دخترم اصلا لب ب غدا نمیزنه و فقط شیر خشک میخوره تاحالا خیلی تلاش کردم غذا بدم ولی هر سری انقد گریه میکنه و جیغ میکشه ک دیگه ندادم بهش
الان از شنبه يبوست شدید داره الان ک بازش کردم دیدم مقعدش کامل اومده بیرون و مدفوع گیر کرده انقد ترسیدم دارم سکته میکنم
نمیتونه اونو دفع کنه تا حالا همهی راه ها از جمله ماساژ شکم با روغن شیاف گلیسیرین و ماساژ دادن مقعد با گوش پاک کن و روغن و..... امتحان کردم فایده نداشته
چیکار کنم دفع کنه😭😭
پرسش (1401/08/10):
⭕️ يبوست شدید ⭕️
660
120
1401/08/10
سوال کننده
0
1401/08/10
سوال کننده
توروخدا بگین اینی ک تو روده اشه رو چیکار کنم ک دفع کنه
داره هلاک میشه انقد گریه کرده
داره هلاک میشه انقد گریه کرده
0
1401/08/10
سوال کننده
ببرمش دکتر؟
0
1401/08/10
سوال کننده
تا الان هم با شیر خشکش هیچ مشکلی نداشته این يبوست از چی میتونه باشه
0
1401/08/10
فرشته m
کدوحلوایی امتحان کردی
0
1401/08/10
یکتا (مامان نلین ❤️)
الهی بگردم خودم دردم اومد خوندم
پدی لاکت دادی؟
پدی لاکت دادی؟
0
1401/08/10
mahsan mahdavi
پودر پیدرولاکس یا شربت پی ای جی بخر واسش فدات شم
0
1401/08/10
Zahra Nasiri
اخی طفلک چ شیرخشکی میدی؟؟شیرخشکشوعوض کن
0
1401/08/10
Lili Love
عزیزم عناب درست کن بهش بده
0
1401/08/10
Lili Love
بچم 6ملهش بود 17 روز یبوست داشت هیچ راهی وجود نداشت اینقدر بهش دارو دادم که آخر عناب درست کردم دادمش برای من که تاثیر داشت
0
1401/08/10
Zahra Nasiri
منم چهارماه بهش بیومیل ای اردادم مشکلی نداشت یدفعه یبوس شد دلیل نمیشه دیگ بهش دارونده چون جواب نمیده فقط بایدشیرخشکشوعوض کنی
0
1401/08/10
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
عزیزم من همیشه میگم هیچ کس ب اندازه دخترام زور نزده اذیت نشده واسه پی پی مخصوصا یکیشون دقیق تا دو سالگی اینجوری بود ب خدا واسم آرزو بود ی دفعه راحت بچم پی پی کنه
0
1401/08/10
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
من خاک شیر میشستم تمیز صبح ها ناشتا با آب ولرم میدادم بهش ببین چند روز امتحان کن ب خدا عالیه
0
1401/08/10
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
من انجیر و شربت و دارو هررررررر چی فک کنی دادم یعنی بچم کبود میشد ب خدا تا پی پی کنه میومد دستای منو میگرفت فشاررررر میداد با چشماش التماسم میکرد منم گریه میکردم
0
1401/08/10
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
تو خاکشیر بریز آب ولرم بهش بده ناشتا
0
1401/08/10
نسترن ..
عزیزم دو سی سی ترنجبین دم کن بهش بده
0
1401/08/10
نسترن ..
سریع پی پی میکنه پسر من پنج ماه یبوست داشت
0
1401/08/10
🥰 فاطمه 🥰
خاکشیر رو بریز توی آب جوش دو تا حبه قند بنداز
وقتی ولرم شد بده بخوره روده هاش پاک میشه
وقتی ولرم شد بده بخوره روده هاش پاک میشه
1
1401/08/10
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
بهترین چیز خاکشیر
0
1401/08/10
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خاکشیر خیلی خوبه شیرینش کن بده بهش
0
1401/08/10
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
بارهنگ نبات
0
1401/08/10
سوال کننده
نه عزیزم اصلا چیزی ب غیر شیر نمیخوره گریه میکنه و تف میکنه
0
1401/08/10
سوال کننده
خدانکنه دلبرم
نه ندادم بهش🥺
نه ندادم بهش🥺
0
1401/08/10
💮maral💮 .
