دوستان دکتر خوب با اخلاق و با حوصله که تو مطبش ماما و دستگاه سونو هم داشته باشید معرفی کنید
بگین کدوم بیمارستان ها میره
ممنون میشم
فریده انصاری چطوره؟؟؟
پرسش (1401/08/12):
دکتر متخصص زنان و نازایی خوب در مشهد
1400
82
1401/08/12
سوال کننده
2
1401/08/12
سوال کننده
من خودم زیر نظر متخصص هستم ولی نه ماما داره نه سونو تو مطب
سونو تخصصی رو میرم بیرون
ولی همینکه صدای قلب جنین رو بشنوه و چکاب کنه اوکیه
سونو تخصصی رو میرم بیرون
ولی همینکه صدای قلب جنین رو بشنوه و چکاب کنه اوکیه
1
1401/08/12
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
دکتر طوبی موقر مقدم عالی و باصبر و حوصله
1
1401/08/12
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
بزن گوگل میاره کدوم بیمارستانا میره
0
1401/08/12
سوال کننده
کدوم بیمارستان هاست
مهم اینه ماما و سونو داره
مهم اینه ماما و سونو داره
0
1401/08/12
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
ماما داره سونو در حد دیدن جنین و صدا قلب
0
1401/08/12
سوال کننده
خیلی خوبه
ممنون عزیزم اسمش رو هم شنیدم
ممنون عزیزم اسمش رو هم شنیدم
0
1401/08/12
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
سونوش خیلی تخصصی نیست
0
1401/08/12
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
فدات انشالله بارتو سالم بزاری زمین🌷😍
0
1401/08/12
سوال کننده
همون در حد معمولی خوبه
1
1401/08/12
سوال کننده
توکل بخدا عزیزم ان شاء الله با دعای شما
0
1401/08/12
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من پیش امنه فیجان میرم سونوداره ماماتومطب نداره همه کارهاشو خودش انجام میده
0
1401/08/12
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
موقع علیسان پیش منیره پورجوادمیرفتم کارسونوش عالیه سونوهاتخصصی میفرسته بیرون اما برای هربارسونواونموقع هشتادجدا میگرف اما آمنه فیجان هزینه جدانمیگیره
0
1401/08/12
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
پورجوادفقط سینامیره امادکترباسابقه ومعروفی ک حتی دکترخودمم انگار دانشجوش بوده
3
1401/08/12
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
فیجان پولکی نیس خوبه و بیمارستان ثامن رضوی مهرگان ومادرمیره
1
1401/08/12
بهار بانو
نیلوفر نظرزاده ماما داره ..طبقه بالا ساختمون هم سنوگرافی هست خیلی باحوصله و دلسوز و مهربون به حرفات گوش میده.....رضوی.. مادر.. موسی بن جعفر ...بنت الهدب
0
1401/08/12
سوال کننده
ینی خود دکتر میاد سونوت میکنه
1
1401/08/12
بهار بانو
ولی من سر پسرم جای زارع میرفتم فوق العاده شلوغ ...ماما داره سنو داره بیمارستان رضوی مادر و بنت الهدی میدونستم هسن
0
1401/08/12
سوال کننده
دکتر پورجواد رو هم شنیدم تو کلاهدوزه آره
0
1401/08/12
سوال کننده
اع ثامن یه بار رفتم برا کورتاژ. خیلی راضی بودم
توکل بخدا
توکل بخدا
0
1401/08/12
سوال کننده
منم این دکتری که هستم اسمش مهسا کیافره
بیمارستان سینا مادر مهر مهرگان میره
بیمارستان سینا مادر مهر مهرگان میره
0
1401/08/12
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
اره هردودکترخودشون سونومیکنن
0
1401/08/12
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
آره دکترخوبیه اما بنطرمن یکخورده بیخیال یا بخاطرتجربه اش مثل دکترهادیگه تندتند آزمایش نمیخواد
0
1401/08/12
سوال کننده
چه جالب
خیلی خوبه
هزینه سونو جدا میگیره یا با ویزیته
خیلی خوبه
هزینه سونو جدا میگیره یا با ویزیته
0
1401/08/12
سوال کننده
سنش هم زیاده خوب
0
1401/08/12
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
پورجوادجدامیگرف اما فیجان نه هشتادوپنج هردفعه میدم پول جدایی برای سونونمیدم
1
1401/08/12
سوال کننده
باشه عزیز لطف کردی ممنون واقعا
1
1401/08/12
