میگن محمد زارع هم خوبه ولی نمیدونم کجا برم
سلام بهترین دکتر خانم دکتر نسرین اسدی هست چون فقط ایشون و دکتر وفایی هستن که فلوشیپ مادر و جنین هستن من چند نفر رفتم این دقیق ترین استاد هست و خیلی با سواد
من انقد سونو عوض کردم که هر کس یه حرفی به من زد ایشون مشکل من رو متوجه شد چون وقت میزارن برا بیمار تا ۱۲ الی ۱ شب هم تو مطب حضور دارن
من ان تی و آنومالی رفتم دکتر محمدرضا نعمت الهی خیلی راضی بودم
من دکتر سید رضا حسینی برای چهار ماهگی رفتم عالی بود خیلی خوش اخلاق بود همه اجزای نی نی رو توضیح میداد بهمون خیلی خوب بود☺️
ولی ان تی یه جایی رفتم اصلا راضی نبودم خیلی بد اخلاق بود
خوش اخلاق میخوای نسرین اسدی
اینقدر مهربونم هست که حد نداره
کارش هم عالی
دکتر اسدی بی نظیر هست هم با سواد هم خوش برخورد
فقط سونو گرافی سید رضا حسینی
همین و بس
دو هفته قبلم باید نوبت بگیری و گرنه گیرت نمیاد نوبت