سلام دکتر جان وقت بخیر.
ماه قبل از روز ٣ تا ٧ دوره لتروزول.
از ٨تا ١٢دوره استرادیول
از ٥ تا ١٠ دوره ١٢واحد سینال اف دور ناف
٩و١٠ دورهhmg
روز ١١دوره سونو واژینال شدم و ٣ تا فولیکول ب اندازه ١٨ -١٩-٢١داشتم.
روز ١٢ دوره همزمان دوتا hcgزدم .
از ١٤ دوره هم شبی دوتا دوفاستون خوردم.باهمه این داروها سر٢٨ روز پریود شدم.ب نظر شما این ماه هم می تونم این نسخه رو تکرار کنم.
خانم دکتر استرادیول شبی دوتا میخوردم .رفتم داروخانه بگیرم گفتن چ شماره ای اما من یادم نیست ماه قبل چند بود خوردم
پرسش (1401/08/11):
ب نظر شما می تونم این ماه هم لتروزول بخورم
503
4
1401/08/11
سوال کننده
1
1401/08/11
پزشک اوما
سلام به روی زیباتون عزیزجانم
بله اگر اختلال در تخمک گذاری داشتید و این تجویز انجام شده میتوانید ادامه دهید، در مورد استرادیول باید نسخه پزشک را دید و دانست ضخامت اندومتر چند بوده است اما معمولا استرادیول دو میلی گرم تجویز میشود ❤️
بله اگر اختلال در تخمک گذاری داشتید و این تجویز انجام شده میتوانید ادامه دهید، در مورد استرادیول باید نسخه پزشک را دید و دانست ضخامت اندومتر چند بوده است اما معمولا استرادیول دو میلی گرم تجویز میشود ❤️
0
1401/08/11
سوال کننده
ضخامت آندومترم بعد از استرادیول ٨ بود
0
1401/08/11
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم بنابراین این ماه هم مصرف کنید 🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