عناب دم کن باقطره چکون چنتا پر کن بهش بده
0
1401/08/10
💮maral💮 .
حتما این کارو بکن طفلی بگردمش🥲
0
1401/08/10
سوال کننده
ضرر نداره براش؟
0
1401/08/10
سوال کننده
مرسی قشنگم
0
1401/08/10
سوال کننده
بیومیل میدم🥺 آخه تا الان مشکلی نداشته
چ شیر خشکی بدم؟
چ شیر خشکی بدم؟
0
1401/08/10
سمیرا سمیر
سیاف زدی براش عزیزم
0
1401/08/10
سوال کننده
مرسی عزیزدلم عناب نداشتم گل محمدی و فلوس دم کردم
فعلا گل محمدی رو بهش دادم خورد و شیاف هم زدم امیدوارم راحت پی پی کنه بچم😭
فعلا گل محمدی رو بهش دادم خورد و شیاف هم زدم امیدوارم راحت پی پی کنه بچم😭
0
1401/08/10
سمیرا سمیر
ببین توروخدا سر خود نده برو داروخونه بگو بهت میدن یکم آب قندم بده سریععععع راه میندازه
1
1401/08/10
سمیرا سمیر
همینا بسه دیگه هیچی نده خب
0
1401/08/10
Zahra Nasiri
کامفورت بده بهش نان کامفورت ببلاک کامفورت سیمیلاک توتال کامفورت من خودم سیمیلاک توتال کامفورت دادم ی شیرخوشمزس وزن دهیشم خیلی خوبه هضمشم اسونه
0
1401/08/10
سمیرا سمیر
نععععع عوض نکن شیر خشکشو
0
1401/08/10
سمیرا سمیر
نع چرا بده وقتی مشکلی نداشته باشید خشک
0
1401/08/10
سمیرا سمیر
بچه مشکلش شیر خشک نیس ک خیلی وقته میخوره چرا عوض کنه
0
1401/08/10
سوال کننده
حتما عناب میگیرم بهش میدم چند وقت یه دفعه مرسی عزیزم
0
1401/08/10
Zahra Nasiri
فقط شیرخشک میخوره و خیلی ازداروهارواستفاده کرده واسه یبوست هرچقدربهش داروبده شاید ی مدت کارشوراه بندازه اما داروباعث تنبلی روده میشه دیگ بدون دارو نمیتونه دفع کنه وقتی شیرخشک مخصوص یبوست و مشکلات گوارشی هس چراعوض نکنه
0
1401/08/10
سوال کننده
وای الهی بگردم🥺🥺خدا 😭
گناه دارن این طفلیا
گناه دارن این طفلیا
0
1401/08/10
سوال کننده
امشب ب همسرم میگم بگیره🥺🥺
0
1401/08/10
سمیرا سمیر
با چندبار چیزینمشه
0
1401/08/10
سوال کننده
فلوس داشتم تو خونه دم کردم🥺مرسی گلم
0
1401/08/10
Zahra Nasiri
دخترمن چهارماه ای ار خورد یدفعه یوبس شد شیاف روغن ام سی تی دونوع شربت ملین دادم بهش خوب نشد ترنجبین دادم بهش دلپیچه شد فقط شیرخشکشوعوض کردم خوب شد
0
1401/08/10
سوال کننده
آره دیگه هر روز این کارو میکنم تا خوب بشه مرسی فاطمه جانم
0
1401/08/10
سوال کننده
آره حتما مرسی دلبر
0
1401/08/10
سوال کننده
مرسی فداتشم
0
1401/08/10
سوال کننده
عنابم تموم شده بگم شوهرم بگیره لازم میشه بعدا🥺
0
1401/08/10
سوال کننده
چشم خوشگلم ممنون ازت
0
1401/08/10
سوال کننده
دارو سرخود نمیدم بهش عزیزم فقط دمنوش بی ضرر دادم
از فردا هم بهش خاکشیر میدم ناشتا
از فردا هم بهش خاکشیر میدم ناشتا
0
1401/08/10
سوال کننده
مرسی عزیزم از داروخونه میپرسم ببینم کدومش بهتره بهش بدم
0
1401/08/10
❤️panah❤Rasta❤ 😍
برای بچه ۸ ماهه عتاب یا دمنوش مشگل نداره میدی ؟
1
1401/08/10
🥰 فاطمه 🥰
قربونت عزیزم
اصلا ضرر نداره خاکشیر نگران نباش فقط زیاد نده که اسهال نشه یه وقت
بعد اینکه من به نازگل یه بار دادم پی پی کرد
