سلام و خسته نباشید خدمت پزشک عزیزو مهربون اوما
و مامانای خوشگل
دخترم یسالشه وزنش 7 و 900 خیلیم بی اشتهاس
امروز ازمایش خون ازش گرفتیم میشه لطفا برام تفسیر کنید
نگران شدم 🥺😔و اینکه این مدت چند بار مریض شده بچم
پرسش (1401/08/10):
تفسیر ازمایش خون دخترم
443
75
1401/08/10
سوال کننده
0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
سوال کننده

1
1401/08/10
مهشید .
عزیزم خیلی کمبود آهن داره.کمخونی هم داره
1
1401/08/10
سوال کننده
اره مهشید جون متوجه شدم 😔
1
1401/08/10
FAEZEH 👨👩👧
آره همون کم خونی کمبود اهن
0
1401/08/10
سوال کننده
چ کنم فازی
0
1401/08/10
FAEZEH 👨👩👧
نگران نباش عزیزم آهن با دوز بالاتر باید بدی همین
0
1401/08/10
FAEZEH 👨👩👧
من ب این احمقم میگم ماهور ببریم میگ بچه سوراخ میکنن😭
0
1401/08/10
FAEZEH 👨👩👧
آهن چی میخورد رقیه
0
1401/08/10
سوال کننده
وااای فازی عالی بود دبیری
چشم بسته رگ پیدا کردو خون گرفت معرکه بود
فقط ی سوراخ
چشم بسته رگ پیدا کردو خون گرفت معرکه بود
فقط ی سوراخ
0
1401/08/10
سوال کننده
لیپو آبی
0
1401/08/10
سوگل "مامان میکائیل"
وزنش چقد کمه قدش چندع؟وزن پسر من الان ۷و ۹۰۰هستش دکتر میگه کمه
0
1401/08/10
سوگل "مامان میکائیل"
همون منظورت سرمه ای هستش؟
0
1401/08/10
سوال کننده
دکتر غلط کرد🤣
قدش 76
قدش 76
0
1401/08/10
سوال کننده
ابی میگن
لیپوزوفر فورت
لیپوزوفر فورت
0
1401/08/10
سوگل "مامان میکائیل"
عالیه منم همش همینو میگم😅
0
1401/08/10
❤mahur❤ ❤mahak❤
فک کنم دیگه شربتو قرص بدن بهش بجا قطره
0
1401/08/10
سوگل "مامان میکائیل"
ببین دکتر واسه پسرم نوشته گف سرمه ای رنگ یعنی خیلی جعبش رنگ تیرس اون اهن دوبرابر داره
0
1401/08/10
❤mahur❤ ❤mahak❤
اره همون آبی میگن
0
1401/08/10
سوگل "مامان میکائیل"
اها
0
1401/08/10
سوال کننده
همونو دارم
0
1401/08/10
❤mahur❤ ❤mahak❤
خوابش خوبه؟
2
1401/08/10
سوال کننده
فروگلوبین بگیرم اینبار احتمالا
عالیه ها
عالیه ها
0
1401/08/10
FAEZEH 👨👩👧
احمقه دیگ حالا عید میبرمش
1
1401/08/10
FAEZEH 👨👩👧
دوز بالاتری میدن صدرصد
0
1401/08/10
❤mahur❤ ❤mahak❤
منم ماه بعد حتما میبرمشون چکاب
0
1401/08/10
FAEZEH 👨👩👧
رقیه الین ضعیفه؟ ینی زود خسته میشه؟
0
1401/08/10
سوال کننده
اره حتما ببر
عالی بود اصلا
عالی بود اصلا
0
1401/08/10
❤mahur❤ ❤mahak❤
رقی
0
1401/08/10
سوال کننده
نه همش در حال راه رفتنه همش ها
1
1401/08/10
سوال کننده
مثلا شبا 10 یا10 ونیمومیخوابه تا 8
عصرام 2تا 3 ونیم
عصرام 2تا 3 ونیم
0
1401/08/10
FAEZEH 👨👩👧
کم. خونی زیاد نیست ب نظرم ولی آهنش پاییته
0
1401/08/10
سوال کننده
همون فروگلوبین اهنش خیلی بالاس
فازی بچه های عمم میخوردن ب حدی ک اشتهاشون زیاد میشد ک قابلمه پلو رو میراشتن جلوشون میخوردن
