سلام به دکتر و اومایی های عزیز
من امروز ۲۳ هفته و ۳ روز هستم، از دیروز دلدرد خفیف پریودی دارم
آزمایش ادرار دادم که گویا درگیر عفونت شدم
امروز رفتم پیش دکترم که علاوه بر دارو برای عفونت، آمپول هیدروکسی پروژسترون هم دادند که عصر تزریق کردم. به درخواست خودم سونو برای تشخیص طول سرویکس هم برام نوشتند ولی گفتند بهتره بعد از استفاده از داروهای عفونت انجامش بدی چون ممکنه درد ها مربوط به عفونتت باشه
الان که رفتم سرویس بهداشتی رنگ ادرار خیلی زرد بود که تاحالا تجربه نداشتم، زرد تقریبا شفاف لیمویی که خیلی ترسیدم
ممکنه این رنگ مربوط به آمپول پروژسترون یا قرص نیتروفورانتوئین که عصر خوردم باشه؟
ضمن اینکه یه مقدار فشار روی واژن و لگنم حس میکنم
دکتر من شاغلم، اگر ممکنه این شرایط خطرناک باشه لازمه فردا سرکار نرم و سونو رو انجام بدم؟
پیشاپیش ممنونم از راهنماییتون
پرسش (1401/07/30):
دل درد پریودی در هفته ۲۴
434
11
1401/07/30
سوال کننده
0
1401/07/30
سوال کننده

0
1401/07/30
شیوا 💙
بخاطر قرص نیترو هس ک ادرار زرد میشه
0
1401/07/30
سوال کننده
مرسی عزیزم، یه سکته ریز زدم وقتی دیدم
0
1401/07/30
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
تغییر رنگ ادرار به دلیل مصرف نیتروفورانتویین است و حتی ممکن است نارنجی هم شود نترسید.
اما بدلیل حس فشار و درد بله بهتر است فردا را استراحت کرده و سونوگرافی انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم 🌹
تغییر رنگ ادرار به دلیل مصرف نیتروفورانتویین است و حتی ممکن است نارنجی هم شود نترسید.
اما بدلیل حس فشار و درد بله بهتر است فردا را استراحت کرده و سونوگرافی انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم 🌹
0
1401/07/30
سوال کننده
ممنونم دکتر🌹
0
1401/07/30
سوال کننده

دکتر این سونو واژینال محسوب میشه یا شکمی؟
0
1401/08/01
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ، شکمی است در مورد سونوگرافی واژینال باید حتما ذکر شود 🌹
1
1401/08/01
سوال کننده
خیلی لطف کردین دکتر عزیز🌹
0
1401/08/01
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ❤️❤️
0
1401/08/01
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




