و اصلا اینکه تاثیری داره؟ من رفتم داروخانه گفتم برای اینکه زود ارضا بشم دارو میخام اینو داد. نمیدونم ضرر نداره و ایا هرروز بخورم مشکلی پیش نمیاد ممنون
پرسش (1401/08/10):
سلام دکتر عزیز این دارو در روز چقدر مصرف کنم چون بچه شیر میدم
541
42
1401/08/10
سوال کننده
0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
سوال کننده
کسی مصرف کرده از این دارو واقعا تاثیر داره؟
0
1401/08/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
زینب مگه زن هام زودانزالی دارن یعنی زودارضامیشی؟
0
1401/08/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
روی داروهم نوشته مصرف دردوران بارداری شیردهی ممنوع تاریخ انقضاشونگاه بذاربعدازشیرگرفتن بچه بخور
0
1401/08/10
سوال کننده
نه منظورم اینه کمک کنه واس زود ارضاییم
0
1401/08/10
سوال کننده
مهشید خود خانمه گفت بچت یکسال و هشت ماهش عب نداره ولی باز من دودلم
0
1401/08/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
آها خب تاشیرمیدی ک دارو نمیشه خورد برای خودت عسل و مغزیجات درست کن بخورهم قوت داره هم گرمیجات توچایی ات زعفرون بریز قبل رابطه ام حتما پیشنوازی داشته باشید مطمئن چنددقیقه اول ارضامیشی
1
1401/08/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من باشم بچه ازشیرمیگیرم بعدمیخورم ریسک نکن اصلا
0
1401/08/10
سوال کننده
مهشید خیلی سخت ارضا میشم اصن بیشتر وقتا ارضا نمیشم شوهرم شاکیه😑😑باشه گلم اینارم امتحان میکنم
0
1401/08/10
سوال کننده
اگه دکتر اوما بگه نخور نمیخورم دیگ☹️
0
1401/08/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
منم همین مشکل ازبعدزایمان دارم اماخب بخاطراینه دست وپامون بسته اس دیگه🤣🤣🤣🤣
0
1401/08/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
نمیخوای وروجک ازشیربگیری 😁
0
1401/08/10
سوال کننده
😑😑😑من از اول داشتم😪
0
1401/08/10
سوال کننده
نه هنو گناه داره😄بعدشم انقدر وابستس دلم میسوزه براش
0
1401/08/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ای جان خب بازم پس ببینیم دکتراوماچی میگه اگه اوکی بودمصرف کردی خوب بودمنم بعدزایمان میگیرم چون فک کنم دختره بدنیابیاددیگه خشک بشیم😩😩😩😩
0
1401/08/10
سوال کننده
تو از شیر گرفتی پسرتو دیگ😍راحت شدی
دومی هم به راهه انشالله بسلامت بیاد بغلت.. خدا قوت بده بهت
دومی هم به راهه انشالله بسلامت بیاد بغلت.. خدا قوت بده بهت
0
1401/08/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ن بابانگرفتم هنوروزی دوبارشیرمیخوره🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
0
1401/08/10
سوال کننده
اره خواهر بیشتر سردی مال زایمانم هست. مردا خیلیاشون درک نمیکنن ک طلبکار میشن 😑
0
1401/08/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ممنون عزیزدلم بدجورگیرکردم یکی توشکم یکی ام طفل معصوم ب سینه اصن وضعیه
0
1401/08/10
سوال کننده
براچی بارداری دیگ نباید شیر بدی عزیزم
0
1401/08/10
سوال کننده
خدا بزرگه... اتفاقا یک دفعه سختیشو میکشی راحت میشی دیگ... من الان تصمیم دارم 5 یا 6 سال دیگه یکی دیگ بیارم همه میگن اگه قصدت واقعا اوردنه پشت سر هم بیار اذیت نشی
0
1401/08/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خیلی اذیت میکنه بدون شیر یکوقتا فقط دلش میخواد تودهنش باشه نمیخوره ها ولی دوس داره بچسبم بهش حالا دیگه کم کم میگیرمش قبلا هرثانیه میخورد الان شده روزی دوبارخوشحالم😆
0
1401/08/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
انشالله ب سلامتی هرچی ک ب صلاحته بشه منم بنطرم همون پنج شش سال دیگه برات بهتره سن ای ک نداری بچه هاتم بزرگترمیشن کمتراذیت میشی انشالله
0
1401/08/10
سوال کننده
الهی بگردمش وابستس دیگ طبیعیه این سن بچها میچسبند به مادرا😪😄
0
1401/08/10
سوال کننده
کم کم همون دوبارم بکن صفر راحت تر میشی.غذا میخوره؟
0
1401/08/10
سوال کننده
مرسی عزیزدلم. اره خودمم فکرم همینه
1
1401/08/10
kok_mi
عزیزم مال زایمانه من ک سر زایمان قبلیم خیلی افتضاح شده بودم
سر این زایمان آخریم خیلی ب خودم رسیدم و گرمیجات خوردم خیلی خوب شدم
بعدم یکی از دلایلش تکراری بودن رابطه تونه سعی کنین معاشقه رو طولانی تر کنین و تنوع بدین
سر این زایمان آخریم خیلی ب خودم رسیدم و گرمیجات خوردم خیلی خوب شدم
بعدم یکی از دلایلش تکراری بودن رابطه تونه سعی کنین معاشقه رو طولانی تر کنین و تنوع بدین
0
1401/08/10
سوال کننده
چجوری تنوع بدم اخه با دوتا بچه نیم قد
0
1401/08/10
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
پاسخ سوالات به ترتیب داده میشود بنابراین خواهش میکنم لطفا سوالات غیراورژانسی یا سوالاتی که کمتر از 24 ساعت از طرح آن ها گذشته را در تاپیک پشتیبانی طرح نکنید🌹
این کپسول در شیردهی ممنوع است جانم، بعد اتمام شیردهی مجاز هستید از آن استفاده کنید و بعد از اینکه دلبندتان را از شیر گرفتید در کنار این فرآورده، میتوانید از ژل فموره نیز کمک گرفته و آن را روی کلیتوریس بمالید اما الان مجاز نیستند.
