سلام دوستان پارمیس چندروز دیگه میشه ۴ماه و۱۵روز دکترش گفت بایدغذای کمکی شرو کنم الان نمیدونم باچی شرو کنم وچه اندازه بدم لطفا راهنمایی کنین .سپاس🙏🙏
پرسش (1401/08/09):
شرو غذای کمکی برای بچه ۴ماهه ۱۵ روز باید با چی شرو کنم
474
89
1401/08/09
سوال کننده
0
1401/08/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
اون طرف بحث کردیم دلیل نمیشه اینجا جواب ندم🤣
0
1401/08/09
بهار بهاري
فک کنم باید با پوره میوه شروع کنی
مثلا هویج پخته
مثلا هویج پخته
0
1401/08/09
❤mahur❤ ❤mahak❤
تاپیکارو گشتی گفتم
0
1401/08/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
من با فرنی شروع کردم
0
1401/08/09
سوال کننده
🤣🤣🤣
0
1401/08/09
m@m@n hafez R. R
سلام عزیزم
با فرنی شروع کن روز اول در حد دوسه قاشق
با فرنی شروع کن روز اول در حد دوسه قاشق
0
1401/08/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
میوه خوب نیست اصلا
0
1401/08/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
والا باهم دعوا که نداریم
بحث میکنیم اینجا الان موصوع غذای پارمیسه🤣
بحث میکنیم اینجا الان موصوع غذای پارمیسه🤣
0
1401/08/09
سوال کننده
گشتم اکثرا سن بالا بودن گفتم پارمیس سنش کمتره نکنه متفاوت باشه
0
1401/08/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
سن فرقی نداره باید با فرنی شروع کنی معدش اماده شه
0
1401/08/09
مامانِ نورا💕🧚♀️ .
اول از فرنی رقیق
ب ازای هر ۶۰ سی سی آب یه پیمانه ارد برنج
اول از سه قاشق شروع کن هر روز یه قاشق بهش اضافه کن
ب ازای هر ۶۰ سی سی آب یه پیمانه ارد برنج
اول از سه قاشق شروع کن هر روز یه قاشق بهش اضافه کن
0
1401/08/09
سوال کننده
مگه دعوا کردیم باهم عشقم
0
1401/08/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
نه عزیزم😊☺️
0
1401/08/09
سوال کننده
از پیمانه شیرخشک استفاده کنم
0
1401/08/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
اخه دیدی اینجا دونفر باهم اختلاف عقیدهای دارن سر پیازداغ درست کردن بعد دشمن طابفهای میشن سالها
0
1401/08/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
رفلاکس داره یا وزن نگرفته؟
0
1401/08/09
مامانِ نورا💕🧚♀️ .
اره
1
1401/08/09
سوال کننده
خیلی بده اینجور کارا ادم تبادل نظر میکنه باید بی احترامی نشه یا طرفی یه مشکلی رو قبلا داشته تو تایپ کس دیگه ای به روش نیاره زشته
0
1401/08/09
سوال کننده
رفلاکس چندان نداره فکر کنم خوب شده ولی کمبود وزن شدید داره
0
1401/08/09
Faezeh salehi
میشه بگین چقدر باید درست کنیم که دو سه قاشق بشه
0
1401/08/09
سوال کننده
تا کی فرنی بدم بعدا دوباره چی بدم
0
1401/08/09
Faezeh salehi
اونوقت من باید جمع کنم از اوما برم یه تاپیک زدم کم مونده بود جرم بدن
0
1401/08/09
Mehrsa ❤❤❤
سلام میشه بگین وزنش چقدر
0
1401/08/09
Faezeh salehi
طبق تحقیقات من سه روباید فرنی بدی تا تست حساسیت بشه بعدش یه چیز دیگه تا سه روز
0
1401/08/09
سوال کننده
والا من دخترم دفع نمک داره بدنش تاخیر در رشد داره الان ۴کیلو
0
1401/08/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
شیر چی میدی
0
1401/08/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
🤣🤣🤣
0
1401/08/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
سه روز🤣
0
1401/08/09
سوال کننده
شیرخودمو وشیرخشک آپتامیل ولی شیرخشک رو بابدبختی میخوره
0
1401/08/09
Faezeh salehi
والله خواهر جونمو به زور برداشتم فرار کردم حالا تهدید هم کردن یه روز تاپیک بزنی بچم بد غذاست خودمون جرت میدیم 😂
0
1401/08/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
سه روز یک وعده سه روز دوم دو وعده
بعد میتونی بهش حریره بدی
بعد میتونی بهش حریره بدی
0
1401/08/09
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣
0
1401/08/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
همونه
بهش سوپرامیل بده
بهش سوپرامیل بده
0
1401/08/09
سوال کننده
هرمدل شیرخشکی که تو بازار هست براش گرفتم نمیخوره فقط یه کوچولو آپتامیل میگیره
0
1401/08/09
Faezeh salehi
اره دیگه برا تست حساسیت بعدا ازاد تا هر وقت بخواد بده
0
1401/08/09