فازی بچه های عمم میخوردن ب حدی ک اشتهاشون زیاد میشد ک قابلمه پلو رو میراشتن جلوشون میخوردن
0
1401/08/10
فاطمه @@@
دخترم هموگلوبینش ۱۰ بود. به دکتر گفتم پایینه؟ گفت رنج بچه ها فرق داره
0
1401/08/10
مامان دوتا دسته گل🎈♥️ 🍒🍒
رقیه وزن تولد الین چقد بوده
0
1401/08/10
سوال کننده
جون دلم
0
1401/08/10
سوال کننده
3
0
1401/08/10
مامان دوتا دسته گل🎈♥️ 🍒🍒
خو خیلی ک وزنش کمنی
کن خونی هم بهش شربت میده دیگه بهش قطره نمیده
کن خونی هم بهش شربت میده دیگه بهش قطره نمیده
0
1401/08/10
FAEZEH 👨👩👧
😶😶😶منم ی چی میخوردم قرص عین گاو میخوردم اشتهام زیاد میشد
0
1401/08/10
سوال کننده
باید ببرم نشون دکتر زندی بدم
0
1401/08/10
مامان دوتا دسته گل🎈♥️ 🍒🍒
آره ببر انشالله با شربت حله نگران نباش
0
1401/08/10
سوال کننده
خررر🤣🤣
این فروگلوبین اهن قویی داره
شوهرم مو کاشته دکترش بهش داده حتی
این فروگلوبین اهن قویی داره
شوهرم مو کاشته دکترش بهش داده حتی
0
1401/08/10
مامان دوتا دسته گل🎈♥️ 🍒🍒
فازی تو هم ببر از دخترت ی آزمایش بگیر
0
1401/08/10
سوال کننده
اره انشالله ب امید خدا
0
1401/08/11
پزشک اوما
سلام به روی زیباتون مامان گل مهربان
شاد و برقرار باشید گل من❤️
رقیه جانم در آزمایش گل دخترمان کم خونی فقر آهن رویت شده است که باید جهت تنظیم دوز مکمل آهن به متخصص اطفال مراجعه کنید. سایر موارد همگی طبیعی هستند. با بهبود کن خونی اشتها و وضعیت ایمنی بدن نیز بهتر میشود نگران نباشید ، به علاوه مواد غذایی غنی از آهن خصوصا انواع گوشت ها مانند گوشت شتر مرغ و شتر را در برنامه غذایی دلبندتان حتما بگنجانید ❤️
شاد و برقرار باشید گل من❤️
رقیه جانم در آزمایش گل دخترمان کم خونی فقر آهن رویت شده است که باید جهت تنظیم دوز مکمل آهن به متخصص اطفال مراجعه کنید. سایر موارد همگی طبیعی هستند. با بهبود کن خونی اشتها و وضعیت ایمنی بدن نیز بهتر میشود نگران نباشید ، به علاوه مواد غذایی غنی از آهن خصوصا انواع گوشت ها مانند گوشت شتر مرغ و شتر را در برنامه غذایی دلبندتان حتما بگنجانید ❤️
0
1401/08/11
سوال کننده
سلام قربونتون برم من❤ممنون از پاسخ گوییتون
سوال داشتم🙄
و اینکه اهان شربت فروگلوبین باعث سیاه شدن دندون میشه یا نه🤔
سوال داشتم🙄
و اینکه اهان شربت فروگلوبین باعث سیاه شدن دندون میشه یا نه🤔
0
1401/08/11
سوال کننده
ایا😐
0
1401/08/11
نسیم م
رقیه😂😂😂😂
0
1401/08/11
سوال کننده
جوووون😂😂😂😂
0
1401/08/11
نسیم م
خیلی خوب بود🤭
0
1401/08/11
نسیم م
برم رو گوشت شترمرغ منم برای نیک، خیلی کمخونه
0
1401/08/11
سوال کننده
میگم یهو نخوره
خودمم دوس ندارم باید بدم بره
بدبختی اینجاس نسیم اهن خونشم خیلی کمه
خودمم دوس ندارم باید بدم بره
بدبختی اینجاس نسیم اهن خونشم خیلی کمه
