سلام من مهر ماه پریودم عقب افتاد چند روز تاخیر داشت و توی این فاصله من ۱۸ مهر قرص اورژانسی خوردم چون رابطه بدون جلوگیری داشتم و مجبور شدم قرص بخورم ۱۰ روز بعدش پریود شدم نرمال بود و ۵ روز طول کشید و دو روز هم درحد لکه و خون آب بودبعد آنفلانزا گزفتم و دوباره پریودم شروع شد یعنی از ۲۷ مهر من هنوز پریودم شیر دهی رو چون پسرم نمیخواستم ازم بگیره و دارو میخوردم شیر ندادم و کلا قطع کردم چون فقط حدود ۳ماه بود از یک سینه فقط شیر میخورد حالا سوالم اینه چیکار کنم خونریزیم تموم بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



378
1401/08/09


