سلام خانومای عزیز من الان ۳۰ روز از پریودم میگذره امروز تست تیتر بتا دادم که عدد ۲۲۷/۰۵ رو نشون داد ولی ازمایشگاه گفت باید دوباره تکرار کنی زیاد بالا نیست. الان بنظرتون من باردارم؟؟
3
1401/07/30
kok_mi
سلام عزیزدلم بله بارداری مبارکت باشه
1
1401/07/30
kok_mi
نیازی هم ب تکرار نیس
واسه من ۱۴۷ بود دیگه تکرار نکردم
واسه من ۱۴۷ بود دیگه تکرار نکردم
0
1401/07/30
سوال کننده
سلام عزیزم ممنون
پس چرا اونجوری خیلی ریلکس گفت معلوم نیست باید تکرار کنی
پس چرا اونجوری خیلی ریلکس گفت معلوم نیست باید تکرار کنی
1
1401/07/30
kok_mi
فداتشم
چرت گفته بابا ۲۰۰ و خورده ای مثبته دیگه
اون واسه پولش گفته
چرت گفته بابا ۲۰۰ و خورده ای مثبته دیگه
اون واسه پولش گفته
0
1401/07/30
سوال کننده
شما توی هفته ی من کمر درد هم داشتی؟ اخه من امروز یکم فعالیت داشتم کمرم درد میکنه
0
1401/07/30
سوال کننده
قربونت برم مهربون
1
1401/07/30
kok_mi
آره عزیزم تا یه حدی طبیعیه و اکثر خانوما دارن تا جایی ک میتونی استراحت کن عزیزم ان شاالله ب سلامتی بیاد بغلت😍❤️🫂
0
1401/07/30
kok_mi
عزیزدلمی دلبر💛
0
1401/07/30
kok_mi
حداقل سه ماه اول رو فعالیت سنگین نداشته باش
0
1401/07/30
ریحان 🎀
سلام عزیزم
بستگی به رنج آزمایشگاه داره
ولی این عدد واقعا بالاست فکر کنم ازهر رنج آزمایشگاهی بالاتر باشه
من بتام ۵۴ بود گفتن ۹۰ درصد و مشکوکه و تکرار و .... ولی من دیگه تکرار نکردم
بستگی به رنج آزمایشگاه داره
ولی این عدد واقعا بالاست فکر کنم ازهر رنج آزمایشگاهی بالاتر باشه
من بتام ۵۴ بود گفتن ۹۰ درصد و مشکوکه و تکرار و .... ولی من دیگه تکرار نکردم
0
1401/07/30
ریحان 🎀
مبارکت باشه عزیزم
0
1401/07/30
سوال کننده
مرسی عزیزدلم 😘😘
0
1401/07/30
سوال کننده
چشم حتما
1
1401/07/30
🥰 فاطمه 🥰
بارداری عزیزم نیازی هم به تکرار نیست
لقاحت دیر بوده
لقاحت دیر بوده
0
1401/07/30
سوال کننده
مرسی عزیزم پس امیدوار باشم
0
1401/07/30
سوال کننده
خودمم حدس زدم
0
1401/07/30
🥰 فاطمه 🥰
مبارکت باشه
0
1401/07/30
سوال کننده
قربونت برم مهربوون
0
1401/07/30
ریحان 🎀
من وقتی متوجه شدم باردارم، دقیقا هَفتم شبیه شما بود
من خیلی توی شوک بودم
فعالیتم زیاد بود
مسافرت واسم پیش اومد
هیجانات و شلوغی فکری داشتم
انشاءالله برای بارداری دومم سعی میکنم هفته های اول خیلی بیشتر آرامش داشته باشم
بیشتر توی خونه باشم
بیشتر خلوت کنم با تو راهی جدید و بیشتر وقتم با همسرم بگذره🌷
من خیلی توی شوک بودم
فعالیتم زیاد بود
مسافرت واسم پیش اومد
هیجانات و شلوغی فکری داشتم
انشاءالله برای بارداری دومم سعی میکنم هفته های اول خیلی بیشتر آرامش داشته باشم
بیشتر توی خونه باشم
بیشتر خلوت کنم با تو راهی جدید و بیشتر وقتم با همسرم بگذره🌷
0
1401/07/30
سوال کننده
دقیقا منم شرایطم جوریه که نمیتونم استراحت کنم . شاغلم همشم یا دارم راه میرم یا از پله بالا پایین میرم
0
1401/07/30
سوال کننده
ان شاالله خوشگلم
0
1401/07/30
Elnaz .
