه روند کاهشی داشته باشند، بنابراین صبوری کنید و اگر خونریزی بیشتر از این زمان طول کشید یا اگر از شدت آن نسبت به روزهای گذشته کمتر نشده ، لازم است برای ارزیابی علت مراجعه کنید 🌷