و اینکه اگه یه وقت اسهال شد ، خاکشیر رو با آب سرد درست کنی بهش بدی اسهال رو قطع میکنه
کلا خاصیت خاکشیر اینجوریه با آب سرد معده رو جمع میکنه آب گرم روون میکنه
اصلا ضرر نداره خاکشیر نگران نباش فقط زیاد نده که اسهال نشه یه وقت
بعد اینکه من به نازگل یه بار دادم پی پی کرد
و اینکه اگه یه وقت اسهال شد ، خاکشیر رو با آب سرد درست کنی بهش بدی اسهال رو قطع میکنه
کلا خاصیت خاکشیر اینجوریه با آب سرد معده رو جمع میکنه آب گرم روون میکنه
0
1401/08/10
سمیرا سمیر
ببین فقط قطره هست واس اینک پی پی کنه زردی خارج شده اون میتونه کمکت کنه بیلی نایستر فک کنم اسمش اینه بهترین بهتریننن همه ام گیاهی داره توش اینو بخر هیچی دیگه ام ب بچه نده عالیههههه
1
1401/08/10
سوال کننده
نه عزیزم این فلوس رو وقتی تازه ب دنیا اومده بود هم میدادم زردیش اومد پایین
ولی گل محمدی رو نداده بودم تاحالا مامانم گفت بده
ولی گل محمدی رو نداده بودم تاحالا مامانم گفت بده
0
1401/08/10
سوال کننده
ممنون فداتشم
آره حواسم هس مرسی عزیزدلم
آره حواسم هس مرسی عزیزدلم
0
1401/08/10
سوال کننده
اینایی ک دادم مشکلی نداره عزیزم مرسی ک گفتی💋
0
1401/08/10
🥰 فاطمه 🥰
سمیرا جان قطره بیلی نایستر همون ترنجبین هست
اما خود ترنجبین چون به شدت سرد هست اگه زیاد مصرف بشه باعث سردی مغز میشه
اما خود ترنجبین چون به شدت سرد هست اگه زیاد مصرف بشه باعث سردی مغز میشه
1
1401/08/10
🥰 فاطمه 🥰
فدات
0
1401/08/10
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ب من گفتن بیلی ناستر همون شیرخشته
0
1401/08/10
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ببین من الان پسر بزرگم ک یبوست میشه بارهنگ نبات میدم شکمش کار میکنه
پسر کوچیکم ببینم اذیت میشه نصف قطره چکان بارهنگ نبات میدم اونم شکم کار میکنه
پسر کوچیکم ببینم اذیت میشه نصف قطره چکان بارهنگ نبات میدم اونم شکم کار میکنه
0
1401/08/10
سمیرا سمیر
خب زیاد مصرف نکنه کم بده سریع هم دسشویی مکنه
0
1401/08/10
🥰 فاطمه 🥰
نمیدونم اینو دقیق
یکی از این دوتا بود شاید من اشتباه میکنم
ولی دکتر دخترم خیلی تاکید داشت که طبعش به شدت سرد هست و مصرف زیادش باعث سردی مغز میشه
یکی از این دوتا بود شاید من اشتباه میکنم
ولی دکتر دخترم خیلی تاکید داشت که طبعش به شدت سرد هست و مصرف زیادش باعث سردی مغز میشه
0
1401/08/10
سمیرا سمیر
اره همونه عزیزم حتی روشم نوشته الآنم دارم تو خونم خیلیم خوبه همش گیاهی اصلا دکتر همچین چیزیم نگفت باعث سردی مغز و اینا میشه داد گفت همش گیاهی هر روزم باید میدادم ک دسشویی کنه کاملا گیاهی
1
1401/08/10
Zahra Nasiri
بچه شیرخشک میخوره و نمیتونه هضم کنه این مسئله پیچیده ای نیس تاوقتی اون شیرخشکوبخوره همینه و مجبوری هروزبهش دارو و دمنوش بدی
0
1401/08/10
یکتا (مامان نلین ❤️)
وااای حبیبه تصور کردم گریم گرفت😭
0
1401/08/10
😍 ❤
شیاف گلیسیرین بزار سریع رودش تخلیه میشه
0
1401/08/10
🥰 فاطمه 🥰
عجبببب
1
1401/08/10
