من از صبه حس میکنم شکمم اومده پایین هی شل وسفت میشه ولی دردندارم جزیکم کمردرد!تکونای بچه ام یکم نسبت به دیروز بیشتره خطرناکه؟
0
1401/08/11
ساناز سخاوت
اگه درد زایمان باشه خیلی شدیده
و اینکه توی هفته ی شما طبیعیه که شکم بیاد پایین
ولی اگه دردات پشت سر هم هستو نمیتونی تحملشون کنی برو زایشگاه چک کنن
و اینکه توی هفته ی شما طبیعیه که شکم بیاد پایین
ولی اگه دردات پشت سر هم هستو نمیتونی تحملشون کنی برو زایشگاه چک کنن
0
1401/08/11
sami *
عزیزم خوبی ؟؟ درد زایمان منظمه ، دیگه قط نمیشه کم و زیاد میشه اوج میگیره از زیر جناق سینه شروع میشه میاد پایین تا برسه به کشاله ران
0
1401/08/11
سوال کننده
دردی ندارم انقباضم بدون درده ولی زیاد شده نسبت ب قبل
0
1401/08/11
sami *
خیلی خوبه تکون میخوره
0
1401/08/11
سوال کننده
قربونت دردنیس بدون درده فقط تنگی نفس گرفتم همین
0
1401/08/11
sami *
خب تنگی نفس طبیعیه
0
1401/08/11
sami *
درد زایمان کلا مثل پریود ولی شدیدتره هیچ جوره نمیتونی تحمل کنی حس میکنی الان واژنت میخواد منفجر بشه
0
1401/08/11
sami *
وسیله هات و آماده کردی ؟؟
0
1401/08/11
سوال کننده
اینکه یهوگرفتم غیرطبیعیه
0
1401/08/11
سوال کننده
ن دردی ندارم
0
1401/08/11
سوال کننده
مال بچه رواره هرکی اینجانوشته بودبرداشتم ولی مال خودمونه
0
1401/08/11
سوال کننده
اره خداروشکر
0
1401/08/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
غیر طبیعی شدن تکونای بچه
نشت کیسه
دردای منظم
سفت شدن طولانی شکم
اینا رو داشتی برو بیمارستان
نشت کیسه
دردای منظم
سفت شدن طولانی شکم
اینا رو داشتی برو بیمارستان
0
1401/08/11
سوال کننده
باشه برام دعاکنین لااقل زایمان اسونی داشته باشم🥲میترسم وتنهام کم سخای نکشیدم تواین دوران
0
1401/08/11
sami *
ایشالا به راحتی زایمان کنی عزیزم نترس استرس نداشته باش
2
1401/08/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
انشالله زایمان راحتی داری و بچه آرومی داری تلافی اونهمه سختی راحتی ببینی
1
1401/08/11
سوال کننده
انشالله❤
0
1401/08/11
ساناز سخاوت
انشالله به سلامتی زایمانمیکنی و بعد از این به آرامشمیرسی
1
1401/08/11
سوال کننده
خداازدهنت بشنوه
0
1401/08/11
فاطمه فاطمی
ما بزای تو دعا میکنیم شما هم برای ما دعا کن
0
1401/08/11
فاطمه فاطمی
هر شب با یک نوع درد میگذرونسم
0
1401/08/11
sami *
تا روز زایمان هر روز یه داستانی هست ایشالا بهترین ها براتون باشه
3
1401/08/11
ساناز سخاوت
عزیز دلم این لحظه ها خیلی شیرینه.
بلاخره از توی شکمت میاد بیرون بعد دلت تنگمیشه واسه لحظه های که توی وجودت نفس میکشیده و حرکت میکرده
انشالله همه ی کسایی که باردار هستن به سلامتی بچه هاشون رو بغل بگیرن
بلاخره از توی شکمت میاد بیرون بعد دلت تنگمیشه واسه لحظه های که توی وجودت نفس میکشیده و حرکت میکرده
انشالله همه ی کسایی که باردار هستن به سلامتی بچه هاشون رو بغل بگیرن
0
1401/08/11
سوال کننده
چشم
0
1401/08/11
سوال کننده
ایشالله که مشکلت حل بشه مال منک نشد🥲💔
0
1401/08/11
مامان ی خانم کوچولو
هر وقت انقباضات منظم شد یعنی وقتشه
0
1401/08/11
سوال کننده
حتی بدون دردم؟
0
1401/08/12
هیلدا 🐣
منم دو روزه درد دارم. امروز رفتم nst دادم خوب بود. دردا هم گفتن طبیعیه
0
1401/08/12
هیلدا 🐣
تکون هم اگه کم شه خطرناکه باید حواست باشه کم شد سریع بری بیمارستان
0
1401/08/12
عسل 73
نه عزیزم انقباضا اولش محسوس نیس ک بفهمی انقباضه. کلا خیلی چیزارو با انقباض اشتباه میگیری تا انقباض و درد اصلی شروع بشه
یهو تیر میکشه شکمت و زود تموم میشه ی دیقه بعد بازم تیر میکشه جوری نیس ک بشینی دقت کنی تا کشفش کنی
خودش مشغول هر کاری باشی پیدات میکنه و میتونی دوش بگیری بری بیمارستان.
ولی راحت ترینش پاره شدن کیسه آبه.
چون تو بارداری اول آدم دردارو بلد نیس و من هر درد کوچولویی رو شروع زایمان میدونستم😁😁
خیلیام واقعی نبود و تلقین میکردم و واقعنم دردم میگرفت🤣
یهو تیر میکشه شکمت و زود تموم میشه ی دیقه بعد بازم تیر میکشه جوری نیس ک بشینی دقت کنی تا کشفش کنی
خودش مشغول هر کاری باشی پیدات میکنه و میتونی دوش بگیری بری بیمارستان.
ولی راحت ترینش پاره شدن کیسه آبه.
چون تو بارداری اول آدم دردارو بلد نیس و من هر درد کوچولویی رو شروع زایمان میدونستم😁😁
خیلیام واقعی نبود و تلقین میکردم و واقعنم دردم میگرفت🤣
0
1401/08/12
سوال کننده
ئه😑هم هفته منم هستی زاییدی بیابگومنم زاییدم میام میگم ازتجربیاتم🥲😂
0
1401/08/12
سوال کننده
ن بیشترشده
0
1401/08/12
سوال کننده
خوب پس نیس😂😑
0
1401/08/12
پزشک اوما
سلام مامان جان
درحال حاضر حالتان چطور است؟
درحال حاضر حالتان چطور است؟
0
1401/08/13
سوال کننده
سلام گهگاهی کمر درد ودردپریودی دارم ولی مثلادروز۳،۴باربافاصله های طولانی ودردمعمولی حرکات بچم معمولیه انقباضاتم وقتی میشینم بیشتره تادراز کش واینکع بچع هی خودشو سفت میکنه اونم۳،۴باردرروز
0
1401/08/13
پزشک اوما
جان دل بنابراین هنوز فرصت دارید دردهایی که با گذشت زمان شدت پیدا کرده و الگوی منظم پیدا میکنند دردهای زایمانی هستند 🌹🌹
1
1401/08/13
سوال کننده
چشم تشکر❤
0
1401/08/13
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️
0
1401/08/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



619

