منم همینجور بودم از هفته ۱۴ شروع شد و هم چنان ادامه دارد😄 انشالله برا شما ادامه دار نباشه
فشارت چک کن یوقت از فشارت نباشه
منم تو ماه چهارم همینجور بود دقیقا از عصر دیگه سردردم شروع میشد تا دم دمای صبح داغون بودم تا یکماه. دکترم رفتم گفت طبیعیه فقط میتونی استامینوفن ساده بخوری اما من نخوردم چون هرروز سردرد بودم تحمل کن حواستو پرت کن اذیت نشی
منم هر روز دارم تقریبا
ولی الان شدیدددد شده
نمیتونم از سر جام بلند شم
اتفاقا به منم میگن بچت پسره
حتما فشارتو چک کن من سردرد داشتم با تهوع از فشارم بود
الحمدالله الان خوبم
نه خداروشکر تهوع نداشتم
ولی چون این قضیه تقریبا مرتب هر روز داره سر یه ساعتای خاص اتفاق می افته احتمالا باید باهاش کنار بیام
سلام مامان گل
باتوجه به اینکه باردار هستید باید فشار خون و دفع پروتئین در ادرار کنترل شود ،، سردرد با این شدت نیازمند ارزیابی است تا مطمئن شویم که پای مشکل جدی در میان نیست 🌹