0
1401/08/11
نسیم م
نیک هم همینه
0
1401/08/11
نسیم م
منم جز مرغ و گوسفند چیزی نمیتونم بخورم، گوشت🤢
0
1401/08/11
سوال کننده
من مرغ و ماهی و گاو😐گوسفند چون چربی و دنبه داره ندوس
0
1401/08/11
پزشک اوما
الهی که زنده باشید گل من💕💕
رقیه جانم حقیقتا بخش اول سوال را متوجه نشدم در مورد چه چیزی سوال داشتید 🙈🙈
بله فروگلوبین ممکن است دندان ها را سیاه کند،
برای کاهش این احتمال بعد از دادن شربت آهن، با مسواک انگشتی و یا پارچه تمیزی که به دور انگشت خود پیچیده و مرطوب کرده اید، دندانها را تمیز کرده و یک تا دو جرعه آب به دلبندتان بدهید و شربت آهن را به صورت مستقیم روی دندانها نریخته و در انتهای حلق بچکانید. در مورد گوشت ها هم بلدرچین و بوقلمون هم میتوانید امتحان کنید، ذائقه بچه ها را میتوان از همین سن ساخت 😉💕
رقیه جانم حقیقتا بخش اول سوال را متوجه نشدم در مورد چه چیزی سوال داشتید 🙈🙈
بله فروگلوبین ممکن است دندان ها را سیاه کند،
برای کاهش این احتمال بعد از دادن شربت آهن، با مسواک انگشتی و یا پارچه تمیزی که به دور انگشت خود پیچیده و مرطوب کرده اید، دندانها را تمیز کرده و یک تا دو جرعه آب به دلبندتان بدهید و شربت آهن را به صورت مستقیم روی دندانها نریخته و در انتهای حلق بچکانید. در مورد گوشت ها هم بلدرچین و بوقلمون هم میتوانید امتحان کنید، ذائقه بچه ها را میتوان از همین سن ساخت 😉💕
0
1401/08/11
سوال کننده
ای جااان😂بخش اول راجب بی اشتهاییش بود ک چکار کنم چی بهش بدم اشتهاش زیاد شه
مولتی هم بهش سانستول میدم ،اهن هم لیپوزوفر فورت میدم
مولتی هم بهش سانستول میدم ،اهن هم لیپوزوفر فورت میدم
0
1401/08/11
پزشک اوما
عزیزم 😉😅💕
زینک تا به حال دادید مامان گل؟
زینک تا به حال دادید مامان گل؟
0
1401/08/11
سوال کننده
بله الانم نئوزینک میدم ولی بی تاثیره😔
0
1401/08/12
پزشک اوما
چه مدت هست میدهید عزیزکم؟
0
1401/08/12
سوال کننده
20 روزی میشه عزیزدل❤
0
1401/08/12
پزشک اوما
جان دل بنابراین نگران نباشید هنوز برای ناامید شدن زود هست هم زینک تازه شروع شده هم کمبود آهن تازه تشخیص داده شده با رفع کم خونی شرایط اشتها خیلی بهتر خواهد شد. تزئین غذا را امتحان کنید، اجازه دهید با بازی بازی کردن خودش غذا بخورد، حتما سر سفره و همزمان با غذا خوردن خودتان هم غذا بدهید چون معمولا به این شکل بچه ها اشتیاق بیشتری نشان میدهند، و چون یک ساله شده غذای سفره بدهید که طعم بیشتری دارد شاید علاقه نشان دهد 💗
1
1401/08/12
سوال کننده
ممنون از پاسخگوییتون ،خیلی از لطفتون متشکرم❤😘😍
0
1401/08/12
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من امیدوارم در این مسیر موفق شوید ❤️❤️👌❤️❤️
0
1401/08/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




