با سلام خدمت خانم دکتر اوما و دوستان گل من چهارشنبه هفته قبل رفتم سونو و این جواب رو گرفتم و من رو بیمارستان بستری کردن میشه لطفا جواب سونو رو تفسیر کنید و اینکه من دیشب تازه مرخص شدم البته به من گفتن هم سونو بشم هر هفته و هم اینکه bpp بدم دو روز در هفته
0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
سوال کننده
از زمان بستری این جواب سونو من رو هم دادن که اینجا میفرستم
0
1401/08/10
Sahar R
عزیزم بستری شدی دیگه bppندادی؟
0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
Sahar R
Nst خوب بود؟
0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
سوال کننده
اره بستری شدم هر روز nst دادم
1
1401/08/10
Sahar R
خداروشکر اخری خوبه😍
0
1401/08/10
سوال کننده
و سه بار هم bpp دادم
1
1401/08/10
Sahar R
دوتا اولی تنفس رو نمره نداده بود اخری رو داده خداروشکر
1
1401/08/10
Sahar R
شاید اولی ها اشتباه شده بوده . اگه اخری خوب نبود مرخصت نمیکردن ولی واسه اینکه خیالتم راحت باشه بازم همونجور که گفتن بده bpp اگه نمره 8 کامل بشه خیالت جمع میشخ
1
1401/08/10
Sahar R
نینی هم ریزه عزیزم خیلی به خودت برس استراحت کن پودر لیدی میل بخور گوشت و همه جور پروتئین فقط تا میتونی بخور
0
1401/08/10
سوال کننده
سلام اره دیشب مرخص شدم گفتن خون رسانی شاید کم باشه مجبور به ختم بارداری بشیم ولی بعد سونو گفتن مرخص هستی فقط هر هفته سونو رو باید انجام بدی
0
1401/08/10
سوال کننده
اره وزن خیلی پایین داره خودم هم نگرانم نکنه زودتر به دنیا بیارنش و وزنش انقد کم باشه
0
1401/08/10
Sahar R
نگران هیچی نباش پارسال دختر دادییم نینیش 1.5 کیلو بدنیا اومد یه هفته هم دستگاه نموند تازه بتا هم نزده بود . دستگاهم واسه وزنش سه چهار روز نگهش داشتن وگرنه تنفسش مشکل نداشت
0
1401/08/10
Sahar R
میگن لیدی میل عالیییه تو وزن گیری مخصوصا نینی شما که خون رسانیشم نرماله
0
1401/08/10
سوال کننده
از داروخانه بخرم ؟؟
0
1401/08/10
samira .....
آره
0
1401/08/10
سوال کننده
باشه ممنون عزیزم
1
1401/08/10
fatemeh 😍mamane iliya😍
عزیزم تا میتونی تخم مرغ آبپز وکتاب وجوجه اگ قندهاری دلستر بخور نی نی وزن بگیره
0
1401/08/10
fatemeh 😍mamane iliya😍
کباب واگ قند نداری
0
1401/08/10
سوال کننده
یه کم قندم لب مرز هست
0
1401/08/10
سوال کننده
و متفورمین مصرف میکنم شبی یک عدد
0
1401/08/10
سوال کننده
باشه چشم ممنون از راهنماییتون تخم مرغ ابپز میتونم با کبابی
0
1401/08/10
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
عزیزم بدلیل محدودیت رشد داخل رحمی جنین چنین تصمیمی گرفته شده است و باید هم بیوفیزیکال پروفایل برایتان هر دو هفته انجام گردد هم اینکه nst و داپلر هفتگی انجام گردد. چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
عزیزم بدلیل محدودیت رشد داخل رحمی جنین چنین تصمیمی گرفته شده است و باید هم بیوفیزیکال پروفایل برایتان هر دو هفته انجام گردد هم اینکه nst و داپلر هفتگی انجام گردد. چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
0
1401/08/10
سوال کننده
من تیرویید کم کار دارم صبح ناشتا استفاده میکنم موقع ناهار ویتامین دی و مولتی ویتامین و کلسیم هر روز و سه روز در میون امگا ۳ استفاده میکردم و شبها بعد شام یه متفورمین و اخر شب زمان خواب آهن میخورم اگه لازم هست عکساشون بفرستم
0
1401/08/10
سوال کننده
البته یه کم قندم لب مرز شده و دکتر بهم برای بعد شام متفورمین نوشته البته خیلی کم بوده فکر کنم
0
1401/08/10
پزشک اوما
ممنونم مامان گل کفایت میکند ، با پزشکتان در مورد شروع ترومام مشورت کنید، تمرکز خود را روی غذاهای غنی از پروتئین بگذارید یعنی غالب مواقع انواع گوشت های کبابی را بخورید ، آجیل خام، تخم مرغ و تخم بلدرچین مصرف کنید و تحت نظر باشید تا در صورت لزوم زایمان زودتر انجام شود اما الان خوشبختانه شرایط باثبات است ❤️
1
1401/08/11
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر دلسوز و مهربون از راهنماییتون خدا رو شکر که شما هستید 🥰🥰🥰😘😘😘😘
2
1401/08/11
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی و بامحبت ، از صمیم قلب امیدوارم که در پناه امن خدا این دوران را به سلامت سپری کنید ❤️💕❤️💕
0
1401/08/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1401/08/11
سوال کننده
stk: |~|11|~|171_col
1
1401/08/11
سوال کننده
ممنون از دعای خیرتون
0
1401/08/11
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من❤️❤️
0
1401/08/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|111_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تفسیر سونو رشد سی هفته
- جواب سونو رشد در 28 هفتگی
- سونو رشد هفته ۳۲
- جواب سونوگرافیم چطوره.خیلی نگرانم
- مامانا سونو رشد جنین رو چند هفتگی باید انجام داد من اخرین بار هجده هفته فقط رفتم انومالی بعد اون کی برم جای دکترم برام سونو بنویسه ؟
- سونوگرافی رشد جنین .
- سونو رشد دادم امروز وزنش خوبه؟
- سلام خانما من اومدم بازم با رشد کم بچم
- تفسیر سونو رشد جنین
- بررسی سونو رشد جنین



637