فعلا اگر دلبندتان حساسیت ندارد و خودتان هم مشکل قلبی عروقی ندارید میتوانید یک روز در میان چهارم قاشق چایخوری زعفران کوبیده شده را در یک فنجان آب گرم حل کرده و بخورید به بهبود شرایط کمک میکند. اما مداوم نخورید. تمرکز در رابطه روی تحریک کلیتوریس باشد و عوامل مداخله گر مانند سر و صداهای محیطی به حداقل برسند، میزان معاشقه را نیز افزایش دهید ❤️
پاسخ سوالات به ترتیب داده میشود بنابراین خواهش میکنم لطفا سوالات غیراورژانسی یا سوالاتی که کمتر از 24 ساعت از طرح آن ها گذشته را در تاپیک پشتیبانی طرح نکنید🌹
این کپسول در شیردهی ممنوع است جانم، بعد اتمام شیردهی مجاز هستید از آن استفاده کنید و بعد از اینکه دلبندتان را از شیر گرفتید در کنار این فرآورده، میتوانید از ژل فموره نیز کمک گرفته و آن را روی کلیتوریس بمالید اما الان مجاز نیستند.
فعلا اگر دلبندتان حساسیت ندارد و خودتان هم مشکل قلبی عروقی ندارید میتوانید یک روز در میان چهارم قاشق چایخوری زعفران کوبیده شده را در یک فنجان آب گرم حل کرده و بخورید به بهبود شرایط کمک میکند. اما مداوم نخورید. تمرکز در رابطه روی تحریک کلیتوریس باشد و عوامل مداخله گر مانند سر و صداهای محیطی به حداقل برسند، میزان معاشقه را نیز افزایش دهید ❤️
0
1401/08/10
kok_mi
ینی چی عزیزدلم؟
این مشکل شما بیشتر با گرمیجات حل میشه
بدنت سرد شده
گل محمدی دم کن بخور
روغن سیاه دونه هر سه ساعت سه قطره بچکون تو دهنت
البته تو اینا هم نباید زیاده روی کرد
این مشکل شما بیشتر با گرمیجات حل میشه
بدنت سرد شده
گل محمدی دم کن بخور
روغن سیاه دونه هر سه ساعت سه قطره بچکون تو دهنت
البته تو اینا هم نباید زیاده روی کرد
0
1401/08/11
سوال کننده
سلام دکتر مهربان. چشم حتما.. فقط اینه زعفران هر چند روزی مجازم بخورم؟ چقدر یک چهام قاشق چایخوری؟
0
1401/08/11
سوال کننده
این روغن سیاه دانه مثلا کی ها بخورم
0
1401/08/12
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ، عزیزکم یک روز در میان به اندازه یک چهارم قاشق چایخوری بخورید ، بیشتر از دو ماه متوالی هم استفاده نکنید🌹
1
1401/08/12
سوال کننده
چشم ممنونم🌷🌷
1
1401/08/12
kok_mi
مثلا تو هفته دو روز هر سه ساعت ۳ قطره بخور
مولتی ویتامین دخترم ک تموم شد ظرفشو شستم روغن رو ریختم اون تو با قطره چکونش هم ۳ قطره میریختم تو دهنم
مولتی ویتامین دخترم ک تموم شد ظرفشو شستم روغن رو ریختم اون تو با قطره چکونش هم ۳ قطره میریختم تو دهنم
0
1401/08/12
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا گل من💗
0
1401/08/12
پزشک اوما
stk: |~|12|~|190
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دکتر چ داروهایی نوشته
- آیا سیتریزین در بارداری مجاز است ؟
- واسه تنبلي تخمدان چي بخورم؟
- تب ولرز در بارداری
- داروهای تقویتی در بارداری
- پریود شدن دوبار درماه بعد سقط
- من سرما خوردم گلوم هم دردمیکنه سرفه خشک هم دارم دوقلوهم دارم
- تفسیر ازمایش خانم ۳۸ ساله غیر باردار
- مصرف قرص فولسین یا فولیک اسید ۵
- بدوید بیادید کشف داروی کرونا