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
آره اما انقد آرامش داره من سر علیسان خیلی استرس داشتم انقد آرامش میداد اصلا لحن اش خیلی باحاله ولی هرویزیت اونموقع باداروهاش برام یک تومن درمیومدداروهاش همه خارجی میداد
0
1401/08/12
سوال کننده
مهشید خودمونی که خخخخ
فکر کردم یکی دیگه است
فکر کردم یکی دیگه است
0
1401/08/12
سوال کننده
اصن به اسم علیسان جون توجه نکردم شرمنده
1
1401/08/12
ارزو مامان اردلان و نیکان
فریده انصاری خیلی دکتر خوبیه من هم برا پسر اولم هم این یکی میرم پیشش دستگاه سونو هم خودش داره ولی خیییلی شلوغه
0
1401/08/12
سوال کننده
اینکه میگن دیر نوبت میده درسته
و اینکه من تازه مثلا بیمار جدیدم برم زیر نظرش قبول میکنه
و اینکه من تازه مثلا بیمار جدیدم برم زیر نظرش قبول میکنه
1
1401/08/12
ارزو مامان اردلان و نیکان
ن دروغ میگن دیر نوبت نمیده ولی باید قبل رفتن زنگ بزنی نوبت بگیری،تا یازده شبم مطبه؛۲تا ماما داره
0
1401/08/12
ارزو مامان اردلان و نیکان
اره قبول می کنه
0
1401/08/12
سوال کننده
ویزیتش چقدره
کدوم بیمارستان ها میره
کدوم بیمارستان ها میره
1
1401/08/12
ارزو مامان اردلان و نیکان
بیمارستان پاستور و ثامن و جوادالئمه میره
0
1401/08/12
ارزو مامان اردلان و نیکان
ویزیت ۸۵ با سونو
0
1401/08/12
سوال کننده
توکل بخدا
دارم با شوهرمم مشورت میکنم اسم دکترا رو میگم بهش
ببینیم کدوم در بیاد
دارم با شوهرمم مشورت میکنم اسم دکترا رو میگم بهش
ببینیم کدوم در بیاد
1
1401/08/12
ارزو مامان اردلان و نیکان
من که واقعا ازش راضیم حرف نداره هم با ارامش صحبت می کنم هم اینکه کارش خیلی خوبه
0
1401/08/12
سوال کننده
بعد خودش موقع زایمان هم میاد
هرروز مطبه یا روزهای خاصیه
هرروز مطبه یا روزهای خاصیه
0
1401/08/12
ارزو مامان اردلان و نیکان
اره دیگه خودش میاد؛همه روز هست ولی بعضی روزا صبح میشینه قبلش زنگ بزن
0
1401/08/12
ارزو مامان اردلان و نیکان
حالا اگه خواستی صبح شماره مطبشو برات میزارم
0
1401/08/12
سوال کننده
فداتشم ممنون آرزو جان
واقعا لطف کردی
خدا نی نیت رو برات نگه داره ان شاء الله
واقعا لطف کردی
خدا نی نیت رو برات نگه داره ان شاء الله
1
1401/08/12
ارزو مامان اردلان و نیکان
فدات گلم همچنین😙😙
0
1401/08/12
سوال کننده
زحمتت نمیدم از اینترنت در میارم گلم
1
1401/08/12
ارزو مامان اردلان و نیکان
😙💙
1
1401/08/12
سوال کننده
😍😍😍😍😍😍
1
1401/08/13
رها ♥️
من عاشق فیجان بودم ولی مطبش خیلییییی ازم دور بود که خدایی حوصله نداشتم برم .
تمام بارداری پیش آرزو احمدی رفتم به هوای سزارین
یهو آخرش پنج میلیون پول بیشتر( زیرمیزی) خواست ندادم
با خواهش و التماس فیجان قبولم کرد .
همش میگم کاش از اول میرفتم پیشش
به شدتتتتت صبور و مهربون و دقیق و با نظم
یک نفری ویزیت میشی و همه رو باهم نمیفرستن پیش دکتر حریم خصوصیت حفظ میشه
سزارینمم انجام داد دستش عالییییی بود ، حتی بعدش من چاق بودم مراقب بخیه هام نبودم حس کردم عفونت کرده چون اونروز مطب نبود باز رفتم آرزو احمدی چک کنه که گفت مو از بخیه زده بیرون یکم پاره کرده . چیزی نیست .
ولی تا عکسشو برای خود دکتر فیجان فرستادم گفت عفونته و ده تا آمپول جنتامایسین برام نوشت که زدم و اوکی شد
مهرگانم رفتم برای زایمان
تمام بارداری پیش آرزو احمدی رفتم به هوای سزارین
یهو آخرش پنج میلیون پول بیشتر( زیرمیزی) خواست ندادم
با خواهش و التماس فیجان قبولم کرد .
همش میگم کاش از اول میرفتم پیشش
به شدتتتتت صبور و مهربون و دقیق و با نظم
یک نفری ویزیت میشی و همه رو باهم نمیفرستن پیش دکتر حریم خصوصیت حفظ میشه
سزارینمم انجام داد دستش عالییییی بود ، حتی بعدش من چاق بودم مراقب بخیه هام نبودم حس کردم عفونت کرده چون اونروز مطب نبود باز رفتم آرزو احمدی چک کنه که گفت مو از بخیه زده بیرون یکم پاره کرده . چیزی نیست .
