من دانشجو اونجا بودم ولی الان نه
چیه سوالت
بله من هستم. الآنم شلوغ شده اساسی دانشگاه
من دفاع کردم ارشد برام از ایران داکت میخوام ببینم باید چیکار کنم روند دفاع ب چه صورت
ولی من استادم بخش اداری گذرم نمیفته، ساختمان ستادی از ما جداست

این ایمیل برام فرستاد ایرانداکت
شما کدوم دانشکده این؟؟منمعماری ارشدم
من خیلی سوال دارم میشه راهنماییم کنین ممنون میشم
اینکه من سال گذشته بهمن دفاع کردم
رساله م ی سری ایراد خیلی جزیی داشت مثل اینکه مثلا پی نوشت باید نحوه نوشتنش عوض میشد
ویس ک ظبط کردم پاک شد
اگ برم برای کار فارغ تحصیلی
پیگیری میکنن ایرادات؟؟یا رساله پرینت کنم بدم؟؟
و معدل ۱۶.۲۱ خیلی کم😓؟؟
نمره پایان نامه م زد ۱۶.۷۵ بدون تاثیر در معدل ینی چی
ایمیل بزن به مدیر گروه تون
مدیر گروه با من بشدت لج و بسیار ادم سگ
چون من عین خودش کثافت نیستم
وای چقد ادم عوضی و اشغالی واییی
حالا ی ایمیل بزن شاید جواب داد