با سلام خدمت خانم دکتر عزیز و دوستان گرامی یک سال و یکماه پیش عمل سزارین سوم انجام دادم الان یک هفته است یه قسمتی از جای بخیه سزارینم از داخل قرمز و یه خورده سفت شده و درد میکنه دردش قابل تحمل است .بنظرتون مشکل خاصیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



557
1401/07/30