ولی تا عکسشو برای خود دکتر فیجان فرستادم گفت عفونته و ده تا آمپول جنتامایسین برام نوشت که زدم و اوکی شد
مهرگانم رفتم برای زایمان
2
1401/08/13
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
من فریده انصاری میرفتم پیشش دستگاه سونو هم داره ماما هم داره ولی تو مطبش خیلی الاف میشی چون دکتر خیلی وقت میزاره واسه مریضاش
بیمارستان جوادالائما و پاستور و ثامن الائمه هم میره
من پاستور رفتم و راضی بودم
بیمارستان جوادالائما و پاستور و ثامن الائمه هم میره
من پاستور رفتم و راضی بودم
3
1401/08/13
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
پول سونو ویزیت هم یکیه من پارسال میرفتم ۷۵ بود امسال نمیدونم ولی بقیه دکترا ویزیت بالای ۱۰۰ تومنه و معمولا پول سونو رو هم جدا میگیرن من پیش دکتر نفیسه برادران میرفتم ۱۰۰ ویزیت ۱۰۰ سونو میگرفت و تااا دلت بخواد استرس وارد میکرد ولی فریده انصاری با توجه ب تجربه ای ک داره انننقد خونسرده و اگه استرس هم داشته باشی انقد باهات صحبت میکنه آرومت میکنه
من بخاطر دخترم انقدر استرس کشیدم پیش دکتر برادران ۲۸ هفته وزن دخترم کم بود خیلی رک😐گفت احتمال داره موقع زایمان دخترت زنده نمونه😑 همونجا شوهرم دیگ نذاشت برم پیش این دکتر و رفتم پیش دکتر انصاری انقد خوووونسرد بود و آرومم کرد گف چ ربطی داره یکی لاغره یکی چاقه قراره همه لاغرا مگه دور ازجون همه بمیرن ک تو انقد غصه میخوری خدا خیرش بدا واقعا دکتر خوبیه و پولکی هم نیست اصلا
موقع زایمان چندنفری شنیدم صحبت کردن بخاطر هزینه های بیمارستان خودش یک مقداری رو کم کرده من بیمه تکمیلی داشتم ولی اگ بیمه تکمیلی نداشته باشی صحبت کنی هزینشو کم میکنه اگ بخوای
من بخاطر دخترم انقدر استرس کشیدم پیش دکتر برادران ۲۸ هفته وزن دخترم کم بود خیلی رک😐گفت احتمال داره موقع زایمان دخترت زنده نمونه😑 همونجا شوهرم دیگ نذاشت برم پیش این دکتر و رفتم پیش دکتر انصاری انقد خوووونسرد بود و آرومم کرد گف چ ربطی داره یکی لاغره یکی چاقه قراره همه لاغرا مگه دور ازجون همه بمیرن ک تو انقد غصه میخوری خدا خیرش بدا واقعا دکتر خوبیه و پولکی هم نیست اصلا
موقع زایمان چندنفری شنیدم صحبت کردن بخاطر هزینه های بیمارستان خودش یک مقداری رو کم کرده من بیمه تکمیلی داشتم ولی اگ بیمه تکمیلی نداشته باشی صحبت کنی هزینشو کم میکنه اگ بخوای
0
1401/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
اره خییلی عالیه منم راضیم موقع پسرم اینقد تمیز بخیه زده الان اصلا جاش نیس
0
1401/08/13
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
آره منم رد عمل قبلیمو باز کرد الان هیچی پیدا نیس
شما یادتونه بخیه هاتون چطور بود اول و آخرشو گره زده بود؟
من فقط سربخیه هام خیلی اذیت شدم گره اول و آخر ک زده بود انگار روی بخیه گوشت بگیره بعد ۴ ۵ روز کش میومد خییییلی اذیت شدم خیییلی میسوخت نمیتونستم تکون بخورم ینی روز هفتم رفتم سر بخیه رو قیچی کرد اومدم خونه بقیه نخ بخیه خودش دراومد ولی خداروشکر جوش کرده بود زخمم
شما یادتونه بخیه هاتون چطور بود اول و آخرشو گره زده بود؟
من فقط سربخیه هام خیلی اذیت شدم گره اول و آخر ک زده بود انگار روی بخیه گوشت بگیره بعد ۴ ۵ روز کش میومد خییییلی اذیت شدم خیییلی میسوخت نمیتونستم تکون بخورم ینی روز هفتم رفتم سر بخیه رو قیچی کرد اومدم خونه بقیه نخ بخیه خودش دراومد ولی خداروشکر جوش کرده بود زخمم
0
1401/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
اره برا منم گره داشت ولی درد نداشت خداروشکر
1
1401/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
کلا دستش خیلی خوبه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




