سلام خسته نباشید
بچم 5ماهشه از دیروز تک و توک سرفه میکنه البته فاصله دار.
دمای بدنش معمولا37 یا37.1 هست. عطسه هم میکنه مثل قبلا.
علائم دیگه نداره.
ایا سرماخورده چون مطب دکترا شلوغه میخوام الکی نبرمش.
ضمنا یه دندونش بیرون اومده و کمی پیدا هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



279
1401/08/12



