سلام دکترجان و دوستان.پسرم رفلاکس خفیف داره.بهش پودر امپرازول میدم هرروز.الان دو روزه که سرفه میکنه.انگار که خلط داره.بردمش دکتر فک کردم سرما خورده. دکتر سینشو گوش کرد گفت از ریه و سینه تیست از معدشه.اسید معدش میزنه به ریه اش برونشیت شده.باید نئوتادین بدی و همون پودر و اسپری دهانی سالبوتامول هر ۶ساعت.گفته که با همینا خوب میشه.نگرانشم.اخه خیلی صدای سرفه اش بده. کسی از شما بچش از رفلاکس سرفه شدید پیدا کرده؟؟
0
1401/08/05
مامان آبتین نفس
سلام عزیزم ببخشید دکتر واسه پسرمنم امپرازول نوشته ۱/۲گفته چقدر آب باید بریزم
0
1401/08/05
سوال کننده
سلام عزیزم.من ۱۵ سیسی اب جوشیده رو با پودر قاطی میکنم.۵ سیسی رو میدم بخوره. ۱/۲ رو متوجه نشدم.شاید دستور برای شما فرق داشته باشه
0
1401/08/05
نسترن ..
سلام پسر من بخاطر الرژی و رفلاکس سینش خس خس میکنه
0
1401/08/05
سوال کننده
سرفه اش با صدای بده؟
1
1401/08/06
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
پزشک برحسب نتیجه معاینه خود این تجویز را انجام داده بنابراین به ایشان اعتماد کرده و روال درمانی را پیش ببرید اگر با گذشت 7 روز از شروع درمان روند رو به بهبود مشاهده نشد مجددا مراجعه کنید 🌹
پزشک برحسب نتیجه معاینه خود این تجویز را انجام داده بنابراین به ایشان اعتماد کرده و روال درمانی را پیش ببرید اگر با گذشت 7 روز از شروع درمان روند رو به بهبود مشاهده نشد مجددا مراجعه کنید 🌹
0
1401/08/06
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر.الان انگار بدتر شده.گریه میکنه صداش تغییر کرده انگار.بنظرشما نباید انتی بیوتیک مینوشت؟
0
1401/08/06
پزشک اوما
عزیزم اگر خلط ها رنگی هستند آنتی بیوتیک لازم است اما در غیر این صورت باید روال درمانی را برای حداقل 3 روز پیش ببرید چون با یک نوبت درمان معجزه رخ نمیدهد ❤️
0
1401/08/13
سوال کننده
سلام خانم دکتر.سرماخوردگی پسرم خوب شد.فقط تک و توک سرفه میکنه. خس خس سینه هنوز داره. پودرو دارم ادامه میدم.میخواستم بدونم اسپری سالبوتامول رو میتونم ادامه بدم تا کامل خس خس از بین بره یا عوارض داره باید قطع بشه؟
0
1401/08/13
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
خود پزشک طول دوره درمان را چند روز تعیین کرده بود؟
خود پزشک طول دوره درمان را چند روز تعیین کرده بود؟
0
1401/08/14
سوال کننده
گفته بود بده تا کامل خوب بشه. خوب شده.شاید روزی یک الی دوبار سرفه کنه. ولی یکم خس خس داره که قبل سرما هم داشت.
0
1401/08/14
پزشک اوما
عزیزم تا دو هفته استفاده کنید اما خس خس میتواند مرتبط با رفلاکس باشد که سالبوتامول تاثیری در بهبود آن ندارد🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



504

