سلام وقتتون بخیر.
خانم دکتر پسر من قبلا هر دو ساعت 60 تا شیرخشک اپتامیل میخورد
الان چند روز مد پیدا کرده هر یک ساعت 30تا میخوره و اصلا بیشتر نمیخوره و سرساعت برا شیر بیدار میشه نه خودش خواب راحت داره نه من
میگم روشی نیس که بشه حجم شیرو زیاد کرد تا تایم خوابش بره بالا ؟
و اصلا برا یه پیمانه شیر اصلا آروغ نمیزنه بعدا بالا میاره
پرسش (1401/08/12):
مرتب کردن زمان شیردهی
371
29
1401/08/12
سوال کننده
0
1401/08/12
سوال کننده
روزی ۲۴دفعه یا بیشتر شیشه شیر میشورم پدر دستام در اومده
0
1401/08/12
فرشته m
شاید شیربه بچه نمیسازه اینجور داره کم میخوره بهتراست عزیزدلم با دکترش درمورد نوع شیرخشکش صحبت کنی شاید طعم شیررادوست نداره یاهرچیز دیگه ای چون غذاش فقط شیرهست باید اونو خوب بخوره
0
1401/08/12
فرشته m
۳۰ پیمانه شیر را استفراغ بالا میباره یا به صورت شیرهست
0
1401/08/12
سوال کننده
خواهر کم اوردم والله نمیدونم تنها شیرخشکی که خوب میخوره همینه بقیه رو نمیخوره
0
1401/08/12
سوال کننده
یکم شیر خالی
0
1401/08/12
سوال کننده
همه سی تا رو نه که یکمشو بالا میاره
0
1401/08/12
فرشته m
کله به عقب پرت نمیکنه
0
1401/08/12
سوال کننده
نه
0
1401/08/12
فرشته m
عزیز دلم نخوابونش بعد شیرخوردن حتما حتی همون سی سیسی را خورد نگهش دار تو بعلت
0
1401/08/12
فرشته m
موقع خوابش بیشتر شیرنمیخوره
0
1401/08/12
سوال کننده
اصلا گریه بیقراری شکم درد معده درد هیچی نداره
0
1401/08/12
سوال کننده
دیشب نمیدونم چطور شد ۱۲شب ۹۰تا خورد
0
1401/08/12
سوال کننده

اینایی که 60تا نوشتم رو با هر سی تا رو با نیم ساعت فاصله خورده
0
1401/08/12
فرشته m
کلا وقت خوابشون بیشتر شیر میخورن احتمال رفلاکس پنهان هم هست به صدای اروعش توجه کن ببین بعد آروغ زدن حجمی از شیر یه صدای آب مانند تو دهانه مزه مزه نمیکنه اگه رفلاکس باشه کلا بدشیرمیخورن باید صبوری کنی یا دارو بگیری
0
1401/08/12
فرشته m
ببین بچه من شیرخشکی شده بود مزه شیررو دوست نداشت وضعیت من این بود یادتون افتادم دفترچه داشتم. اگه دکترش اجازه میده شیررو عوص کن ولی فقط با مشورت پزشک
0
1401/08/12
سوال کننده
رفلاکس آشکار داشت ولی دکترا دارو ندادن گفتن بعد دو ماهگی خوب میشه که خداروشکر خیلی بهتره .بعضی وقتا اره شیر قرقره میکنه و این که اروغ که میزنه خیلی محکم میزنه ولی بالا نمیاره کم پیش میاد با اروغ بالا بیاره
0
1401/08/12
سوگل "مامان میکائیل"
پسر من الان شصت تا میخوره هر دوساعت یعنی کمه؟خودش بیشتر نمیخواد
0
1401/08/12
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
میگم سر شیشه شماره چنده؟؟ پسر منم همین بود حواسم نبود عوضش کنم همش با 1 میدادم
عوضش کردم 2 و 3 گرفتم راحت شیر میخوره حالا
عوضش کردم 2 و 3 گرفتم راحت شیر میخوره حالا
0
1401/08/12
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
بزرگتر میشن وقتی مک میزنن شیر زیاد نمیره عصبی میشن.
0
1401/08/12
سوال کننده
عوض کردم سر شیشو شماره 3خریدم
0
1401/08/12
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
بزار یکم گشنه بشه. تقاضای شیر داشت ی ربع بیست مین سرگرمش کن. گشنه تر ک بشه بیشتر میخوره.
0
1401/08/12
سوال کننده
اره باید همچین کنم
0
1401/08/12
پزشک اوما
سلام جان دلم به روی قشنگتون
وقتتون بخیر 🌸
عزیزم چقدر برای گرفتن آروغ تلاش میکنید؟
وقتتون بخیر 🌸
عزیزم چقدر برای گرفتن آروغ تلاش میکنید؟
0
1401/08/12
سوال کننده
تقریبا بیست دقیقه اینا
0
1401/08/12
پزشک اوما
عزیزم موقعیت شیردهی را تغییر دهید و تنها راهکار این است که با صبوری و مقاومت در برابر خواسته دلبندتان به تدریج مجددا فواصل شیردهی را زیاد کنید قطعا شاید نتوانید به یکباره روی دوساعت برسانید اما تدریجی میتوان به روال قبل برگشت فقط برای مدتی باید صبر خود را زیاد کرده و در مقابل بی قراری او صبور باشید 🌹🌹
1
1401/08/13
سوال کننده
ممنون حتما سعی میکنم
0
1401/08/13
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل و امیدوارم که موفق شوید ❤️❤️
0
1401/08/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