Mehrsa ❤❤❤
وای خدا چرا این بچه ها اینطوری میکنن من دیگه اشکم در اومده😭
برا شکمخودشونم نمیخورن
برا شکمخودشونم نمیخورن
0
1401/08/09
Faezeh salehi
حریره بادام رفلاکس رو تشدید میکنه
0
1401/08/09
Faezeh salehi
اگه توان خریدشو داری همونو خارجی بخر خیلی بهتر وزن میدن
0
1401/08/09
سوال کننده
دختر شما چندکیلوهه
0
1401/08/09
Mehrsa ❤❤❤
۵.۶۰۰
0
1401/08/09
Mehrsa ❤❤❤
بهداشت گفت کمه
0
1401/08/09
سوال کننده
خواستم بگیرم دکترش گفت نمیخواد بچه من ربطی به شیر نداره دفع سدیم وپتاسیم داره که عوارضش همون کمبود وزن وقد
0
1401/08/09
Faezeh salehi
اگه بچه کمبود وزن یا رفلاکس و مشکل خاصینداشته باشه اخر شش ماه شروع میکنه به غذای کمکی
0
1401/08/09
Faezeh salehi
آهان فهمیدم
1
1401/08/09
نگار کاظمی
مامان پارمیس جون
بنظر من اول لعاب برنج بده بهش
بعد فرنی رقیق
بنظر من اول لعاب برنج بده بهش
بعد فرنی رقیق
0
1401/08/09
سوال کننده
پارمیس شد ۲ماهش بیماریش رو تشخیص دادن تو همون دوماه همون وزن تولدش رو داشت ۲۷۰۰
0
1401/08/09
Faezeh salehi
من خودم چهار ماه خورده ای شروع میکنم به کمکی
0
1401/08/09
Faezeh salehi
راه چاره ای نداره ؟دارویی چیزی
0
1401/08/09
سوال کننده
یه قرصی هست بهش میدم که پتاسیم بدنش دفع نشه اگه اون قرص رو نخوره پتاسیمش دفع میشه وایست قلبی میکنه
0
1401/08/09
سوال کننده
بزرگ بشه باید پیوندکلیه بشه که انشاالله تا بزرگ شه علم پیشرفت میکنه بایه عمل کوچیک خوب میشه
2
1401/08/09
Mehrsa ❤❤❤
انشاءالله که تا بزرگ بشه خوب میشه بدون عمل
0
1401/08/09
سوال کننده
ان شاالله امیدوارم
0
1401/08/09
Mehrsa ❤❤❤
فقط اینو تکرار کن که بدون عمل خوب میشه چون خدا میخواد اصلا منفی فکر نکن فقط مثبت فکر کن که مثبت اتفاق بیفته برات
0
1401/08/09
سوال کننده
حتما ممنون
0
1401/08/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
لعاب برنج اصلااااااااااا
0
1401/08/09
سوال کننده
فرنی چه مارکی بگیرم
0
1401/08/09
m@m@n hafez R. R
من تا یه هفته فرنی دادم بعد یه هفته حریره بعدشم سوپ
ولی شنیدم که میگن دوهفته اول فرنی بدین
ولی شنیدم که میگن دوهفته اول فرنی بدین
0
1401/08/09
سوال کننده
اها میوه چی
0
1401/08/09
هستی سادات رضوی
فرنی چطوری باید درست کرد برا نوزاد 5ماهه
0
1401/08/09
m@m@n hafez R. R
فرنی رو که دادی بعدس میتونی داخل فرنیش موز بزنی و بهش بدی
من الان سیب و موز و گلابی بهش میدم
خرمالو هم یه بار بهش دادم
من الان سیب و موز و گلابی بهش میدم
خرمالو هم یه بار بهش دادم
1
1401/08/09
m@m@n hafez R. R
من یه قاشق آرد برنج و با نصف لیوان آب میزارم روگاز با حرارت کم بپزه بعد از چن دقه یه تیکه نبات کوچیکم ميندازم توش
0
1401/08/09
هستی سادات رضوی
شیرو شکر نباید ریخت
0
1401/08/09
m@m@n hafez R. R
بعد اینکه درست شد هم میتونی شیر خشک بزنی داخلش هم موز
0
1401/08/09
سوال کننده
باید خیلی رقیق باشه درسته
0
1401/08/09
m@m@n hafez R. R
آره واسه اول که میخوای شروع کنی رقیق باشه
ولی خب اگه بخوای بهش شیر بزنی فرنی رو غلیظ تر درست کن
ولی خب اگه بخوای بهش شیر بزنی فرنی رو غلیظ تر درست کن
0
1401/08/09
m@m@n hafez R. R
و اینکه وقتی فرنی کامل سرد شد شیر خشک بزن بهش یا شیر خودتونو اگه میدین
0
1401/08/09
نگار کاظمی
چرا؟
0
1401/08/09
سوال کننده
چه اندازه موز خوبه
0
1401/08/09
نسترن ..
اول فرنی بده بهش
0
1401/08/09
نسترن ..
بعد پوره میوه ها
0
1401/08/09
نسترن ..
چقدرم نازه ماشالله پارمیس کوچولو
0
1401/08/09
m@m@n hafez R. R
من خیلی کم میزنم یه حلقه کوچولو موز باشه کافیه
واینکه اول فرنی باشیر بده بعد حریره بده بعد فرنی با موز بده
واینکه اول فرنی باشیر بده بعد حریره بده بعد فرنی با موز بده
0
1401/08/09
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/08/09
سوال کننده
میگم میشه شب بهش بدم که خوابش هم عمیق بشه که سیرباشه
0
1401/08/09
سوال کننده
چه میوهای مجاز
0
1401/08/09
سوال کننده
خوب شدی نسترن جان
0
1401/08/09
m@m@n hafez R. R

0
1401/08/09
سوال کننده
مرسی
0
1401/08/09
m@m@n hafez R. R
قربونت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