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
حتما حتما
0
1401/08/10
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
ب خدا دیگه ی ور مینشست زمین دستمو فشار میداد
0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
سوال کننده
بچم اصلا فرم مقعدش بهم ریخت😭😭
این خوب میشه؟
این خوب میشه؟
0
1401/08/10
سوال کننده
همین الان واسش چرب کردم شیاف گلیسیرین گذاشتم
0
1401/08/10
سوال کننده
بارهنگ ندارم 🥺🥺 سعی میکنم اینایی ک گفتین رو بگیرم تو خونه داشته باشم
0
1401/08/10
سوال کننده
شوهرم الان رفت داروخونه بهش آپتامیل داد بدرد بخور هست؟
0
1401/08/10
سوال کننده
گذاشتم عزیزم شیاف سالم میاد بیرون بایه بند انگشت مدفوع
اصلا تاثیر نداشته
اصلا تاثیر نداشته
0
1401/08/10
سوال کننده
وای بگردم😭😭
0
1401/08/10
Zahra Nasiri
اپتامیل ساده؟؟بایدکامفورت باشه
0
1401/08/10
Zahra Nasiri
سیمیلاک توتال کامفورت ازهمه بهتره
0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
سوال کننده
آره انگار ساده اس
چیزی ننوشته
چیزی ننوشته
0
1401/08/10
Zahra Nasiri
اره سادس ن این نمیشه بایدکامفورت باشه نان کامفورت ببلاک کامفورت امامن این دوتارودادم بچم اسهال شد فقط سیمیلاک توتال کامفورت بهش سازگاربود
0
1401/08/11
سوال کننده
نمیدونم امشب ک بهش دمنوش دادم ببینم فردا شکمش کار میکنه یا نه
اگه کار کرد آپتامیلو تست میکنم ببینم چجوریه
الان بهش دادم خورد دو روز بیینم چجوریه اگه خوب بود همینو میدم
اگه کار کرد آپتامیلو تست میکنم ببینم چجوریه
الان بهش دادم خورد دو روز بیینم چجوریه اگه خوب بود همینو میدم
0
1401/08/11
Zahra Nasiri
گلم اپتامیل شیرخشک بدی نیس ولی الان مناسب گوارش کوچولوت نیس
0
1401/08/11
سوال کننده
چیکار کنم پس🥺
0
1401/08/11
پزشک اوما
سلام جانم
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟ از شنبه تا الان وقتی یبوست شدید دارد جانم باید مراجعه کنید راه حل درمانی شروع شود
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟ از شنبه تا الان وقتی یبوست شدید دارد جانم باید مراجعه کنید راه حل درمانی شروع شود
1
1401/08/11
Zahra Nasiri
من الان تقریبا دوماهو خورده ایه سیمیلاک توتال کامفورت میدم بهش ک گوارشش اوکی بشه الان سوپرامیل گرفتم بایدده روز نصف نصف بدم ده دوزبعدیک سوم بدم و ده روزبعدش دیگ کامل سوپرامیل روبدم گوارش بچه حساسه
0
1401/08/11
Zahra Nasiri
الان کامفورت بده ی مدت بعدک مطمئن شدی یبوستش خوب شده میتونی ی شیرخشک معمولی بدی
0
1401/08/11
سوال کننده
سلام عزیزم وقتتون بخیر
مولتی ویتامین و آهن فقط میدم
اولش انقدر شدید نبود یبوستش 🥺 فردا میبرمش دکتر
مولتی ویتامین و آهن فقط میدم
اولش انقدر شدید نبود یبوستش 🥺 فردا میبرمش دکتر
0
1401/08/11
سوال کننده
فردا میگیرم مرسی عزیزدلم
0
1401/08/11
Zahra Nasiri
انشالاک باعوص کردن شیرخشک خوب بشه و داروندی واقعادارو رودهای بچه روتنبل میکنه
0
1401/08/11
Zahra Nasiri
قطره اهن روچقدرو چجوری میدی؟
