سلام دکتر جانم من سه روز پیش سونوهام رو براتون فرستادم و تمام توضیحات رو گفتم مشکلی بود خدایی نخواسته که جواب ندادید؟
0
1401/08/11
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عنوان سوال را بنویسید ببینم دلیل جواب ندادن چه بوده است گل من🌸
عنوان سوال را بنویسید ببینم دلیل جواب ندادن چه بوده است گل من🌸
0
1401/08/12
سوال کننده
تو همون سوال ترشح سفید در بارداری ادامه ی اون پرسیدم چون تمام مشکلاتم رو اونجا در جریان بودید
0
1401/08/12
سوال کننده
سلام دکتر جان
من شنبه دکترمو عوض کردم و رفتم یه دکتر دیگه
ایشون منو سونوگرافی کردن و جز هماتوم و جفت پایین بقیه خدا رو شکر خوب بود و بخاطر هماتوم منو پیش دکتر مادران پرخطر فرستادن
دیروز رفتم اونجا و دوباره ایشونم منو سونو کردن و هماتوم گزارش دادن که الان سونو رو براتون میفرستم
من شنبه دکترمو عوض کردم و رفتم یه دکتر دیگه
ایشون منو سونوگرافی کردن و جز هماتوم و جفت پایین بقیه خدا رو شکر خوب بود و بخاطر هماتوم منو پیش دکتر مادران پرخطر فرستادن
دیروز رفتم اونجا و دوباره ایشونم منو سونو کردن و هماتوم گزارش دادن که الان سونو رو براتون میفرستم
0
1401/08/12
سوال کننده
توی ۱۲ هفته سونوی ان تی و آزمایشش رو رفته بودم که آزمایشش یه چیز رو بالا زده بود و این دکتر رو نگران کرد که باعث شد دیروز برم پیش دکتر مادران پر خطر
خدا رو شکر سونو نرمال بود ولی گفت آزمایش مرحله دو رو انجام بده و برام بیار
خدا رو شکر سونو نرمال بود ولی گفت آزمایش مرحله دو رو انجام بده و برام بیار
0
1401/08/12
سوال کننده
عکسا رو براتون اونجا فرستادم
0
1401/08/12
پزشک اوما
جان دل لطفا قوانین طرح سوال را بخوانید تا من شرمنده شما نشوم، شما باید برای هر مشکل و عنوان جدید تاپیک مجزا طرح کنید ، در غیر این صورت پاسخی دریافت نخواهید کرد
0
1401/08/12
پزشک اوما
عکس ها همینجا ارسال شوند چون عنوان فعلی مرتبط است
0
1401/08/12
سوال کننده
باشه ممنون من گفتم باشه تمام مواردی که باهاتون مطرح کردم اونجا باشه
0
1401/08/12
سوال کننده

