
آزمایش اسپرم

سونو همسرم

ازمایشای خودم
منم پرولاکتین داشتم
عزیزم زود میاد پایین
ولی قرصشو قطع نکن ،دکترم میگف مثل فنر میمونه تا قطع کنی می پره بالا
من وقتی اومد پایین یادم نیس ولی فک کنم ماهی یه دونه یا نصف یه قرصو خوردم
ان شاالله باردار ک شدی قطع کن
سلام به روی قشنگتون فاطمه جانم
زنده باشید 🌹🌹
عکس رنگی از رحم و سونوگرافی تخمک گذاری انجام شده ؟
انشالله فعلا که هفته ای یه دونه ۴تا داده
سونو تخمک گذاری نه هنوز انجام ندادم
عزیزم باتوجه به 2 سال اقدام باید حتما انجام میشد خصوصا سونوگرافی تخمک گذاری که جزو اولین بررسی ها است چطور انجام نشده است. تا به حال اصلا سونوگرافی دادید؟
پارسال سونو دادم که گفتن فولیکول ۱۴ داری .فقط اینکه عکس رنگی انجام ندادم گفتن ۳ماه دارو های تقویتی مصرف کنه همسرم بنده هم پرولاکتین و قند رعایت بشه اگر توی این ۳ماه باردار نشدم برم عکس رنگی بگیرم و همسرم هم عمل کنن
عزیزم شرایط همسرتان فعلا بد نیست، ولی. واقعا از سمت شما بررسی کامل انجام نشده، واقعا مایع تعجب است تحت نظر چه پزشکی هستید؟ حتما پزشک را تغییر دهید، در قدم اول عکس رنگی از رحم انجام دهید وبعد سونوگرافی تخمک گذاری انجام شود چون باتوجه به بالا بودن پرولاکتین و قند خون احتمالا مشکل تخمک گذاری دارید چطور توقع دارند باردار شوید
خیلی ممنون از شما خانوم دکتر عزیز بعله حتما