0
1401/08/11
سوال کننده
آره دقیقا
از اون روزم هی بستمش ب مایعات و پیمونه شیر خشکشم کم زدم ولی اثر نداشته خداکنه با همینا درست بشه
از اون روزم هی بستمش ب مایعات و پیمونه شیر خشکشم کم زدم ولی اثر نداشته خداکنه با همینا درست بشه
0
1401/08/11
سوال کننده
۱۵ قطره شبا میدم بهش دکترش گفته شب
0
1401/08/11
Zahra Nasiri
نصف کن مثلا۷تاقطره صبح بده ۸تاقطره شب بده یدفعه نده
0
1401/08/11
Zahra Nasiri
سیمیلاک عالیه مطمئن باش اگ خودم استفاده نکرده بودم پیشنهادنمیدادم شماره دو روبایدبگیری
1
1401/08/11
Zahra Nasiri
روغن ام سی تی هم خوبه هرهشت ساعت بهش بدی ولی شیرخشکشوعوض کنی همه چی حل میشه نیازنیس
1
1401/08/11
پزشک اوما
حتما مراجعه کنید عزیزم تا هم مساله غذا نخوردن حل شود و هم وضعیت دفع بهبود یابد من موافق تغییر شیرخشک و اضافه کردن peg 40 درصد یا mct oil به شیرخشک هستم اما نظر نهایی با متخصص اطفال دلبندتان هست. الان هم دور تا دور مقعد چون قرمز شده حتما کالاندولا و زینک بزنید 🌹
0
1401/08/11
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
عزیزم خاکشیر خیس کن صبح ناشتا با آب ولرم بده..یادت نره
0
1401/08/11
سوال کننده
امتحان میکنم ممنون عزیزم
1
1401/08/11
سوال کننده
امروز میبرمش دکتر بهش میگم بنویسه براش مرسی عزیزدلم
0
1401/08/11
سوال کننده
چشم بله حتما امروز میبرمش
دور مقعدشم انقد زور زده قرمز و دردناک شده
چشم کالاندولا میزنم❤️❤️ممنون دکتر جان
دور مقعدشم انقد زور زده قرمز و دردناک شده
چشم کالاندولا میزنم❤️❤️ممنون دکتر جان
0
1401/08/11
سوال کننده
مرسی ک گفتی عزیزم
ساعت ۷ بیدار شد واسع شیر منم درست کردم براش ولی نخورد و گریه کرد مجبور شدم شیر بهش بدم 🥺
ساعت ۷ بیدار شد واسع شیر منم درست کردم براش ولی نخورد و گریه کرد مجبور شدم شیر بهش بدم 🥺
0
1401/08/11
Zahra Nasiri
انشالازودترخوب بشه کوچولوت❤❤❤
0
1401/08/11
سوال کننده
فداتشم مرسی ان شاالله
امروز صب دستشویی کرد کامل
انقد خوشحال بود بچم 😂😂
منم داشتم بال در میاوردم
این شیر خشکه انگار بهش میسازه
خیلی با اشتها میخوره
امروز صب دستشویی کرد کامل
انقد خوشحال بود بچم 😂😂
منم داشتم بال در میاوردم
این شیر خشکه انگار بهش میسازه
خیلی با اشتها میخوره
0
1401/08/11
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ، دور مقعد را با ملایمت با روغن زیتون ماساژ دهید اما محکم این کار را نکنید ممکن است التهاب بیشتر شود، اگر ترکیب کالاندولا و زینک اکساید مفید نبود، سودوکرم بزنید 🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت مدفوع نکردن نوزاد بعد از ۵ روز
- رفع یبوست در بارداری
- یبوست در بارداری ودرمان
- یبوست شدید رو باید چکار کرد خدایا مرددددددددددم
- یبوست و تحریک مقعد خطر داره؟🙄
- بچه ها لطفا کمک خواهش میکنم
- بواسیر دارم میخوام عمل کنم
- کار نکردن شکم بعد از عمل سزارین
- یبوست در اوایل باداری
- پودر پیدرولاکس برای درمان یبوست در بارداری