این غربالگری اول ۱۲ هفته
0
1401/08/12
سوال کننده

0
1401/08/12
سوال کننده

این اولیش بود
1
1401/08/12
سوال کننده

اینم آخری روز یکشنبه
0
1401/08/12
سوال کننده
میشه با توجه به همه ی اینا منو راهنمایی کنید خیلی نگرانم اونم بعد از اینکه دکتر دیشب یه هماتوم دیگه هم گزارش کرد
0
1401/08/12
سوال کننده
شیاف رو هم دارم از همون روز که گفتید روزی دو تا میذارم
0
1401/08/12
پزشک اوما
عزیزم طبق قوانین حتما بعد این عمل کنید تا من شرمنده شما نشوم🌹
0
1401/08/12
پزشک اوما
در مورد غربالگری، ریسک محاسبه شده برای تریزومی ۱۸ و 13 در محدوده کم خطر قرار دارد اما در مورد تریزومی 21 یعنی سندروم داون، ریسک محاسبه شده اگرچه مثبت و پرخطر نیست، اما در محدوده حد وسط قرار دارد. به بیانی اگر 618 خانم و مادر باردار مشابه به شرایط شما باشند، فرزند یک نفر از بیمار و فرزند مابقی سالم است. اگرچه این رقم به نظر ناچیز است اما در علم پزشکی و باتوجه به اینکه بیماری داون درمان پذیر نیست، اهمیت بسیار زیادی دارد و بنابراين به همین دلیل برایتان مرحله دوم غربالگری درخواست شده که حتما باید به شیوه سکوئنشنال در همان آزمایشگاه قبلی که مرحله اول انجام شده بود انجام گردد
0
1401/08/12
پزشک اوما
الان چه داروهایی استفاده میکنید ؟
0
1401/08/12
سوال کننده
شیاف پروژسترون ۴۰۰
و قرص ویتامین ب ۶
و قرص فموبرا
و قرص ویتامین ب ۶
و قرص فموبرا
0
1401/08/12
سوال کننده
ویتامین دی ۱۰۰۰
0
1401/08/12
سوال کننده
این هفته یکشنبه که سونو دادم گفته دوباره هفته ی آینده یه سونوی دیگه انجام بدم بخاطر هماتوم
0
1401/08/12
سوال کننده
سونوی ان تی پس برای چیه؟
0
1401/08/12
سوال کننده
اون عدد ان تی چی میگه
0
1401/08/13
پزشک اوما
جان دل هماتوم کوچکتر شده نگران نباشید. شیاف را منظم استفاده کنید و به علاوه استراحت خود را افزایش دهید و رابطه جنسی کاملا متوقف گردد، شخص شما به ارگاسم نرسید ، سفر نروید ، پیاده روی نکنید، تلاش کنید تا دچار یبوست نشوید و از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود. عدد ان تی یک مساله است غربالگری خون مساله دیگر است مجموعه شرایط همانطور که گفتم نشان میدهد باید بررسی تکمیلی انجام گردد 🌹🌹
0
1401/08/13
سوال کننده
سلام دکتر جان همه ی این ها رو رعایت میکنم ولی بزرگتر شده قبلی ۲۱ م بود الان شده ۲۲
و یکی دیگه هم میانه ی جفت دیده شد
و یکی دیگه هم میانه ی جفت دیده شد
0
1401/08/13
سوال کننده
البته اون آخری که دو تاس
دکتر از همکارش پرسید فیبروم یا میوم نداشته و اون گفت نه
برای همین من عکس سونوی اول رو براتون فرستادم چون اونجا موقعی که فقط ساک تشکیل شده بود میوم مشاهده شد
این ربطی به هماتوم داره؟
دکتر از همکارش پرسید فیبروم یا میوم نداشته و اون گفت نه
برای همین من عکس سونوی اول رو براتون فرستادم چون اونجا موقعی که فقط ساک تشکیل شده بود میوم مشاهده شد
این ربطی به هماتوم داره؟
0
1401/08/13
پزشک اوما
عزیزم نگران نباشید تا به حال دوز پروژسترون مورد استفاده شما کافی نبوده اما میتوان آمپول پروژسترون را هم شروع کرد.
میگم ارتباطی به هماتوم ندارد جان من
میگم ارتباطی به هماتوم ندارد جان من
1
1401/08/14
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
1
1401/08/14
سوال کننده
ممنونم ازتون
0
1401/08/14
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل و منظور من این بود میوم ارتباطی به هماتوم ندارد اشتباه نوشته شده است "میگم"، مبادا گمان کنید قصد جسارت به شما مامان عزیز را داشته ام، اگر چنین احساسی داشتید حلال کنید جانم اشتباهی تایپی بوده است❤️❤️
0
1401/08/15
سوال کننده
نه دکتر جانم ناراحت نشدم ممنونم از پاسخگوییتون
0
1401/08/15
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل 🌹🌹🌹
0
1401/08/15
پزشک اوما
stk: |~|12|~|198
0
1401/08/19
سوال کننده
سلام دکتر جان
من آزمایش دوم nt رو انجام دادم با سونو
من آزمایش دوم nt رو انجام دادم با سونو
0
1401/08/19
سوال کننده
میشع تفسیرش کنید یا باید باز جداگانه بپرسم؟
0
1401/08/19
سوال کننده

0
1401/08/19
سوال کننده

0
1401/08/19
سوال کننده

خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



576