من چند روز بعد موعدم ۱۹۵بود و مجبورم کردن دوباره آز بدم.
و رشدش خوب بود الهی شکر.
شما اشتباه منو نکن .
مبارکه گلم
و رشدش خوب بود الهی شکر.
شما اشتباه منو نکن .
مبارکه گلم
0
1401/07/30
سوال کننده
قربونت برم من
0
1401/07/30
💞مریم 💞
مبااارکت باااشه عزیززم
0
1401/07/30
Sahar R
30 روز بعد پریودی یعنی دو روز از موعدت گذشته؟ خوبه دیگه
1
1401/07/30
سوال کننده
قربونت برم عزیزم منم زیاد بودم تو اقدام ان شاالله توام خیلی زود خبر بارداریتو میدی 😘😘😘😘
0
1401/07/30
سوال کننده
من دورم ۲۶ روزه اس! یعنی ۴ روز گذشته انگار در اصل
0
1401/07/30
eliiii saburi
عزیزم امروز به منم گفتن باید بتا رو تکرار کنم
خیلی نگرانم
انشالله که خوب باشه برای جفتمون هم
تکرار کردی اینجا خبر بده
انشالله خوش خبر باشی فدات
خیلی نگرانم
انشالله که خوب باشه برای جفتمون هم
تکرار کردی اینجا خبر بده
انشالله خوش خبر باشی فدات
0
1401/07/30
سوال کننده
ان شاالله که خیره عزیزدلم
چشم حتما . شما کی تکرار میکنی؟
چشم حتما . شما کی تکرار میکنی؟
0
1401/07/30
سوال کننده
از شما عددش چند بود که گفتن تکرار کنی
0
1401/07/30
eliiii saburi
امروز موعدمه ۶۵ بود
من سه شنبه میرم دوباره
من سه شنبه میرم دوباره
0
1401/08/01
💞مریم 💞
واسمون دعا کنید
0
1401/08/01
سوال کننده
ان شاالله که خیره عزیزم حتما بالا میره زود ازمایش دادی
0
1401/08/01
سوال کننده
الهی که به هرچی که دلت میخواد برسی ان شاالله همین ماه به خواستت میرسی مهربونم
0
1401/08/01
eliiii saburi
فدات شم توکل بخدا
حاجت روا شی انشالله
حاجت روا شی انشالله
0
1401/08/01
hana ۱۳۸۰
سلام عزیرم
میدونی چرا گفته تکرار کن
شمایی ک میگی ۳۰ روز از پریودم میگذره خب این عدد واس اون کمه از دید اونا گفته تکرار کن ک نکنه خارج از رحم باشه
میدونی چرا گفته تکرار کن
شمایی ک میگی ۳۰ روز از پریودم میگذره خب این عدد واس اون کمه از دید اونا گفته تکرار کن ک نکنه خارج از رحم باشه
1
1401/08/01
فافا .
عزیزم من روز ۳۲ سیکل ۲۵۰ بودم و دکتر منم گفت تکرار کن.
چه استرسی کشیدم ولی خداروشکر مشکلی نبود.
اصلا ذهنتو درگیر عدد نکن
چه استرسی کشیدم ولی خداروشکر مشکلی نبود.
اصلا ذهنتو درگیر عدد نکن
0
1401/08/01
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
0
1401/08/01
سوال کننده
اره 😔😔
2
1401/08/01
سوال کننده
خداروشکر ان شاالله از منم چیزی نباشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ایا این عدد بتا باردار هست؟
- خداروشکر باردارم و اینم جواب آزمایشم
- ایا این عدد بتا ی روز بعد از موعد پریودی نرمال است؟
- خانوم های گل بیاین ❤❤❤❤سلام سلام
- لطفا جواب آزماش بتا من رو ببینین
- کی بلده عدد بتا باید چند باشه
- دلیل روند افزایش کند عدد بتا
- پزشک اوما لطفا زودتر جواب بدین اورژانسیه
- عدد بتا در چهارهفته برای بارداری دوقلو
- لطفا جواب جواب آزمایش خونمو ببینید



1278

