سلام عزیزم من با آزمایش خودم مقایسه کردم چون قبلا برای خودم نرمال بود برای شما هم طبق اون نرمال هستش
خداروشکر عزیزم خوبه بسلامتی بگذرونی💫🤲🏻
سلام عزیزم آزمایش قند بارداریت عالی و نرماله هم قند ناشتا و هم قند یک ساعته و دو ساعته نرماله
سلام به روی ماهتون مامان گل
برگه دوم کامل ارسال نشده است اما بخش سنجش قندخون طبیعی است و مشکلی ندارد 🌹
سلام.همین دو برگس.ممنون لطف کردین❤️
خواهش میکنم جان دلم ، برگه دوم در عکس کامل نیست و من ستون دوم را نمیبینم
بله الان متوجه شدم.ببخشید الان میفرستم

الان درسته؟
عزیزم ایرادی ندارد. شرایط نمونه گیری آزمایش ادرار رعایت شده بود ؟ ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟
بله.بله ترشحم دارم ولی رنگ ترشحم یکم ب شیری میخوره و احساس میکنم یکمم بو داره.ولی سوزشو خارش اصلا ندارم.دکتر جان دچار عفونت شدم؟
عزیزم مشکوک به عفونت هستید ، سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید و لباس زیر منظم تعویض گردد ❤️
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️