Ooma
پرسش (1401/08/11):

جیش نکردن نوزاد ۸ماهه

سلام خدمت دکتر و اومایی های عزیز.دخترم ۴ساعتی یا ۵ساعتی یبار جیش میکنه این طبیعیه؟شیر میخوره خوب ولی تقریبا از وقتی غذای کمکی میدمش اینجوری شده

سلام عزیزم چون تحرک داره وعرق میکنن جیششون کمترمیشه
عه
پس نگران نباشم
اگه عرق میکنه آره
دخترمن که شبا تاصبح خشک خشکه بردمش آزمایش یه کوچولو عفونت داشت البته جیش دخترم بدبو بود براهمین بیشتر بردمش
نه دنیز جیشش بدبو نیست
فقط جیشش کمه
خیلی عرق میکنه آره
یه همسایه داشتم خدالعنتش کنه گفت چقد مصرف پوشک داری روزی ۳تابزار منم یه ۲هفته ای این کاررو کردم بچه ام عفونت گرفت
خب برا همونه دیگه مگه چقد آب داره بدنشون 😂
آخی عزیزم میگم اگه پوشکش اصلا خیسم نشه چن ساعتی یبار باید عوضش کنم؟
اگر شیر خوب میخوره . بعد غذا اب هم بده بهش
پوشکشو زیاد نگه داشتی مثلا چن ساعت؟
من هر سه ساعت عوض میکنم چون پوشک مصرفش زیا بود کهنه میذارم اونم هر دو ساعت عوض میکنم
سلام مامان گل
اگر طی 24 ساعت حداقل 6 بار دفع ادرار دارد طبیعی است و موردی ندارد، مایعات بیشتری به دلبندتان بدهید و اگر کمتر از 6 بار هست جهت رد عفونت ادراری مراجعه کنید ❤️
خیلی ممنون دکتر جان
فقط یه سوال دیگه میتونم مولتی ویتامینو با شیرم قاطی کنم بدم بخوره؟
خواهش میکنم عزیزجانم 💗بله می‌توانید اما آهن را نمی‌توانید با شیر ترکیب کنید 🌹
stk: |~|12|~|182
مرسی دکتر مهربونم🥰😍
خواهش میکنم مامان دوست داشتنی 💗💗
stk: |~|11|~|103_col
خوبه تاپیکتو دیدم
یکی از دخترای منم کمتر جیش میکنه خیلی نگران بودم.ولی خب درعوض شرو شر عرق میریزع
من ۴ساعتی یبار عوض میکردم ولی با گفتن اون ۷ساعتم میموند
۷ساعت
قربونشون 😘😘
خدانکنه😘😘😘😍😍😍
خداروشکر که طبیعیه عزیزدلم نمیخواد نگران باشی🥰
🥰🥰🥰🥰
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه